quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
-Vaduz- ---> Zusje en FOK!ker -Globe-
PeRi ---> Vriendin
sbientje ---> Lynx666
shiNinG_staR ---> Vriendin
alwaysthebest ---> Een vriendin
superhero87 ---> Zus
Californian_dreamer---> Zus
Tom_Tom- ---> Vriend
Svensational ---> Neemt wie mee?
charmed_angel ---> Neemt wie mee?
CrazyDutchPunk ---> Neemt wie mee?
WithMe ---> Neemt wie mee?
Dizer ---> een vriend
Tha_Erik ---> Neemt wie mee?
Ayaxola (niet zeker)
Welluk?!?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg heb je nog gereageerd op mijn aanzoek?
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
Whehe, even de boel op scherp zetten he!
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:25 schreef Dizer het volgende:
[..]Heb je hem al? Ik doe die van mij weg voor 10 exl verzenden
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef WithMe het volgende:
Willen jullie me niet meer zo laten schrikken?![]()
Mission accomplishedquote:
Een vriendin.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:54 schreef Dizer het volgende:
Hier verder
[alwaysthebest ---> Neemt wie mee?]
lobbyenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk, hoe toffer ik het vind.
En wonderbaarlijk dat ik uiteindelijk werd uitgenodigd! Zo hoog stond ik niet in de lijstjes.
Dat heb ik toch niet overduidelijk gedaanquote:
Ik ken geen FOK!kers persoonlijk, en ik vind het al eng zat om die te ontmoeten in Hilversumquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Waarom neemt nou niemand FOK!kers mee.
Mijn eerste en derde keus waren fokkersquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
En wie neem jij dan mee?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Ik ken er ook geen, maar ik neem er waarschijnlijk wel één mee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken geen FOK!kers persoonlijk, en ik vind het al eng zat om die te ontmoeten in Hilversum. En ik moet anderhalf uur in de trein zitten, en dat doe ik liever met iemand die ik al ken.
![]()
Pardon?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
dat is tofquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken er ook geen, maar ik neem er waarschijnlijk wel één mee.
Oh, ik dacht dat ik "bijna" erbij had getypedquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pardon?
Ik heb een stuk of 15 Fok!ers in reallife gezien inmiddels.
* Biedt zich aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
dacht gezien te hebben dat jij met iemand meeging? withme ofzo?quote:
Ik ken geen fokkers irl. In ieder geval, naar mijn weten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat dat een grapje was ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
dacht gezien te hebben dat jij met iemand meeging? withme ofzo?
Nee dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ken geen fokkers irl. In ieder geval, naar mijn weten.![]()
Je bent van vrijdag tot dinsdag offlinequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ayaxola weet morgen of ie meegaat
Ik kan dan pas dinsdag de adressen doormailen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent van vrijdag tot dinsdag offline![]()
?
Ja dan ben je toch in Londen? of antwerpen of welke stad was het ook alweerquote:
het is heus niet te laat hoor als CDP de adressen pas dinsdag doormailt... lijkt mij.... Ik bedoel het is pas 4 maart dat we gaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:19 schreef Ayaxola het volgende:
Nouja, laat anders maar, het zou al ongelooflijk lastig worden
Ik stel mijn kaarten tot mijn spijt dan maar beschikbaar, hopelijk heeft een ander er dan veel plezier van!
Had graag mee gewild, maar niet alles lukt dus![]()
Toch bedankt!
Nee iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is heus niet te laat hoor als CDP de adressen pas dinsdag doormailt... lijkt mij.... Ik bedoel het is pas 4 maart dat we gaan
Oooh zo bedoel je. Dat had op zich wel gekund ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee dusIk bedoel ook dat je je tweede kaartje aan iemand van hier geeft die nog niet meegaat, dat maakt het extra gezellig.
. Maar goed, iedereen moet het natuurlijk zelf weten he
.
Dat heb ik dus ook. ik vind 14 andere FOK!kers wel genoeg voor één keerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oooh zo bedoel je. Dat had op zich wel gekund ja.![]()
Maar ik vind het wel zo fijn in ieder geval iemand bij te hebben die ik ken.![]()
Er komen er meer dan 14 hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. ik vind 14 andere FOK!kers wel genoeg voor één keer.
Nog erger dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er komen er meer dan 14 hoor.
Ja, maar in ieder geval 14 andere FOK!kersquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er komen er meer dan 14 hoor.
Ja, maar er zijn sowieso al twee personen die er ook twee meenemenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar in ieder geval 14 andere FOK!kers.
Ik blijf gewoon naar je avatar starenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn sowieso al twee personen die er ook twee meenemen.
Wiequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef Timmai het volgende:
ik heb wel al 1x een iemand van Fok gemeet
Oh, diequote:
je avatarquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb al iets van 80 fokkers van dichtbij gemeet ofzo. In 3,5 jaar
Je hebt mij en vaduz ook wel gezien toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach gelukkig ken ik sbientje en c_a al
Jaa tuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:23 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Je hebt mij en vaduz ook wel gezien toch?
haha 'melig'quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaa tuurlijk
Moet volgens mij wel uitkijken dat C_A en ik niet te melig worden
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jaa tuurlijk
Moet volgens mij wel uitkijken dat C_A en ik niet te melig worden
We hebben straks een kaartje over.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet mijn visite natuurlijk nog wel geestelijk voorbereiden op het feit dat er allemaal Fok!kers zullen zijn.
mijn zusje wilde eigenlijk met me meequote:Op donderdag 9 februari 2006 09:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet mijn visite natuurlijk nog wel geestelijk voorbereiden op het feit dat er allemaal Fok!kers zullen zijn.
Ik ben er al rond half 6quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:04 schreef Dizer het volgende:
Gaan we nou eerst ergens anders meeten of zo? Ik moet werken tot 5 uur
Je krijgt toch een zitnummerquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er al rond half 6Moet wel een beetje vooraan zitten
Nee het is vrijzitten..dus wie t eerst komt wie t eerst maalt..quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Je krijgt toch een zitnummer![]()
O, dan moeten we wel met zn allen naar binnen tochquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee het is vrijzitten..dus wie t eerst komt wie t eerst maalt..
kunnen we ehct niks regelen met Mark?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja of we moeten veel plaatsjes vrijhouden
+ FOK FOK FOK FOK FOKquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij kan toch van die mooie briefjes op de stoeltjes plakken. FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK FOK
toppie!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zal het in mn mailtje naar hem a.s. dinsdag even vragen..
+ groene bandjes?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zal het in mn mailtje naar hem a.s. dinsdag even vragen..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
+ groene bandjes?![]()
Thanx, GJ youre the best![]()
Ja ok, ik word soms een beetje te hebberig inddquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg...no offence hoor maar worden we niet een beetje hebberig?
Ik ben al blij met de kaartjes zeg maar
alsof jij niet bij elkaar wilt zitten en alsof jij geen groen bandje wilt hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg...no offence hoor maar worden we niet een beetje hebberig?
Ik ben al blij met de kaartjes zeg maar
Nee tuurlijk, als we het krijgen is t tof..maar ik heb wel zoiets van:quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof jij niet bij elkaar wilt zitten en alsof jij geen groen bandje wilt hebben
jah dat weet ik wel, en ik ben ook blij dat we mogen.... maar bij elkaar zitten zou leuk zijn... een groen bandje krijgen we toch nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, als we het krijgen is t tof..maar ik heb wel zoiets van:
Hey wacht ff..we mogen al met dertig man naar Idols..
Thanx!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Bij elkaar zitten gaat lukken, we plakken de stoelen voor jullie af.
Klasse! Thanks!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
super gaaf!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Geweldig!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat worden dus collectors items
N'ah really?quote:
Ik ga je zeker sms-enquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
N'ah really?
Ach ..ik zie ze dinsdag wel
*note voor Miran*
Vergeet je me niet via sms op de hoogte te houden?
Ik hou van je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:57 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Juistem!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
nope, en daarbij, niet al te veel willen is ook een goede eigenschap. ik ben al blij dat ik erbij kan zijn
dan mag je na de uitslag in de 'warme' hal blijven staan, en wachten op de Idolsquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
Mark
![]()
ehm, misschien een stomme vraag, maar ik las net iets over groene bandjes, en begrijp niet wat dat precies inhoud![]()
*verstopt zich*
Ach, het merendeel moet toch direct de trein nemen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan mag je na de uitslag in de 'warme' hal blijven staan, en wachten op de Idols![]()
Ik nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het merendeel moet toch direct de trein nemen...
Ik dacht alquote:
Dan ben je onze Aäronquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh geweldig, ik ben zeker ook nog de jongste van het stel ook.
quote:
We kunnen allemaal een leuke foto postenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker tof dat we bij elkaar zitten. Ik heb geen idee wie wie is eigenlijk, moet de fotoboeken maar uit mijn hoofd gaan leren
(ik heb altijd een afkeer gehad tegen dat fotoboek op fok, en geen zin/tijd om er zelf één te maken
.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh geweldig, ik ben zeker ook nog de jongste van het stel ook.
Whehequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
je bent pas 17
Niet dat dat erg is hoor, maar ik had jou altijd in gedachten als een man van tegen de dertig![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
je bent pas 17
Niet dat dat erg is hoor, maar ik had jou altijd in gedachten als een man van tegen de dertig![]()
![]()
Hoe kan je nou in 1978 28 worden als je nu 27 bentquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 27 en wordt 12-08-1978 28![]()
Ja als we zitplaatsen toegekend krijgen en zo... straks zitten we opeens voorin of zo en dan komen ze naar ons toequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat je op tv gaat komen dan?
Ik ben 27 en ben 08-05 jarigquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 27 en ben 12-08 jarig![]()
In persoon ben ik niet zo goed met woordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had precies hetzelfde.... alleen dahct dat hij in de 20 was
![]()
Hij reageert dan heel volwassen![]()
ik heb het veranderdquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kan je nou in 1978 28 worden als je nu 27 bent.
nee tuurlijk niet en dan laten we gewoon CDP aan het woord, die heeft al tv ervaringquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja als we zitplaatsen toegekend krijgen en zo... straks zitten we opeens voorin of zo en dan komen ze naar ons toe![]()
alles went... wat dacht je hoe ik reageerde toen ik CDP voor het eerst zagquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In persoon ben ik niet zo goed met woorden. Hier kan ik nadenken, terughalen, opnieuw typen. IRL kan dat dus niet...
en jou had ik juist weer jonger geschatquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 27 en ben 12-08 jarig![]()
Ik ben 24quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
en jou had ik juist weer jonger geschat![]()
Jamaar hee!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HUHIk ben gewoon een keer NIET de oudste
![]()
Ons kun je niet missen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef WithMe het volgende:
We moeten wel iets creatiefs verzinnen om elkaar te kunnen herkennen.
kloptquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
en jou had ik juist weer jonger geschat![]()
Haha ik had precies hetzelfde,quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
je bent pas 17
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Haha ik had precies hetzelfde,
maar ik ben ook 17 hoor dus ook nog wel jong
Je bent wel bijna jarig! En dan ben je 18quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Haha ik had precies hetzelfde,
maar ik ben ook 17 hoor dus ook nog wel jong
Ik heb alleen het FOK 5jaar shirt, die valt niet zo op naast HoT ShiTquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef sbientje het volgende:
ik doe mijn FOK! shirt wel aan! HoT sHiT!
ik ben overigens 22
Ik wil geen FOK! shirtquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb helemaal geen Fok! shirt![]()
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb helemaal geen Fok! shirt![]()
ik hoe fhem ook niet hoorquote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoe fhem ook niet hoorzie me al lopen..... volgens mij ben je dan echt een diehard fokker nerd
Ik ben nog 17 op 4 maartquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent wel bijna jarig! En dan ben je 18.
ik over 364 dagenquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:12 schreef Svensational het volgende:
Ik ben 17.
quote:Geboortedatum: 1985-08-06
vast welquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik visvoer meeneem, kan ik dan bakvisjes lokken?
Bakvisjes? Als jij bakvisjes leuk vind dan ben je zeker te oud!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:18 schreef Svensational het volgende:
Kut [afbeelding]. Nu ben ik zeker te oud voor al die leuke meisjes.
2005-02-10quote:
Ik zou eerder zeggen dat je te jong bent:quote:
quote:Geboortedatum: 2005-02-10
Ik heb het over die 17-jarige FOK!stersquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bakvisjes? Als jij bakvisjes leuk vind dan ben je zeker te oud!![]()
Ja natuurlijk. Of tellen baby's niet mee soms?.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2005-02-10
Morgen 1 jaarMoeten we dan een felicitatietopic openen
![]()
yepz en Tha_Erikquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alleen --Globe-- was 17 toch?
--Globe-- dus?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het over die 17-jarige FOK!ster.
FOK!ster?quote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alleen --Globe-- was 17 toch?
Ik ben idd geen bakvis.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het over die 17-jarige FOK!sters.
Ook al morgen jarig?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:10 schreef PeRi het volgende:
Ik nog 6 uur.
ok 16/17quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga trouwens met een goede vriend van mij!
hehe, die is twee weken geleden 17 geworden ja. Ik moet toch iemand hebben waar ik mee kan praten die op het zelfde niveau zit als ikquote:
Mijn niveau is soms ook niet zo hoog hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
hehe, die is twee weken geleden 17 geworden ja. Ik moet toch iemand hebben waar ik mee kan praten die op het zelfde niveau zit als ik.
Ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
als Ayaxola meegaat, zitten we dan op 15?
Haat je me nu al zo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en als ik 4 maart niks zeg tegen sommigen, dan is dat omdat ik niet tegen vieze oude mannen mag praten.
Voel je je dan aangesprokenquote:
ik ben geen man. En volgens mij gaan er geen oude mannen meequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en als ik 4 maart niks zeg tegen sommigen, dan is dat omdat ik niet tegen vieze oude mannen mag praten.
Oeh, ik lijk jonger dan jijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben heel lief hoor![]()
En ik lijk geen 27Jaar of 24
![]()
Mag ik jou dan "'t manneke zonder smaak" noemen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe wenst iedereen eigenlijk aangesproken te worden?
Lynx666 noem ik gewoon eikel, denk ik..
Luistert hij naar hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
gewenning heet datquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Alleen als jij het zegt.
Waarom eigenlijk?
Ik heb al vernomen dat ze niet meer terugkomtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
Nuongirl! In IDO
! En ik heb je niet eens gedwongen
!
!
En en en?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Mijn niveau is soms ook niet zo hoog hoor
Maar ik weet nog niet zeker of ik kom, dus ja, morgen weet ik het!
Gewoon Miranda / Miranquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, maar links welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
Nuongirl! In IDO
! En ik heb je niet eens gedwongen
!
!
Pffquote:
Excellentie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Post #4quote:
Jawel, spandoeken zijn leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, u leest het goed, ik ben tegen het idee van een spandoek.
noem me maar gewoon Dannyquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee man, ze kan zich niet eens normaal omdraaien.
Ja, ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je nu "De Jerney van FOK!?" of "Aan Jerney, van FOK!?"?
Dan moet ik speciaal voor jou een extra kolom erbij maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:40 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik reis waarschijnlijk vanuit Utrecht, omdat ik daarvoor ook een meet heb. Maar terug wel tot Hoogeveen of Meppel.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dan moet ik speciaal voor jou een extra kolom erbij maken.![]()
Maak er dan meteen FOK! met hoofdletters vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dan moet ik speciaal voor jou een extra kolom erbij maken.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maak er dan meteen FOK! met hoofdletters van.
Done.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maak er dan meteen FOK! met hoofdletters van.
Ligt eraan wie ik meeneem en of diegene wil rijden of niet.quote:En jij gaat dus misschien niet met de trein?
Dat weet ik dus nog niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
Jij neemt dus geen FOK!ker mee?
Wie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:57 schreef superhero87 het volgende:
Andiyan wil heel graag mee he.. Think about it![]()
Ik vind jou ook tof Sven.quote:
Andiyan wilde heel graag... Hij zal vanavond wel weer online komen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:03 schreef WithMe het volgende:
Wie is dan de volgende op de lijst?
Nou, wat wil je van me weten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog maar drie weekjes wachten!
.
En dan moet ik iedereen kennen.
ik ook nog steeds hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Andiyan wilde heel graag... Hij zal vanavond wel weer online komen...
Eigenlijk hoef ik niks specifieks te weten, tsja, je voornaam weet ik alquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou, wat wil je van me weten?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk hoef ik niks specifieks te weten, tsja, je voornaam weet ik al.
Zijn plaatjes ook goed?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:49 schreef sbientje het volgende:
Andiyan, ik zou maar 3 sugababes laten afleveren bij CDP dinsdag, of 1 jared letowie weet mag je dan ook mee
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat hij het wordt, heb ik tenminste weer een mede-raffaelaër meer.
Ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop maar dat het geen bakvispubliek op 4 maart
nope ik niet, zit altijd erg rustig in het publiekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie geen bakvissen?
in de finale?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef PeRi het volgende:
Ik gok toch op een Harm - Ellen.
Die overblijven ja. En Raffaëlla zien wij naar huis gaan, met een übergrote buik, die naderhand weer nep blijkt te zijn.quote:
Wie, Sergequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Sven wilde hem toch meenemen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die overblijven ja. En Raffaëlla zien wij naar huis gaan, met een übergrote buik, die naderhand weer nep blijkt te zijn..
Ik zag het voor mequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]! Of het buikje valt er tijdens haar volgende optreden ineens uit
Ik hoop Angelique, Ellen en Floortje/Rafquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:37 schreef superhero87 het volgende:
Geeen SERGE![]()
![]()
Hopelijk Raffaela, Floortje en Angelique![]()
en wat hoop je?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef Lynx666 het volgende:
Angelique, Harm en Floortje gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |