In de beloftencompetitie....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die was mentaal niet in orde. Sarpong gaat iedereen klaren hier, volgend jaar scoort ie er 30.
Het ergste is dat je het nog meent ook...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Nou, het is wel een speler die er in bepaalde punten wat van wegheeft. Meer een 10 dan Sneijder, dus in die zin.... Maar het is logisch dat Pienaar de beste tien is die Ajax had op Litmanen en Bergkamp na.
volgende week, als Schilder in de basis start.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef Noca het volgende:
Komt er nu ook een groot Robert Schilder topic? Die heeft immers ook 10 minuten in het eerste van Ajax gespeeld.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het ergste is dat je het nog meent ook...
Ach, er is ook al een Robin Kieft topicquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef Noca het volgende:
Komt er nu ook een groot Robert Schilder topic? Die heeft immers ook 10 minuten in het eerste van Ajax gespeeld.
mooi dat ze alleen bij Ajax spelers meteen gaan zeiken dat ie nog niks gepresteerd heeftquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach, er is ook al een Robin Kieft topic
iets van 80 of 90quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
omg. serieus mensen
Hoeveel speelminuten heeft deze blaag nu al helemaal gehad
ja klopt maar als ie voor Groningen had gespeeld had niemand er iets over gezegdquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind dit fantopic wel errug vroeg iig(toegegeven, hij viel goed in @ Feyenoord - Ajax)
het zegt wel wat over de blessure van Sneijder ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef bergkampf het volgende:
Zegt meer over het niveau van Ajax van dit moment dat hij aan spelen toe komt, dan dat hij nou zo goed is.
Ik hoop het niet zeg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef Kang-He het volgende:
Alweer twee oranje klanten erbij inderdaad.
publiekswisselquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
waarom werd hij gewisseld ?
Tactische wissel van Blind, de lafaard.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
waarom werd hij gewisseld ?
uhhh hij had kramp.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tactische wissel van Blind, de lafaard.
Klopt, maar dan kan je beter een frisse speler inzetten als dat mogelijk is.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:38 schreef methodmich het volgende:
Dat kan de verzorger er wel uitduwen.
Ja maar die zat niet op de bank, zover ik weet dan. Dus op dat moment een logische wissel.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef methodmich het volgende:
Vurnon Anita. Hadden we ook gelijk een nieuw topic kunnen openen.
Dat is onmogelijk, die zijn er niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zal ook alvast wat topics over Feyenoord talenten aan gaan maken.
Dit kind heeft niks laten zien, ja dat ene straatvoetbal trucje.... Maarja dat kan Boukhari ook nog welquote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, die zijn er niet.
Ja of ze importeren zequote:Op maandag 13 februari 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, die zijn er niet.
Och gut, doen ze dat nog steeds vandaag de dag? Dat vind ik zo jammer, zo goedkoop en zo beneden alle peil he.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:45 schreef methodmich het volgende:
Kreeg apengeluiden te horen in het Zuiderpark, maar bleef gewoon op de been. Wat een held!
Met 70 lui 10 man in in elkaar slaan is zeker niet beneden het peil ofwelquote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Och gut, doen ze dat nog steeds vandaag de dag? Dat vind ik zo jammer, zo goedkoop en zo beneden alle peil he.![]()
Wat heeft dat met de huidskleur van Sarpong te maken?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met 70 lui 10 man in in elkaar slaan is zeker niet beneden het peil ofwel![]()
ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je avatar.quote:
Dat staat er gewoon los van, dus ga ergens serieus op in, of regeer niet Dirkje.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |