Ik heb de eerste twee weken gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je pogingen te doen alsof je er bijna niets van hebt gezien falen jammelijk.![]()

quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha ja, wat ik me nu altijd afvroeg. Zou Dewi er voor gepaald zijn?

quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee weken gezien![]()

Die verzin jij er dan bij, want daar heb ik nog nooit wat van meegekregen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef BVO het volgende:
HJ heeft hetzelfde vermoeden, gezien zijn insinuaties steeds.

En meteen van iedereen onthouden wat hun achtergrond was???quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee weken gezien![]()

tuurlijk niet, 't was "voor wat, hoort wat"quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
Haha ja, wat ik me nu altijd afvroeg. Zou Dewi er voor betaald zijn?

Dan let jij niet op, het was half IDO al opgevallen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die verzin jij er dan bij, want daar heb ik nog nooit wat van meegekregen.

hoe kun je dat gemist hebben?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef Airelle het volgende:
Die verzin jij er dan bij, want daar heb ik nog nooit wat van meegekregen.

Al die forum-stakkers zekerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan let jij niet op, het was half IDO al opgevallen.

quote:

Je moest eens weten hoe gefocust ik mijn (al dan niet ge-editte) post lees, als jij mij quotequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent de enige die mijn toffe edit grapje opmerkte!![]()

quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe gefocust ik mijn (al dan niet ge-editte) post lees, als jij mij quote.

oke, dan heb je het niet meer meegekregen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:52 schreef Airelle het volgende:
Misschien vind ik het niet boeiend genoeg. (En Vuurzee gaat om 21:00 aan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |