Ik vrees dat we bij de individuele nummers geen goud gaan winnen. Overal is er wel eentje (of bij de 500 meter: een stuk of zeven) beter.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:03 schreef sturky100 het volgende:
[..]
even vergeten, idd, een nog iets grotere kans
Er is gelukkig weer goede concurrentie in het schaatsen. Dat was natuurlijk met name bij de mannen lange tijd maar beperkt het geval. Het maakt wmb de sport alleen maar leuker en spannender.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:27 schreef BGN het volgende:
[..]
Ik vrees dat we bij de individuele nummers geen goud gaan winnen. Overal is er wel eentje (of bij de 500 meter: een stuk of zeven) beter.
Ze heeft een moeilijke tegenstandster.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Dos37 het volgende:
Hup Groenewold.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Er is gelukkig weer goede concurrentie in het schaatsen. Dat was natuurlijk met name bij de mannen lange tijd maar beperkt het geval. Het maakt wmb de sport alleen maar leuker en spannender.
Als ze daar van wint is het goud binnen. Denk dat Klassen er vandoor knalt, dan maar hopen dat Groenewold niet direct bij de kruising al achterlangs moet kruisen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze heeft een moeilijke tegenstandster.
Maar ik hoop dat ze wint van die Klasse![]()
Dat zou wel klasse zijn ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze heeft een moeilijke tegenstandster.
Maar ik hoop dat ze wint van die Klasse![]()
Ja, is wel spannend hoor !quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als ze daar van wint is het goud binnen. Denk dat Klassen er vandoor knalt, dan maar hopen dat Groenewold niet direct bij de kruising al achterlangs moet kruisen.
Ze zou zich zo langzamerhand toch wel eens moeten kennen. Alhoewel ze wel altijd tot de bodem schaatst.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Sidekick het volgende:
Wust zal wel weer te snel van start gaan. Dat geeft altijd wel mooie tv.
Beter zo ook, dan nog over houden op het einde.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Sidekick het volgende:
Wust zal wel weer te snel van start gaan. Dat geeft altijd wel mooie tv.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef snellejelle het volgende:
zijn bjelkevik en haugli ook pupillen van Mueller?
Dacht het ook.quote:
tonsberg ook noors volgens mijquote:Op zondag 12 februari 2006 15:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dacht het ook.
Mooie naam trouwens Bjelkevik.
Vroeger had je ook nog twee noorse zusjes, Töensberg dacht ik. Of was dat een zweedse?
Was zij nou degene wiens zus ook schaatste, of was dat weer iemand anders?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tonsberg ook noors volgens mij
13e op de 5k in nagano
Haugli is een groot talent, daarvoor komen de spelen net te vroeg denk ik. Van Bjelkevik hoef je niet zo veel te verwachten.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die twee gun ik wel een verrassing vandaag
Er zijn iig 2 Bjelkevikken.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was zij nou degene wiens zus ook schaatste, of was dat weer iemand anders?
Ja, dat wist ik. Maar ging me om vroeger, jaartje of 10 geleden, waren er ook twee noorse zusjes aan het schaatsen.quote:
Dat dácht ik wel, maar ik kan zo snel niks vinden.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Maar ging me om vroeger, jaartje of 10 geleden, waren er ook twee noorse zusjes aan het schaatsen.
Ik ben blij dat Herbert geen commentaar geeft, die had anders weer 100 keer een orgasme gekregen tijdens de race van Haugliquote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haugli is een groot talent, daarvoor komen de spelen net te vroeg denk ik. Van Bjelkevik hoef je niet zo veel te verwachten.
Haugliquote:Op zondag 12 februari 2006 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Herbert geen commentaar geeft, die had anders weer 100 keer een orgasme gekregen tijdens de race van Haugli
Vandaar mijn vlaggetjequote:Op zondag 12 februari 2006 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Gunda Niemann en Anni Friesinger zijn de enige Duitse sporters waar ik enige symphatie voor kan opbrengen
ik supporter mee, maar ik vind die Kleinsman toch een ongelofelijke doos... net met die fiets ookquote:Op zondag 12 februari 2006 16:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik supporter Kleinsman vandaag extra, om Gretha () op de 5000m te krijgen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Herbert geen commentaar geeft, die had anders weer 100 keer een orgasme gekregen tijdens de race van Haugli
bahquote:Op zondag 12 februari 2006 16:18 schreef Wombcat het volgende:
Friesinger, alrijd leuke interviews
We hebben vandaag al meer verrassingen gezien... ik ga voor de Surprising Ireen Wustquote:Op zondag 12 februari 2006 16:18 schreef Remzz het volgende:
Ik zie het niet echt zitten met de Nederlanders eigenlijk. Friesinger en Klassen lijken me echt heel sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |