Is het een beetje te lezen?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef Tafkahs het volgende:
Plato - Constitutie Politeia
het is natuurlijk de vertaling he, ik vind het wel amusant om te lezen jaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:44 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Is het een beetje te lezen?
is het wat?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:57 schreef Kolkus het volgende:
A brief history of time - Stephen Hawking
quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:59 schreef Litpho het volgende:
Neal Stephenson - The Confusion
Waar Stephenson er normaliter last van heeft dat zijn boeken langzaam op gang komen heeft dit boek het voordeel dat het deel twee van een trilogie is. Alle trage opzet waar hij normaliter zo dol op is bevindt zich dus in het eerste boek en tussen de intriges op Versailles, de piraterij op de Middellandse zee en de Frans/Engels/Nederlandse oorlog in Ierland is er dus voldoende tijd voor het verder ontwikkelen van de karakters.
die heb ik het op bol.com besteld, was maar 5 euroquote:Op woensdag 19 april 2006 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
The Shadow of the Wind van Carl Luis Zafon.
Ik ben nog niet ver, maar het is tot nu toe veelbelovend.
Ik vond "de bewoonde wereld" eigenlijk ook de enige Nicci French die ik slecht vond.... Ik moest m van mezelf uitlezen, maar dat heeft me echt verschrikkelijk veel moeite gekost. Heb je al meer van hun gelezen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu bezig in zwarte seconden van karin fossum
de bewoonde wereld van nicci french even aan de kant gelegd, kon me niet pakken.
misschien ga ik daar weer mee verder als ik deze uit heb
Die's hilarisch. Vooral dat hoofdstuk met negernamen.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:02 schreef boskov het volgende:
[..]
Ben begonnen in
[afbeelding]
het economieboek van het jaar
ja, en wat ik gelezen heb, vond ik best goed.vandaar dat ik deze meenam.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vond "de bewoonde wereld" eigenlijk ook de enige Nicci French die ik slecht vond.... Ik moest m van mezelf uitlezen, maar dat heeft me echt verschrikkelijk veel moeite gekost. Heb je al meer van hun gelezen?
Ik weet niet of je Het geheugenspel al gelezen hebt? Deze vond ik het bestequote:Op woensdag 19 april 2006 12:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, en wat ik gelezen heb, vond ik best goed.vandaar dat ik deze meenam.
maarja, misschien ga ik na karin fossum het nog eens proberen.. of niet.
ja, voor de helft gelezen geloof ikquote:Op woensdag 19 april 2006 13:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Het geheugenspel al gelezen hebt? Deze vond ik het beste
ik heb net even gespiekt in dat hoofdstuk, geweldigquote:Op woensdag 19 april 2006 12:13 schreef MightyV het volgende:
[..]
Die's hilarisch. Vooral dat hoofdstuk met negernamen.
Heb m inmiddels uitgelezen. Op het eind werd ie toch best wel spannend, alleen jammer van de soms erg langen en uitgebreide technische delen. Dat was voor mij soms best lastig te volgen... Maar als je een beetje in natuurkunden, statitiek en spanning geintresseerd bent, is het zeker een aanraderquote:Op zondag 2 april 2006 22:31 schreef melismay het volgende:
Ik lees nu "de Einstein code" weet even niet meer van welke schrijver, maar het is wel een leuk boek. Soms wat moeilijk te lezen, maar verder zeer ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |