ja ik ben erg benieuwdquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef Kang-He het volgende:
Vanavond Sarpong waarschijnlijk in de basis voor Sneijder, leuk, weer een talentje.
Dat is een ander punt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat mensen in het stadion betere supporters zijn dan degene die daar niet de mogelijkheden voor hebben of mindere mogelijkheden voor hebben?
er zijn ook mensen met zelfgebreide ajax truienquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is een ander punt.
Ik ben trouwens de beste supporter, want ik heb een Ajax shirtje in mijn auto hangen...
gaan we weer, zinloze discussie. Ieder op zijn manier ok? Laat de stadionbezoekers van 410 dan ook lekker in hun waarde met hun actie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat mensen in het stadion betere supporters zijn dan degene die daar niet de mogelijkheden voor hebben of mindere mogelijkheden voor hebben?
Absoluut. Hoe kun je vanachter de televisie je club nou supporten? Waar denk je dat het woord 'support' voor staat? En mensen die alle wedstrijden bezoeken stoppen er aanzienlijk meer tijd, energie en geld in. Zeker als ze ook nog eens het team vocaal en op andere manieren steunen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
ja je hebt fans en supporters.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Absoluut. Hoe kun je vanachter de televisie je club nou supporten? Waar denk je dat het woord 'support' voor staat? En mensen die alle wedstrijden bezoeken stoppen er aanzienlijk meer tijd, energie en geld in. Zeker als ze ook nog eens het team vocaal en op andere manieren steunen.
Dan ben je toch intensiever bezig met supporteren en dus een betere supporter? Lijkt me weinig op af te dingen.
Same here, nooit geen seizoenskaart gehad, maar vaak zat naar de uit wedstrijden bij Utrecht (omdat vrienden daar wel een seizoenskaart hebben) geweest. Ben wel eens in het stadion geweest tijdens wedstrijden, maar het is gewoon teveel geld. Ik kan het beter besteden dus ik zit lekker thuis achter de buis. Ik draag ook bij aan de kas van ajax op een andere manier alleen. Vocaal ben ik niet aanwezig nee, heb je gelijk in. Ajax blijft in mijn hart... Gaf vroeger vaak zat thuis discussies met mijn vader die dus voor feyenoord was. ik zou geen andere club kunnen supporteren...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben gewoon een Ajax supporter. Heb jarenlang een Seizoenskaart gehad, alleen nu de laatste jaren niet, en dat heeft NIETS met de resultaten te maken maar met mijn eigen situatie.
Verder heb ik 1 shirt, ooit een gekregen en een verdwaald shawltje.
Maar het zit in me, en dat krijg je er niet uit. Ik volg alles van Ajax, (veelal hier ook) en het gaat me altijd aan mijn hart.
Ajax.
Ik zeg ook niet dat je geen Ajax supporter bent, er werd me alleen een vraag gesteld die ik beantwoordde. Fans en supporters vind ik inderdaad een mooi verschilquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Same here, nooit geen seizoenskaart gehad, maar vaak zat naar de uit wedstrijden bij Utrecht (omdat vrienden daar wel een seizoenskaart hebben) geweest. Ben wel eens in het stadion geweest tijdens wedstrijden, maar het is gewoon teveel geld. Ik kan het beter besteden dus ik zit lekker thuis achter de buis. Ik draag ook bij aan de kas van ajax op een andere manier alleen. Vocaal ben ik niet aanwezig nee, heb je gelijk in. Ajax blijft in mijn hart... Gaf vroeger vaak zat thuis discussies met mijn vader die dus voor feyenoord was. ik zou geen andere club kunnen supporteren...
denk dat Hleb te hoog gegrepen is voor ajax.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zou Hleb trouwens wat kunnen zijn voor Ajax? heeft het totaal niet meer naar zijn zin bij Arsenal en wil weer deze kant (duitsland) opkomen....
Ben benieuwd, welke andere manieren zou jij dan voorstellen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
@ devv05: Gezonde kritiek is altijd goed. Je moet denk ik (mijn mening) juist in een moeilijke periode achter je team staan. Prima dat je een statement wilt maken, maar er zijn ook zat andere manieren zodat anderen er niet de dupe van worden...
quote:Europacup 1: 4
Europacup 2: 1
UEFA Cup: 1
Wereldbeker: 3
Europese Super Cup: 3
Bekerwinnaar: 15
Johan Cruyff Schaal: 4
Landskampioen: 29
Vind het best, meningen verschillen nu eenmaalquote:
Voor de statieken zou het halen van wat meer UEFA bekers wel leuk zijnquote:
Jij komt niet vaak bij het stadion, maar je moest eens weten hoeveel ME er tegen utrecht bij de hoofdingang stondquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zeiken bij het bestuur (bezetten) uitgang voor bestuur blokkeren, wegblijven bij trainingen, of juist verhaal halen bij de trainingen, eigenlijk alles behalve dit...
Volgend jaar komt er een Uefa Cup-bekertje bij!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor de statieken zou het halen van wat meer UEFA bekers wel leuk zijn.
dan ben ik nog niet thuis. maar ik kijk het toch nooit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:11 schreef Kang-He het volgende:
Overigens is de Wedstrijden vanavond weer om 10 uur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |