nee maar wel bijna een Italiaans paspoortquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gago heeft toch al een principe-akkoord met Real Madrid?
Ik kan er geen chocola van maken, maar hier een artikel over Gago en Real Madridquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
nee maar wel bijna een Italiaans paspoort
Daar staat in dat Madrid hem graag wil hebben, meer nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik kan er geen chocola van maken, maar hier een artikel over Gago en Real Madrid
http://www.clarin.com/diario/2006/01/17/um/m-01125827.htm
Okee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar staat in dat Madrid hem graag wil hebben, meer niet
jammer voor anderlecht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Radegast het volgende:
Vincent Kompany naar Lyon.
Ja, aan z'n rug. De voorzitter van Lyon, Aulas, is speciaal bij hem op bezoek geweest in het ziekenhuis. Kompany is transfertarget nummer één voor Lyon komende zomer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef Jeroen_M het volgende:
Kompany is toch geblesseerd?
OOk van de Vaart zal zeker op het bayern-verlanglijstje staanquote:Van Bommel als möglicher Ballack-Nachfolger
München/Florenz (dpa) - Der FC Bayern München hat schon einen möglichen Nachfolger für Michael Ballack im Visier.
Wie die "Sport Bild" berichtet, will der deutsche Rekordmeister den niederländischen Nationalspieler Mark van Bommel verpflichten, falls Ballack den Verein verlässt.
Van Bommels Landsmann Roy Makaay soll den Wechsel des 28-jährigen Mittelfeldspielers vom FC Barcelona nach München in die Wege leiten. "Ich habe mit ihm über Bayern gesprochen", bestätigte der Stürmer.
Vind ik persoonlijk een groot overschat tallent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef Radegast het volgende:
Vincent Kompany naar Lyon.
Ik twijfel ook. Ondertussen speelt hij nog steeds bij Anderlecht, terwijl er al jaren "interesse" is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk een groot overschat tallent.
Ja, evenals Johan Micoud, Marek Mintal, Tomás Rósicky en Marcelinho.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
OOk van de Vaart zal zeker op het bayern-verlanglijstje staan
Hoe vaak heb je hem zien spelen? Ik al vrij vaak en hij haalt een constant topniveau. Nu al beter dan bijvoorbeeld Daniel van Buyten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk een groot overschat tallent.
Rosicky is zo goed als van Atlético Madrid. Riquelme staat wel op het lijstje van Bayern, maar dat is een kansloze missie voor Bayern.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, evenals Johan Micoud, Marek Mintal, Tomás Rósicky en Marcelinho.
Kom op zeg, Van Bommel zit net bij een van de mooiste clubs ter wereld. Die gaat daar nog echt niet weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
OOk van de Vaart zal zeker op het bayern-verlanglijstje staan
lezen bitte.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Kom op zeg, Van Bommel zit net bij een van de mooiste clubs ter wereld. Die gaat daar nog echt niet weg.
Allang gedaan. Je punt? Er staat toch duidelijk dat, mocht Ballack weggaan, Van Bommel als mogelijke opvolger van hem wordt gezien? Dan zeg ik dus: Van Bommel zit net bij Barca, die wil daar nog niet weg.quote:
sorry mijn fout, ik las van der vaart in plaats van van bommel.quote:
Ik had het over Van Bommel, maar aangezien Replique dat stukje over Van Bommel NIET quote, en alleen jouw eigen tekst in de quote propt, leek het inderdaad net alsof ik op het deel van Van der Vaart reageerde. Ik reageerde op dat Duitse stukje over Van Bommel.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
sorry mijn fout, ik las van der vaart in plaats van van bommel.![]()
komen we er toch nog aan uit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik had het over Van Bommel, maar aangezien Replique dat stukje over Van Bommel NIET quote, en alleen jouw eigen tekst in de quote propt, leek het inderdaad net alsof ik op het deel van Van der Vaart reageerde. Ik reageerde op dat Duitse stukje over Van Bommel.
Aan z'n schouder.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, aan z'n rug. De voorzitter van Lyon, Aulas, is speciaal bij hem op bezoek geweest in het ziekenhuis. Kompany is transfertarget nummer één voor Lyon komende zomer.
Zo kan ik ook een mega-lange lijst maken met alles wat mogelijk is. Van Nistelrooy blijft bij Man U., Eto'o blijft bij Barça, Gomes blijft in Europa en het lijkt me sterk dat Ronaldo naar Engeland gaat. Dat denk ik iigquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:05 schreef Nywuob het volgende:
Van Nistelrooy naar Real Madrid of Barcelona
Chivu naar Barcelona
Eto'o en/of Shevchenko naar Chelsea
Ronaldo naar Arsenal of Newcastle
Gomes naar Corinthians
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |