abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34869779
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dus?
Dus spreek je jezelf nog al tegen.
eeeh
pi_34869793
Sweden plans to be world's first oil-free economy

http://www.guardian.co.uk/oil/story/0,,1704954,00.html

-
pi_34869804
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:05 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Dus spreek je jezelf nog al tegen.
Banshee ben jij het daarmee eens?
pi_34869838
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:03 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Maar het met geweld uitleven van frustraties zoals het volk in beiroet etc.. nu doet keur je dan ook af? Volgens mij zegt de koran namelijk niks over het met geweld oplossen van dit soort kinderachtigheden
ik keur het af, maar ik ga ze niet ongelovig verklaren.

Klopt, klopt. Maar hadith zegt wel als je over geloof oordeelt van wie dan ook, dat je zelf uit geloof kan stappen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:08:27 #130
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_34869855
Als ze maar niet aan de Lego komen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:09:07 #131
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34869882
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Maar DaveHarris richt zich heel eenzijdig op de berichtgeving omtrent de Islam, hij leest alleen datgene wat tegen de Islam is. Hij komt ook vaak aan met zaken waarvan hij denkt dat het feiten zijn maar dit juist niet het geval is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34869896
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Of je spreekt jezelf tegen, of je bent geen ware moslim zoals je die zelf beschreef. Een ware moslim zou namelijk geen oordeel vellen, dat doet Allah zeg je aan de ene kant. Maar aan de andere kant zeg je dat diegene die overleveringen verwerpen geen ware moslims zijn. Misschien niet helemaal de bedoeling maar zo komt het op mij over.
eeeh
pi_34869905
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Maar DaveHarris richt zich heel eenzijdig op de berichtgeving omtrent de Islam, hij leest alleen datgene wat tegen de Islam is. Hij komt ook vaak aan met zaken waarvan hij denkt dat het feiten zijn maar dit juist niet het geval is.

²
Sjoekran agie.
pi_34869963
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:09 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Of je spreekt jezelf tegen, of je bent geen ware moslim zoals je die zelf beschreef. Een ware moslim zou namelijk geen oordeel vellen, dat doet Allah zeg je aan de ene kant. Maar aan de andere kant zeg je dat diegene die overleveringen verwerpen geen ware moslims zijn. Misschien niet helemaal de bedoeling maar zo komt het op mij over.
Ik ben geen ware moslim in de zin dat ik het beweer. een moslim probeert een ware moslim te worden, als je beweerd dat je het hebt dan heb je last van hoogmoed, en dus geen ware moslim. Ik zeg dat hun die ware overleveringen verwerpen geen ware moslims zijn op basis van wat er in de koran staat. Dat je de profeet moet volgen. Verdiep je een wat meer
pi_34870015
Ik vind respect een goeie zaak. Het is lastig in dit geval omdat het afbeelden van de figuur alleen al 'verboden' is... ik zou ze zelf niet publiceren. Ik vind dat Geert Wilders domweg probeert te provoceren door de plaatjes op zijn site te zetten. Waarom zou je steun betuigen aan mensen die respectloos omgaan met andermans gevoelens? Wel vind ik dat de spotprenten gepubliceerd mogen worden - alhoewel ik er zelf dus niet achtersta.
Dat Iran oproept om ook prenten te maken vind ik vreemd - de prenten zijn gemaakt door een indiividu en geplubliceerd in een krant. Je kunt daar kritiek ophebben, nu wordt het toch wel erg de pot-verwijt-de-ketel, naar mijn mening.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:13:30 #136
13462 BansheeBoy
pi_34870029
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:11 schreef Triggershot het volgende:

Verdiep je eens wat meer
Dat is dus zijn probleem, hij komt vaak niet verder dan citaten of Engelse quotes. Wat valt er dan nog te discussieren?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:13:42 #137
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34870035
DaveHarris gebruikt de eeuwenoude, middeleeuwse missionarismethoden om fitnah te zaaien onder moslims. Truukjes die al heel lang bekend zijn bij moslims. Negeren die hap, opdat we een zuivere discussie kunnen blijven voeren.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34870074
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is dus zijn probleem, hij komt vaak niet verder dan citaten of Engelse quotes. Wat valt er dan nog te discussieren?

²
Woellahi agie, de da3a wah was zelfs verplicht tegen Aboe djahl enzo dus ik durf niet hoop op te geven of dialoog te stoppen
pi_34870077
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ik keur het af, maar ik ga ze niet ongelovig verklaren.

Klopt, klopt. Maar hadith zegt wel als je over geloof oordeelt van wie dan ook, dat je zelf uit geloof kan stappen.
Kijk, hierin ligt dus de vicieuze knoop van al het moslimgeweld van de laatste jaren... als moslims elkaar niet mogen veroordelen in hun (vaak laffe en onzinnige) daden, wie mag het dan wel? Zeker geen niet-moslims
Daarmee los je deze spiraal van geweld dus nooit op
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_34870100
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:58 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

What about cosmetische artikelen, plastic, asfalt voor wegen en dakbedekking, smeermiddel voor machines, grondstoffen voor de chemische industrie etc?

Olie is belangrijker dan je denkt.
Die olie halen we wel uit de VS, Rusland of andere landen. No problem.
En het leuke aan een alternatieve brandstof is sowieso ook dat de olieprijs gigantisch inelkaar zakt omdat er haast geen vraag meer naar is anders dan de door jou genoemde producten.

De grootste vraag is nu eenmaal de vraag van olie voor vervoer en energievoorziening. Die vraag valt zo goed als kompleet weg dan.
pi_34870110
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:15 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Kijk, hierin ligt dus de vicieuze knoop van al het moslimgeweld van de laatste jaren... als moslims elkaar niet mogen veroordelen in hun (vaak laffe en onzinnige) daden, wie mag het dan wel? Zeker geen niet-moslims
Daarmee los je deze spiraal van geweld dus nooit op
De islamitische congres gaat zich hier heen over buigen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:16:43 #143
13462 BansheeBoy
pi_34870121
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:13 schreef Super7fighter het volgende:
DaveHarris gebruikt de eeuwenoude, middeleeuwse missionarismethoden om fitnah te zaaien onder moslims. Truukjes die al heel lang bekend zijn bij moslims. Negeren die hap, opdat we een zuivere discussie kunnen blijven voeren.
Ben ik met je eens waarde broeder. Alleen één probleem is dat veel mensen hem hier als een autoriteit zien, maar inhoudelijk komt hij niet verder dan Islam-gebash. Eerlijk is eerlijk, hij kan goed trollen, soms brengt hij zijn zaken op een zeer kwalijke manier met uiteraard de intentie kwaad bloed te zetten bij de MoslimFok!Kers, dat dit dan niets oplevert lijkt hem niks uit te maken, een soort Akkersloot dus.

²
pi_34870133
M.a.w: misschien moeten mede-moslims eens een standpunt innemen en de geweldadige moslims openlijk ter verantwoording roepen op basis van hun geloofsbelijding!
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:18:09 #145
13462 BansheeBoy
pi_34870158
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:17 schreef kamagurka het volgende:
M.a.w: misschien moeten mede-moslims eens een standpunt innemen en de geweldadige moslims openlijk ter verantwoording roepen op basis van hun geloofsbelijding!
Waarom openlijk? We doen het op onze manier.

²
pi_34870170
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:17 schreef kamagurka het volgende:
eerste excuus is al vanuit libanon gekomen.
pi_34870179
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben ik met je eens waarde broeder. Alleen één probleem is dat veel mensen hem hier als een autoriteit zien, maar inhoudelijk komt hij niet verder dan Islam-gebash. Eerlijk is eerlijk, hij kan goed trollen, soms brengt hij zijn zaken op een zeer kwalijke manier met uiteraard de intentie kwaad bloed te zetten bij de MoslimFok!Kers, dat dit dan niets oplevert lijkt hem niks uit te maken, een soort Akkersloot dus.

²
gelukkig hebben we jou nog. jouw posts leveren altijd wel iets op
pi_34870213
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

de regering in Libanon heeft er dan ook weer baat bij om het geheel in de schoenen te schuiven van de Syriërs
pi_34870229
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom openlijk? We doen het op onze manier.

²
Omdat het dan meer indruk maakt dan als je zwijgend gaat zitten toekijken
pi_34870238
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')