Lekker slordig als je daar geen backup van hebt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:02 schreef Jasperaldo het volgende:
stonden al mijn websites van clienten
ja gelukkig nog wel dus, dus clienten zijn nog wel veilig gesteldquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker slordig als je daar geen backup van hebt.
misschien zijn het wel schijven van 20g ofzo. je houd dan niet zoveel ruimte meer over als je ze raidquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:36 schreef Mute_Me het volgende:
als je 4 harde schijfen kan betalen kan je ook wel een raid configuratie betalen ofzo (0+1?)
VIER hardeschijven en dan nog zet je alle belangrijke data op die ene? Kom op, zelfs als je geen backups maakt moet je toch wel eens van risicospreiding gehoord hebben...quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:14 schreef Jasperaldo het volgende:
4 hardeschijven en dan net die
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Geen bekkup? Geen backup?
http://www.server8.org/dev/oo/w/
Owh, oke. En wat moeten wij hiermee?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook een 320 GB HD, en die doet t perfect
Dacht niet dat TS vroeg: Zeg, harde schijf, wil je vandaag even kapot gaan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef JosvG het volgende:
Als je 4 schijven hebt en geen backups vraag je er toch wel een beetje om?
TS lopen kloten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Owh, oke. En wat moeten wij hiermee?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |