abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34864557
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef Kang-He het volgende:
Vanavond Sarpong waarschijnlijk in de basis voor Sneijder, leuk, weer een talentje .
ja ik ben erg benieuwd
het komt vanavond gewoon op versatel toch?
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:47:40 #152
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34864560
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef VoreG het volgende:

[..]

Jij wilt zeggen dat mensen in het stadion betere supporters zijn dan degene die daar niet de mogelijkheden voor hebben of mindere mogelijkheden voor hebben?
Dat is een ander punt.

Ik ben trouwens de beste supporter, want ik heb een Ajax shirtje in mijn auto hangen...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34864608
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:47 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat is een ander punt.

Ik ben trouwens de beste supporter, want ik heb een Ajax shirtje in mijn auto hangen...
er zijn ook mensen met zelfgebreide ajax truien maar toch voel ik me meer een supporter dan die mensen omdat zij volgens mij niet erg snugger zijn (dan heb ik het dus niet over jou ).
pi_34864625
quote:

[..]

Jij wilt zeggen dat mensen in het stadion betere supporters zijn dan degene die daar niet de mogelijkheden voor hebben of mindere mogelijkheden voor hebben?
gaan we weer, zinloze discussie. Ieder op zijn manier ok? Laat de stadionbezoekers van 410 dan ook lekker in hun waarde met hun actie.
Ajax!!
pi_34864637
quote:

[..]

Absoluut. Hoe kun je vanachter de televisie je club nou supporten? Waar denk je dat het woord 'support' voor staat? En mensen die alle wedstrijden bezoeken stoppen er aanzienlijk meer tijd, energie en geld in. Zeker als ze ook nog eens het team vocaal en op andere manieren steunen.

Dan ben je toch intensiever bezig met supporteren en dus een betere supporter? Lijkt me weinig op af te dingen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:51:16 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34864658
Ik ben gewoon een Ajax supporter. Heb jarenlang een Seizoenskaart gehad, alleen nu de laatste jaren niet, en dat heeft NIETS met de resultaten te maken maar met mijn eigen situatie .

Verder heb ik 1 shirt, ooit een gekregen en een verdwaald shawltje .

Maar het zit in me, en dat krijg je er niet uit. Ik volg alles van Ajax, (veelal hier ook ) en het gaat me altijd aan mijn hart.

Ajax .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34864842
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Absoluut. Hoe kun je vanachter de televisie je club nou supporten? Waar denk je dat het woord 'support' voor staat? En mensen die alle wedstrijden bezoeken stoppen er aanzienlijk meer tijd, energie en geld in. Zeker als ze ook nog eens het team vocaal en op andere manieren steunen.

Dan ben je toch intensiever bezig met supporteren en dus een betere supporter? Lijkt me weinig op af te dingen.
ja je hebt fans en supporters.
pi_34864895
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben gewoon een Ajax supporter. Heb jarenlang een Seizoenskaart gehad, alleen nu de laatste jaren niet, en dat heeft NIETS met de resultaten te maken maar met mijn eigen situatie .

Verder heb ik 1 shirt, ooit een gekregen en een verdwaald shawltje .

Maar het zit in me, en dat krijg je er niet uit. Ik volg alles van Ajax, (veelal hier ook ) en het gaat me altijd aan mijn hart.

Ajax .
Same here, nooit geen seizoenskaart gehad, maar vaak zat naar de uit wedstrijden bij Utrecht (omdat vrienden daar wel een seizoenskaart hebben) geweest. Ben wel eens in het stadion geweest tijdens wedstrijden, maar het is gewoon teveel geld. Ik kan het beter besteden dus ik zit lekker thuis achter de buis. Ik draag ook bij aan de kas van ajax op een andere manier alleen. Vocaal ben ik niet aanwezig nee, heb je gelijk in. Ajax blijft in mijn hart... Gaf vroeger vaak zat thuis discussies met mijn vader die dus voor feyenoord was. ik zou geen andere club kunnen supporteren...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:59:49 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34864962
Uitwedstrijden ben ik ook vaak genoeg geweest hoor .

Ik ben gewoon Ajacied, in hart en nieren. En niemand kan er iets anders over beweren op basis van wat ze hier van me lezen natuurlijk .
Get woke, go broke!
pi_34864963
Zou Hleb trouwens wat kunnen zijn voor Ajax? heeft het totaal niet meer naar zijn zin bij Arsenal en wil weer deze kant (duitsland) opkomen....
pi_34865005
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Same here, nooit geen seizoenskaart gehad, maar vaak zat naar de uit wedstrijden bij Utrecht (omdat vrienden daar wel een seizoenskaart hebben) geweest. Ben wel eens in het stadion geweest tijdens wedstrijden, maar het is gewoon teveel geld. Ik kan het beter besteden dus ik zit lekker thuis achter de buis. Ik draag ook bij aan de kas van ajax op een andere manier alleen. Vocaal ben ik niet aanwezig nee, heb je gelijk in. Ajax blijft in mijn hart... Gaf vroeger vaak zat thuis discussies met mijn vader die dus voor feyenoord was. ik zou geen andere club kunnen supporteren...
Ik zeg ook niet dat je geen Ajax supporter bent, er werd me alleen een vraag gesteld die ik beantwoordde. Fans en supporters vind ik inderdaad een mooi verschil Al zal elke fan op zijn manier ook wel een beetje supporteren in meer of mindere mate.

Maar het is wel te gek dat 'fans' of supporters die weinig wedstrijden bezoeken kritiek gaan hebben op 410 die altijd en nadrukkelijk aanwezig is.
pi_34865012
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zou Hleb trouwens wat kunnen zijn voor Ajax? heeft het totaal niet meer naar zijn zin bij Arsenal en wil weer deze kant (duitsland) opkomen....
denk dat Hleb te hoog gegrepen is voor ajax.
pi_34865124
Hij word gelinkt aan HSV (het ajax van Duitsland )

@ devv05: Gezonde kritiek is altijd goed. Je moet denk ik (mijn mening) juist in een moeilijke periode achter je team staan. Prima dat je een statement wilt maken, maar er zijn ook zat andere manieren zodat anderen er niet de dupe van worden...
pi_34865157
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:

@ devv05: Gezonde kritiek is altijd goed. Je moet denk ik (mijn mening) juist in een moeilijke periode achter je team staan. Prima dat je een statement wilt maken, maar er zijn ook zat andere manieren zodat anderen er niet de dupe van worden...
Ben benieuwd, welke andere manieren zou jij dan voorstellen?
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:05:28 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34865184
Ik vind het geen slechte manier om wat onvrede te uiten, wat is nou 15 min?? En als ze daarNA ook nog eens extra herrie maken is het wel een leuk idee eigenlijk .
Get woke, go broke!
pi_34865202
Zeiken bij het bestuur (bezetten) uitgang voor bestuur blokkeren, wegblijven bij trainingen, of juist verhaal halen bij de trainingen, eigenlijk alles behalve dit...
pi_34865227
quote:
Europacup 1: 4
Europacup 2: 1
UEFA Cup: 1
Wereldbeker: 3
Europese Super Cup: 3
Bekerwinnaar: 15
Johan Cruyff Schaal: 4
Landskampioen: 29
pi_34865258
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
ok genoeg over die actie nu
Vind het best, meningen verschillen nu eenmaal
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:08:07 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34865287
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Voor de statieken zou het halen van wat meer UEFA bekers wel leuk zijn .
Get woke, go broke!
pi_34865296
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zeiken bij het bestuur (bezetten) uitgang voor bestuur blokkeren, wegblijven bij trainingen, of juist verhaal halen bij de trainingen, eigenlijk alles behalve dit...
Jij komt niet vaak bij het stadion, maar je moest eens weten hoeveel ME er tegen utrecht bij de hoofdingang stond

Wegblijven bij trainingen, daar merken ze echt helemaal niks van. Is maar klein deel 410 daar en er blijven toch altijd mensen komen. Verhaal halen bij trainingen, als in 'opsluiten'? Ik betwijfel of dat een goed effect zou hebben. Bovendien zijn ze juist voor de training van fnoord en de 1e na de winterstop extra gesteund door tientallen 410ers met doeken, fakkels, etc. dus die vervalt ook.

Verder nog ideeen? Het is echt niet zo makkelijk allemaal hoor.
pi_34865324
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor de statieken zou het halen van wat meer UEFA bekers wel leuk zijn .
Volgend jaar komt er een Uefa Cup-bekertje bij!
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:11:19 #173
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34865402
Overigens is de Wedstrijden vanavond weer om 10 uur...
  woensdag 8 februari 2006 @ 15:13:44 #174
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34865494
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:11 schreef Kang-He het volgende:
Overigens is de Wedstrijden vanavond weer om 10 uur...
dan ben ik nog niet thuis. maar ik kijk het toch nooit.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_34865495
de wedstrijd komt op versatel toch? of komen woensdagavond wedstrijden ook op rtl?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')