abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:58:43 #251
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34869515
En ik weet 99% zeker dat dat de mensen zijn die ook lopen te fluiten enzo.
Jawel, je keek.
pi_34869653
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:54 schreef devv05 het volgende:

[..]

So? Je kunt het best leuk vinden om op tv een wedstrijdje van AZ te bekijken, maar je kunt maar één club supporteren imo.
Ik ben en blijf supporter van Ajax. Maar ook dan mag je toch wel genieten van het voetbal dat AZ momenteel speelt?
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:03:03 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34869684
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ik ben en blijf supporter van Ajax. Maar ook dan mag je toch wel genieten van het voetbal dat AZ momenteel speelt?
Lijkt me wel ja .

Maar ik zou niet met een AZ sjaaltje helemaal los gaan als ik er was, ik ben voor Ajax, en niet voor AZ.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34869689
quote:

[..]

ja dat mag best maar dan neem je toch geen seizoenskaart van az?
AFC Ajax
pi_34869730
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:03 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

ja dat mag best maar dan neem je toch geen seizoenskaart van az?
Heb ik dat gezegd?
pi_34869731
quote:

[..]

Tuurlijk. Maar dan wel lekker op tv of in een wedstrijd tegen Ajax. Anders zie ik het toch als een soort 'vreemdgaan'

Anyway, ik ga richting stadion. Hopen dat het wat wordt vanavond.
pi_34869742
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd?
nee dat is nou precies wat ik bedoel
AFC Ajax
pi_34869846
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dat zou wel heel erg zijn

De UEFA beker is voor clubs uit Rotterdam, Breda, Heerenveen enzo...
Dikke bullshit. Kan me nog wel herinneren hoe fantastisch iedereen het vond toen Ajax in 1992 de Uefa Cup won
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34869914
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:08 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dikke bullshit. Kan me nog wel herinneren hoe fantastisch iedereen het vond toen Ajax in 1992 de Uefa Cup won
Ik doe die videoband hier ook nog regelmatig in de videorecorder
pi_34869966
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik doe die videoband hier ook nog regelmatig in de videorecorder
"Komt dat schot van Jonk, jaaaaaa daar komt zeker dat schot van Jonk!"
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:25:03 #261
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34870360
quote:
Vonk in belangstelling van Afrikaanse clubs
Woensdag 8 februari, door SV, Amsterdam, 16.28u GMT+01.00, ELF Voetbal

Het heeft er alle schijn van dat Hans Vonk na dit seizoen terugkeert naar Zuid-Afrika. Vanuit zijn vaderland is er interesse van Ajax Cape Town en Supersport United.

De sluitpost kan na dit seizoen transfervrij worden overgenomen, omdat hij van Ajax zijn aflopende contract niet wil verlengen. ''Het is nog te vroeg om er meer over te zeggen, maar het avontuur spreekt mij zeker aan'', aldus Vonk.
Op de valreep nog een nieuwsflits!
* BoNi rent nu naar het stadion!
Veel plezier met Genee vanavond
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34870498
Topics gaan hard .

Zin in vanavond.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:33:38 #263
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34870621
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:29 schreef Nashje het volgende:
Zin in vanavond.

eerst even inbieren nu
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_34870825
COME ON WII
Tilburg Boven Alles
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:40:55 #265
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34870844
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:25 schreef BoNi het volgende:

[..]

Op de valreep nog een nieuwsflits!
* BoNi rent nu naar het stadion!
Veel plezier met Genee vanavond
Have fun mén.
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:43:48 #266
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_34870929
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:40 schreef TilburgCasual het volgende:
COME ON WII
Moet je niet onderhand richting de Arena vertrekken??
Gourmetten of steengrillen?
pi_34871378
Over een uurtje richting de ArenA door de regen
pi_34871439
Ik kan lekker met de trein
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_34871669
Wat betreft de actie van jullie 410 en al de overige ontevreden fans... natuurlijk is het heel erg jammer dat Ajax momenteel slechts 8e staat en het voetbal met enige regelmaat niet om aan te zien is. Aan de andere kant: je zit nog in de Champions League (stunt lijkt mij persoonlijk uitgesloten, maar de kans is er nog), halve finale van de beker (finale is haalbaar) en als je de komende 5 wedstrijden wint sta je 'gewoon' vierde (immers is de achterstand maar een paar punten en speelt de rest allemaal tegen elkaar en/of top3)... dat PSV, Feyenoord en AZ een flinke voorsprong hebben is even niet anders, maar die ploegen zijn dit seizoen gewoon een maatje te groot. Of de vierde plaats in de laatste wedstrijden ook vast te houden valt hangt er van af of de ploeg goed begint te draaien of dat het, zoals de afgelopen maanden, sukkelen blijft.. En als het gaat lopen, dan zie ik Ajax via de play-offs nog wel de 2e Champions League veilig stellen ook.

Lijkt mij dus het belangrijkste om massaal achter de club te blijven staan, een actie als nu op poten is gezet zal daar (maar dat is mijn mening) niet in positieve zin aan bijdragen (alhoewel ik de frustratie wel snap)!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34871799
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat betreft de actie van jullie 410 en al de overige ontevreden fans... natuurlijk is het heel erg jammer dat Ajax momenteel slechts 8e staat en het voetbal met enige regelmaat niet om aan te zien is.
Met enige regelmaat gaat mee voor understatement van het jaar!!
quote:
Aan de andere kant: je zit nog in de Champions League (stunt lijkt mij persoonlijk uitgesloten, maar de kans is er nog), halve finale van de beker (finale is haalbaar) en als je de komende 5 wedstrijden wint sta je 'gewoon' vierde (immers is de achterstand maar een paar punten en speelt de rest allemaal tegen elkaar en/of top3)... dat PSV, Feyenoord en AZ een flinke voorsprong hebben is even niet anders, maar die ploegen zijn dit seizoen gewoon een maatje te groot. Of de vierde plaats in de laatste wedstrijden ook vast te houden valt hangt er van af of de ploeg goed begint te draaien of dat het, zoals de afgelopen maanden, sukkelen blijft.. En als het gaat lopen, dan zie ik Ajax via de play-offs nog wel de 2e Champions League veilig stellen ook.
Hiermee bedoel je dat het eigenlijk wel meevalt met de crisis bij Ajax? We kunnen en zullen ook wel 4e worden. Maar dat is uiteraard nog steeds dieptriest.
quote:
Lijkt mij dus het belangrijkste om massaal achter de club te blijven staan, een actie als nu op poten is gezet zal daar (maar dat is mijn mening) niet in positieve zin aan bijdragen (alhoewel ik de frustratie wel snap)!
Eens
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_34871857
VI: Kamp Babel 'smeekte' om transfer
Volgens Voetbal International hebben de zaakwaarnemers van Babel in de winterstop zo ongeveer gesmeekt om mee te werken aan een transfer. Ajax wilde hem echter niet verkopen noch verhuren. Babel lijkt hierdoor het WK te gaan mislopen. Van Geel gaf in een reactie in VI aan hem nog keihard nodig te hebben. 'Hij moet nu knokken en dan komt zijn kans heus wel.'
pi_34871904
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Grygera, Maduro, Vermaelen, Emanuelson; Galásek, Sarpong, Lindenbergh; Rosales, Huntelaar, Rosenberg.
pi_34872473
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met enige regelmaat gaat mee voor understatement van het jaar!!
Ik wilde niet al te negatief zijn, maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant, welke (Nederlandse) club laat dit seizoen welke elke wedstrijd prachtig voetbal zien??
quote:
[..]
Hiermee bedoel je dat het eigenlijk wel meevalt met de crisis bij Ajax? We kunnen en zullen ook wel 4e worden. Maar dat is uiteraard nog steeds dieptriest.
Je kunt het dieptriest noemen.. Feit is en blijft dat Ajax de afgelopen jaren niet in staat is om te presteren zoals in de jaren '90 (waar trouwens ook niet altijd oogstrelend voetbal op de mat werd gelegd). En een keer vierde worden is even zuur, maar wanneer er drie ploegen het hele seizoen goed presteren is het toch geen schande om daarachter 'best of the rest' te zijn wanneer jezelf een moeilijke periode doormaakt?
laten we het (voor Ajax) hopen dat de play-offs uitkomst bieden... zelf zou ik een stunt van SC Heerenveen wel leuk vinden, maar wij moeten eerst Europees voetbal maar weer eens zien te halen, kunnen we het daarna altijd nog eens over Champions League (op langere termijn) gaan hebben...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_34872600
pi_34872657
Tjees, wat gaan die topics hard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')