Zijn toch net zoveel deelnemers bij 3000 vrouwen als 5000 mannen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef MiLalaa het volgende:
Kleinsman moet in ieder geval bij de eerste 16 eindigen. En dan is er nog een boel ingewikkelds. Ik vond het interview met haar gisteren stom. Ze deed net of Gretha het in eigen hand had.
edit: eerste 16 klopt niet dat was bij de mannen. bij dit aantal deelnemers weet ik he tniet. 12 ofzo
Brons en zilver!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:20 schreef komrad het volgende:
Het is en blijft vaag, maar gretha moet hopen en ik heb op zich niet heel veel vertrouwen in kleinsman helaas
Wust en Groenewold gaat goed komen
Erg zuur idd dat Gretha niet mag rijden. Kleinsman kan me niet bekoren. Overigens heb ik in Kleibeuker ook weinig vertrouwen op de 5kquote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef MiLalaa het volgende:
Ik moe thet ook nog maar zien. Had liever Smit zelf op de 3k gezien.
09.55-19.40 uurquote:Op zondag 12 februari 2006 13:21 schreef SCH het volgende:
Begint het echt pas om half 5?
voorbeschouwing begint om vier uur, de eerste rijdsters vertrekken om half vijf voor hun olympische avontuur.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:21 schreef SCH het volgende:
Begint het echt pas om half 5?
Er zijn wel zestien rijders, maar elf plaatsen zijn al vergeven. Drie voor Duitsland, drie voor Canada, één voor Nederland, en één voor nog vier landen (USA, Tsjechië?, Japan?, Rusland?). Die moet je dus uit het klassement van de 3000m wegstrepen, en dan zijn er nog vijf plaatsen over. Dat moet natuurlijk wel te doen zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef MiLalaa het volgende:
Kleinsman moet in ieder geval bij de eerste 16 eindigen. En dan is er nog een boel ingewikkelds. Ik vond het interview met haar gisteren stom. Ze deed net of Gretha het in eigen hand had.
edit: eerste 16 klopt niet dat was bij de mannen. bij dit aantal deelnemers weet ik he tniet. 12 ofzo
Ik voorspel een verrassing... Goud voor Wust of Groenewoldquote:Op zondag 12 februari 2006 13:46 schreef Gelderland het volgende:
ik dan dat Klassen wint vandaag op de 3km
Dat vrees ik ookquote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef sturky100 het volgende:
Het erelmetaal zal in ieder geval naar duitsland gaan vandaag, zoveel is 99% zeker, vandaar mijn vlaggetje vandaag
Brons is toch ook eremetaal? tenminste als ik de lettelijke vertaling van eremetaal volg. Het goud is voor Friesinger of klassen, gok ik. Behalve de loting die in haar nadeel is, zit Claudia in een underdogrol die haar zo goed ligt.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vrees ik ookFriessinger,( Pechstein) is niet zeker denk ik.
![]()
Ik hoop Renate Groenewold.
Auf das fahrrad.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:39 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Brons is toch ook eremetaal? tenminste als ik de lettelijke vertaling van eremetaal volg. Het goud is voor Friesinger of klassen, gok ik. Behalve de loting die in haar nadeel is, zit Claudia in een underdogrol die haar zo goed ligt.
Ik ben blij dat je me erop wijst. ''het'' impliceert dat zelfs Anschutz een medaille pakt.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Auf das fahrrad.
Maar als je zegt "het eremetaal gaat naar duitsland", dan begrijp ik niet direct dat je bedoeld dat duitsland "een medaille wint". Dan denk ik goud, of bij ruimer begrip:1-2-3.
De ploegenachtervolging bij de heren.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me erop wijst. ''het'' impliceert dat zelfs Anschutz een medaille pakt.
Volgen keer neem ik maar eens een Nederlands vlaggetje, kijken of dat helpt. Na gisteren is het nog het meest waarschijnlijk dat ik dat op de 10km voor heren moet doen, dat lijkt me het meest reëel
Ik vrees dat we bij de individuele nummers geen goud gaan winnen. Overal is er wel eentje (of bij de 500 meter: een stuk of zeven) beter.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:03 schreef sturky100 het volgende:
[..]
even vergeten, idd, een nog iets grotere kans
Er is gelukkig weer goede concurrentie in het schaatsen. Dat was natuurlijk met name bij de mannen lange tijd maar beperkt het geval. Het maakt wmb de sport alleen maar leuker en spannender.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:27 schreef BGN het volgende:
[..]
Ik vrees dat we bij de individuele nummers geen goud gaan winnen. Overal is er wel eentje (of bij de 500 meter: een stuk of zeven) beter.
Ze heeft een moeilijke tegenstandster.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Dos37 het volgende:
Hup Groenewold.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Er is gelukkig weer goede concurrentie in het schaatsen. Dat was natuurlijk met name bij de mannen lange tijd maar beperkt het geval. Het maakt wmb de sport alleen maar leuker en spannender.
Als ze daar van wint is het goud binnen. Denk dat Klassen er vandoor knalt, dan maar hopen dat Groenewold niet direct bij de kruising al achterlangs moet kruisen.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze heeft een moeilijke tegenstandster.
Maar ik hoop dat ze wint van die Klasse![]()
Dat zou wel klasse zijn ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze heeft een moeilijke tegenstandster.
Maar ik hoop dat ze wint van die Klasse![]()
Ja, is wel spannend hoor !quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als ze daar van wint is het goud binnen. Denk dat Klassen er vandoor knalt, dan maar hopen dat Groenewold niet direct bij de kruising al achterlangs moet kruisen.
Ze zou zich zo langzamerhand toch wel eens moeten kennen. Alhoewel ze wel altijd tot de bodem schaatst.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Sidekick het volgende:
Wust zal wel weer te snel van start gaan. Dat geeft altijd wel mooie tv.
Beter zo ook, dan nog over houden op het einde.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Sidekick het volgende:
Wust zal wel weer te snel van start gaan. Dat geeft altijd wel mooie tv.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef snellejelle het volgende:
zijn bjelkevik en haugli ook pupillen van Mueller?
Dacht het ook.quote:
tonsberg ook noors volgens mijquote:Op zondag 12 februari 2006 15:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dacht het ook.
Mooie naam trouwens Bjelkevik.
Vroeger had je ook nog twee noorse zusjes, Töensberg dacht ik. Of was dat een zweedse?
Was zij nou degene wiens zus ook schaatste, of was dat weer iemand anders?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tonsberg ook noors volgens mij
13e op de 5k in nagano
Haugli is een groot talent, daarvoor komen de spelen net te vroeg denk ik. Van Bjelkevik hoef je niet zo veel te verwachten.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die twee gun ik wel een verrassing vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |