quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
-Vaduz- ---> Zusje en FOK!ker -Globe-
PeRi ---> Vriendin
sbientje ---> Lynx666
shiNinG_staR ---> Vriendin
alwaysthebest ---> Een vriendin
superhero87 ---> Zus
Californian_dreamer---> Zus
Tom_Tom- ---> Vriend
Svensational ---> Neemt wie mee?
charmed_angel ---> Neemt wie mee?
CrazyDutchPunk ---> Neemt wie mee?
WithMe ---> Neemt wie mee?
Dizer ---> een vriend
Tha_Erik ---> Neemt wie mee?
Ayaxola (niet zeker)
Welluk?!?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg heb je nog gereageerd op mijn aanzoek?
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
Whehe, even de boel op scherp zetten he!
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:25 schreef Dizer het volgende:
[..]Heb je hem al? Ik doe die van mij weg voor 10 exl verzenden
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef WithMe het volgende:
Willen jullie me niet meer zo laten schrikken?![]()
Mission accomplishedquote:
Een vriendin.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:54 schreef Dizer het volgende:
Hier verder
[alwaysthebest ---> Neemt wie mee?]
lobbyenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk, hoe toffer ik het vind.
En wonderbaarlijk dat ik uiteindelijk werd uitgenodigd! Zo hoog stond ik niet in de lijstjes.
Dat heb ik toch niet overduidelijk gedaanquote:
Ik ken geen FOK!kers persoonlijk, en ik vind het al eng zat om die te ontmoeten in Hilversumquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Waarom neemt nou niemand FOK!kers mee.
Mijn eerste en derde keus waren fokkersquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
En wie neem jij dan mee?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Ik ken er ook geen, maar ik neem er waarschijnlijk wel één mee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken geen FOK!kers persoonlijk, en ik vind het al eng zat om die te ontmoeten in Hilversum. En ik moet anderhalf uur in de trein zitten, en dat doe ik liever met iemand die ik al ken.
![]()
Pardon?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
dat is tofquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken er ook geen, maar ik neem er waarschijnlijk wel één mee.
Oh, ik dacht dat ik "bijna" erbij had getypedquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pardon?
Ik heb een stuk of 15 Fok!ers in reallife gezien inmiddels.
* Biedt zich aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
dacht gezien te hebben dat jij met iemand meeging? withme ofzo?quote:
Ik ken geen fokkers irl. In ieder geval, naar mijn weten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat dat een grapje was ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
dacht gezien te hebben dat jij met iemand meeging? withme ofzo?
Nee dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ken geen fokkers irl. In ieder geval, naar mijn weten.![]()
Je bent van vrijdag tot dinsdag offlinequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ayaxola weet morgen of ie meegaat
Ik kan dan pas dinsdag de adressen doormailen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent van vrijdag tot dinsdag offline![]()
?
Ja dan ben je toch in Londen? of antwerpen of welke stad was het ook alweerquote:
het is heus niet te laat hoor als CDP de adressen pas dinsdag doormailt... lijkt mij.... Ik bedoel het is pas 4 maart dat we gaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:19 schreef Ayaxola het volgende:
Nouja, laat anders maar, het zou al ongelooflijk lastig worden
Ik stel mijn kaarten tot mijn spijt dan maar beschikbaar, hopelijk heeft een ander er dan veel plezier van!
Had graag mee gewild, maar niet alles lukt dus![]()
Toch bedankt!
Nee iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is heus niet te laat hoor als CDP de adressen pas dinsdag doormailt... lijkt mij.... Ik bedoel het is pas 4 maart dat we gaan
Oooh zo bedoel je. Dat had op zich wel gekund ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee dusIk bedoel ook dat je je tweede kaartje aan iemand van hier geeft die nog niet meegaat, dat maakt het extra gezellig.
. Maar goed, iedereen moet het natuurlijk zelf weten he
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |