Ik ben en blijf supporter van Ajax. Maar ook dan mag je toch wel genieten van het voetbal dat AZ momenteel speelt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
So? Je kunt het best leuk vinden om op tv een wedstrijdje van AZ te bekijken, maar je kunt maar één club supporteren imo.
Lijkt me wel jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik ben en blijf supporter van Ajax. Maar ook dan mag je toch wel genieten van het voetbal dat AZ momenteel speelt?![]()
ja dat mag best maar dan neem je toch geen seizoenskaart van az?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik ben en blijf supporter van Ajax. Maar ook dan mag je toch wel genieten van het voetbal dat AZ momenteel speelt?![]()
Heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:03 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
ja dat mag best maar dan neem je toch geen seizoenskaart van az?
Tuurlijk. Maar dan wel lekker op tv of in een wedstrijd tegen Ajax. Anders zie ik het toch als een soort 'vreemdgaan'quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Kan me nog wel herinneren hoe fantastisch iedereen het vond toen Ajax in 1992 de Uefa Cup wonquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zijn
De UEFA beker is voor clubs uit Rotterdam, Breda, Heerenveen enzo...
Ik doe die videoband hier ook nog regelmatig in de videorecorderquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dikke bullshit. Kan me nog wel herinneren hoe fantastisch iedereen het vond toen Ajax in 1992 de Uefa Cup won
"Komt dat schot van Jonk, jaaaaaa daar komt zeker dat schot van Jonk!"quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik doe die videoband hier ook nog regelmatig in de videorecorder
Op de valreep nog een nieuwsflits!quote:Vonk in belangstelling van Afrikaanse clubs
Woensdag 8 februari, door SV, Amsterdam, 16.28u GMT+01.00, ELF Voetbal
Het heeft er alle schijn van dat Hans Vonk na dit seizoen terugkeert naar Zuid-Afrika. Vanuit zijn vaderland is er interesse van Ajax Cape Town en Supersport United.
De sluitpost kan na dit seizoen transfervrij worden overgenomen, omdat hij van Ajax zijn aflopende contract niet wil verlengen. ''Het is nog te vroeg om er meer over te zeggen, maar het avontuur spreekt mij zeker aan'', aldus Vonk.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:29 schreef Nashje het volgende:
Zin in vanavond.
Have fun mén.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Op de valreep nog een nieuwsflits!
* BoNi rent nu naar het stadion!
Veel plezier met Genee vanavond![]()
Moet je niet onderhand richting de Arena vertrekken??quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:40 schreef TilburgCasual het volgende:
COME ON WII
Met enige regelmaat gaat mee voor understatement van het jaar!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat betreft de actie van jullie 410 en al de overige ontevreden fans... natuurlijk is het heel erg jammer dat Ajax momenteel slechts 8e staat en het voetbal met enige regelmaat niet om aan te zien is.
Hiermee bedoel je dat het eigenlijk wel meevalt met de crisis bij Ajax? We kunnen en zullen ook wel 4e worden. Maar dat is uiteraard nog steeds dieptriest.quote:Aan de andere kant: je zit nog in de Champions League (stunt lijkt mij persoonlijk uitgesloten, maar de kans is er nog), halve finale van de beker (finale is haalbaar) en als je de komende 5 wedstrijden wint sta je 'gewoon' vierde (immers is de achterstand maar een paar punten en speelt de rest allemaal tegen elkaar en/of top3)... dat PSV, Feyenoord en AZ een flinke voorsprong hebben is even niet anders, maar die ploegen zijn dit seizoen gewoon een maatje te groot. Of de vierde plaats in de laatste wedstrijden ook vast te houden valt hangt er van af of de ploeg goed begint te draaien of dat het, zoals de afgelopen maanden, sukkelen blijft.. En als het gaat lopen, dan zie ik Ajax via de play-offs nog wel de 2e Champions League veilig stellen ook.
Eensquote:Lijkt mij dus het belangrijkste om massaal achter de club te blijven staan, een actie als nu op poten is gezet zal daar (maar dat is mijn mening) niet in positieve zin aan bijdragen (alhoewel ik de frustratie wel snap)!
Ik wilde niet al te negatief zijn, maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant, welke (Nederlandse) club laat dit seizoen welke elke wedstrijd prachtig voetbal zien??quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met enige regelmaat gaat mee voor understatement van het jaar!!
Je kunt het dieptriest noemen.. Feit is en blijft dat Ajax de afgelopen jaren niet in staat is om te presteren zoals in de jaren '90 (waar trouwens ook niet altijd oogstrelend voetbal op de mat werd gelegd). En een keer vierde worden is even zuur, maar wanneer er drie ploegen het hele seizoen goed presteren is het toch geen schande om daarachter 'best of the rest' te zijn wanneer jezelf een moeilijke periode doormaakt?quote:[..]
Hiermee bedoel je dat het eigenlijk wel meevalt met de crisis bij Ajax? We kunnen en zullen ook wel 4e worden. Maar dat is uiteraard nog steeds dieptriest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |