Aangedikt.. Ze kunnen dat zo hard of zacht laten klinken als ze willen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Gisteren bij Voetbal Insite waren de oerwoudgeluiden duidelijk hoorbaar. Toch best erg, extra knap van deze jongen dus.
Duidelijk of niet, ze waren er dus wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Aangedikt.. Ze kunnen dat zo hard of zacht laten klinken als ze willen...
Dat ontken ik ook niet.. Maar nog nooit iemand aan doodgegaan... integendeel zelfs...quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Duidelijk of niet, ze waren er dus wel.
Nee, wel het toppunt van zieligheid, zeker als je zelf ook een donkere speler in je elftal hebt lopen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet.. Maar nog nooit iemand aan doodgegaan... integendeel zelfs...
mischien is dat wel verstandig? Wat vind je nou belangrijker het team-belang of dat 1 speler zijn internationale debuut maakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Bange en laffe Danny durft hem niet op te stellen tegen Inter...
En de balans op het middeveld is er dan totaal uit, sarpong die alleen vooruit voetbalt, mischien dan ook nog sneijder die op 10 speelt en dan heb je een maduro die verdediginde middevelder moet zijn waar hij niet echt op zijn sterkst is.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
Ik wil de beste ploeg en daar hoort Sarpong momenteel bij. Zeker omdat hij onbevangen gaat ballen tegen Inter.
Juist.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef methodmich het volgende:
Sneijder is niet fit... En met drie verdedigende middenvelders spelen, wat onze Danny nu weer gaat flikken, is helemaal kansloos tegen Inter.
Waar staat dat Wesley niet fit is?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef methodmich het volgende:
Sneijder is niet fit... En met drie verdedigende middenvelders spelen, wat onze Danny nu weer gaat flikken, is helemaal kansloos tegen Inter.
Mischien gebruikt blind het verrasings effect kon vermealen en paar weken geleden ook niet in 1x spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef methodmich het volgende:
Nou, volgens mij ging Wesley Inter missen. En anders moeten Wesley én Sarpong gewoon spelen natuurlijk.
geblesseerd toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ik mis hem in de selectie voor morgen eigenlijk...
Op een database.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
En waar is het op gebasseerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |