quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:05 schreef rompompom het volgende:
[..]Dank!
Ik speel het al anderhalf jaar met toenemend plezier, maar ik zit nog niet echt diep in de trainingen enzo. Ik heb, door niet eerst effe het één en ander te raadplegen, in begin een paar dure missers gemaakt en ben bijna failliet geweest, hehehe! Financieel is nu alles op orde, het stadion ligt er goed bij en ook de (iets) betere spelers worden haalbaar. Hoezee!
Ik zou zeggen zijn coaching skillsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:08 schreef rompompom het volgende:
Wat is trouwens belangrijker bij een coach: z'n ervaring of het leiderschap?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ontopic: morgen eerste resultaten van de through passes training, ik ben benieuwd, hoop toch wel een stijger of 5![]()
Senks!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:30 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]passing +2 (wel een def naar uitstekend passen, met formidabel def, 18 jr
), gaat toch langzamer dan verwacht.
mn twee magnificent defjes gedaald naar zwak vorm![]()
verder toch wel redelijk wat stijgingen (+9/-4)rompompom welkom
coaching skills (niveau) is idd t belangrijkste voor een coach, maar als je van een bestaande speler een coach wilt maken dan is zn ervaring doorslaggevend voor zn niveau. als ie eenmaal coach is, boeit de ervaring niet meer.
kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Senks!
Die ervaring is een beperking in het niveau dat een speler als coach kan bereiken toch?
het is alleen de coachvaardigheid, het leiderschap is alleen van invloed op je teamgeest (teamspirit, TS)quote:
Qua trainingseffectiviteit is leiderschap toch belangrijker? Of heeft alleen de coachvaardigheid daar invloed op?
Vragen(v)uur...
Ah ok. Dan wordt het nog effe doorsparen voor een goeie coachquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
klopt![]()
[..]
het is alleen de coachvaardigheid, het leiderschap is alleen van invloed op je teamgeest (teamspirit, TS)
Ervaringquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:08 schreef rompompom het volgende:
Wat is trouwens belangrijker bij een coach: z'n ervaring of het leiderschap?
IP-adres kunnen ze niet op kijken. Hier op werk hebben 5 mensen een team en dus ook zelfde IP... niet toevallig ook allebei zelfde adres (dat zou ook nog wel mogen) en zelfde WACHTWOORD???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik kreeg maandag een mailtje, dat mijn team en het team van mijn vrouwtje geblokkeerd zijn vanwege cheaten... Ik heb op dat mailtje gereageerd om uit te leggen dat we inloggen vanaf dezelfde computer --> zelfde IP adres. Maar heb nog steeds niets teruggehoord, zijn er nog andere mogelijkheden? Zou het klote vinden om mijn team (Samode Raja's) kwijt te raken. Het andere team is trouwens FC_Arizona.
getting desperate here...![]()
Klote is datquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik kreeg maandag een mailtje, dat mijn team en het team van mijn vrouwtje geblokkeerd zijn vanwege cheaten... Ik heb op dat mailtje gereageerd om uit te leggen dat we inloggen vanaf dezelfde computer --> zelfde IP adres. Maar heb nog steeds niets teruggehoord, zijn er nog andere mogelijkheden? Zou het klote vinden om mijn team (Samode Raja's) kwijt te raken. Het andere team is trouwens FC_Arizona.
getting desperate here...![]()
Zolang je geen dingen met elkaar uitwisselt zou het goed moeten zijn...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
IP-adres kunnen ze niet op kijken. Hier op werk hebben 5 mensen een team en dus ook zelfde IP... niet toevallig ook allebei zelfde adres (dat zou ook nog wel mogen) en zelfde WACHTWOORD???
Volgens mij had ik ergens gelzen dat zelfde wachtwoord wel een belangrijk criterium is om iemand van cheaten te verdenken. Ook het hebben van 2 teams is niet toegestaan, dus al zou je niet onderling handelen, het mag nog steeds niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zolang je geen dingen met elkaar uitwisselt zou het goed moeten zijn...
Als je beide van hetzelfde IP adres inlogt zouden beide teams van één persoon kunnen zijn, daar wordt vaak op gelet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
Volgens mij ha dik ergens gelzen dat zelfde wachtwoord wel een belangrijk criterium is om iemand van cheaten te verdenken. Ook het hebben van 2 teams is niet toegestaan, dus al zou je niet onderling handelen, het mag nog steeds niet.
Tja.. ben bang dat dat het dan geweest is.. zuur..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:02 schreef DonRaja het volgende:
ik weet eerlijk gezegd het wachtwoord van FC_Arizona niet eens. We hebben in het verleden wel spelers gekocht / verkocht, maar niet tegen een te hoge prijs. Maar dan zal dat wel de reden zijn.
Wachtwoorden kunnen ze niet eens zien grapjas, die worden gecodeerd in een database opgeslagen, never nooit dat je die kraaktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
IP-adres kunnen ze niet op kijken. Hier op werk hebben 5 mensen een team en dus ook zelfde IP... niet toevallig ook allebei zelfde adres (dat zou ook nog wel mogen) en zelfde WACHTWOORD???
Huhu, dat dacht iedereen dus altijd... maar dat is dus niet zo, zal straks eens opzoeken waar ik dat had gevonden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef truStie het volgende:
[..]
Wachtwoorden kunnen ze niet eens zien grapjas, die worden gecodeerd in een database opgeslagen, never nooit dat je die kraakt
hoe dan ook... I'm outquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:34 schreef Uncle het volgende:
[..]
Huhu, dat dacht iedereen dus altijd... maar dat is dus niet zo, zal straks eens opzoeken waar ik dat had gevonden.
maar de meesten zijn duurder doorverkocht. maar inderdaad dit zo bekijkend kan ik me de twijfel voorstellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:12 schreef Uncle het volgende:
toch nog wel aardig wat dubieuse transfers moet ik zeggen... je hebt pech dat ze het nu pas (nog) ontdekken...
11-07-2005 Verkocht Yonnick Oomens aan Samode Raja's 33 000 ¤ 560
07-07-2005 Gekocht Peer Dambacher van Samode Rajas 50 000 ¤ 280
07-07-2005 Gekocht Laban Bitterling van Samode Rajas 100 000 ¤ 350
26-05-2005 Gekocht Linus Draijer van Samode Rajas 250 000 ¤ 1 860
das 433000 euro binnen anderhalve maand![]()
(uit TV-geschiedenis van FC_arizona) Cheater of niet, de schijn heb je tegen en iedereen weet hoe ongenadig de GM's soms zijn...
150k was wat veelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:28 schreef Daemon19 het volgende:
Wat zie ik nou..
Jan-Christoph von Sayn-Wittgenstein-Berleburg (59039772)
Eigenaar: FC Sea Song
JD..
Lees je in op de sites, stel de vragen aan ons, op het forum en op irc en geniet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef twi het volgende:
Ben ook begonnen aan het begin van de week. Ik moest toch eindelijk een keertje weten wat dat Hattrick nou was, dus zit in de laatste competitie, waar mijn voorganger in de 1e competitiehelft me naar een 3e plek heeft geloodst. Helaas een walkover gehad in de laatste vriendschappelijke partij van iemand die al z'n spelers verkocht nadat de wedstrijd was geregeld
Vind het wel wat langzaam gaan hoor, telkens wat dagen wachten voor het spelen van een wedstrijd. Maar wel begrijpelijk, om ook mensen met een leven kans te geven hun team te beheren
Nog even de diploma-opdrachten afronden, dan sta ik "maar" een ton rood. Da's al wel een hoop, maar ach, dat werk ik op de een of andere manier nog wel weg als het spel me bevalt. Even een paar weekjes aankijken, wellicht dat ik dan ook supporter wordt
verslavingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Lees je in op de sites, stel de vragen aan ons, op het forum en op irc en geniet.
Dan heb je een goede kans dat je een verslaving erbij hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:08 schreef MrMoon het volgende:
TU:
TSI: 170 (+1080/-910)
Vorm: -3 (+5/-8)
Scoren: 2 (+2/-)
Gaat HT ook kutten met de training als ik 2 centrale verdedigers instel als extra middenvelder en 1 vleugel als extra verdediger en 1 vleugel als extra aanvaller? Ik speel dan 3-4-3 met 4 centrale middenvelders is dat problematisch?
hmmz das jammer.. Ik dacht misschien dat het niet zou kutten omdat ik dan nog wle gewoon 3-4-3 speel, maar dat gaat dus helaas niet opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:09 schreef Yankee_One het volgende:
[..]1 vleugel naar het midden mag wel
En weer een Ajacied..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef twi het volgende:
Ben ook begonnen aan het begin van de week. Ik moest toch eindelijk een keertje weten wat dat Hattrick nou was, dus zit in de laatste competitie, waar mijn voorganger in de 1e competitiehelft me naar een 3e plek heeft geloodst. Helaas een walkover gehad in de laatste vriendschappelijke partij van iemand die al z'n spelers verkocht nadat de wedstrijd was geregeld
Vind het wel wat langzaam gaan hoor, telkens wat dagen wachten voor het spelen van een wedstrijd. Maar wel begrijpelijk, om ook mensen met een leven kans te geven hun team te beheren
Nog even de diploma-opdrachten afronden, dan sta ik "maar" een ton rood. Da's al wel een hoop, maar ach, dat werk ik op de een of andere manier nog wel weg als het spel me bevalt. Even een paar weekjes aankijken, wellicht dat ik dan ook supporter wordt
Gelukkig is de volgende Feijenoord - Ajax pas volgend seizoenquote:
Anders was hij hier gelijk weer weg bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Gelukkig is de volgende Feijenoord - Ajax pas volgend seizoen
nee anders hadden we nog meer slowchatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:19 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Anders was hij hier gelijk weer weg bedoel je?
Valt wel mee hoor, dat kan ook wel zonder Feyenoord - Ajaxquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nee anders hadden we nog meer slowchat
Je mag nooit meer dan 3 spelers op centrale positie hebben, dus 3 centrale defs, 3 centrale mids en 3 centrale spitsen is het maximum.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz das jammer.. Ik dacht misschien dat het niet zou kutten omdat ik dan nog wle gewoon 3-4-3 speel, maar dat gaat dus helaas niet op
dit seizoen niet iigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef truStie het volgende:
En Ajax - Feyenoord, wanneer is die weer ?
3 keeps.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mag nooit meer dan 3 spelers op centrale positie hebben, dus 3 centrale defs, 3 centrale mids en 3 centrale spitsen is het maximum.
ah oke, weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mag nooit meer dan 3 spelers op centrale positie hebben, dus 3 centrale defs, 3 centrale mids en 3 centrale spitsen is het maximum.
Volgend seizoenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef truStie het volgende:
En Ajax - Feyenoord, wanneer is die weer ?
Dat kan helaas nietquote:
stelregel: je mag maar één extra speler per 'centrale positie', dus geen 4 centrale verdedigers, centrale middenvelders of spitsen, doe je dit toch dan is er géén trainingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:08 schreef MrMoon het volgende:
TU:
TSI: 170 (+1080/-910)
Vorm: -3 (+5/-8)
Scoren: 2 (+2/-)
Gaat HT ook kutten met de training als ik 2 centrale verdedigers instel als extra middenvelder en 1 vleugel als extra verdediger en 1 vleugel als extra aanvaller? Ik speel dan 3-4-3 met 4 centrale middenvelders is dat problematisch?
Alleen Ajacieden houden zich toch met constructieve voetbaltechnisch georienteerde zaken bezig? Feyenoorders die Hattrick (of FM) spelen, brrrrrrr. Ga snel buiten wat slopenquote:
Zijn buitenlanders, die krijgen een 20% bonus omdat ze in het buitenland voetballenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:06 schreef DJqbl5 het volgende:
Hoezo hebben sommige spelers bij hun loon een 20% bonus?
Supporter ruleertquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:18 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen Ajacieden houden zich toch met constructieve voetbaltechnisch georienteerde zaken bezig? Feyenoorders die Hattrick (of FM) spelen, brrrrrrr. Ga snel buiten wat slopen
Ik heb me zelfs net 6 euro afhandig gemaakt door toch maar een supporter te worden. Nieuwsgierigheid naar statistiekjes zuigt
Je moet niet zo serieus op J-D reageren, nu denkt hij nog dattie slim was ook om dat op te merken. Eigenlijk was het gewoon een domme opmerkingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kan helaas nietZou wel leuk zijn
Nee, dat zeg je verkeerd. De muis geeft de klik drie keer door, of zijn vinger drukt drie keer de knop inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:22 schreef maniack28 het volgende:
Lol ik heb iemand die steeds 3x biedt op mijn spelerlijkt wel alsof zijn muis 3x de knop indrukt
waar en wie wie? en hoe jij wetelen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:44 schreef maniack28 het volgende:
weeeeeee!!! cheater gevonden.. per ongeluk (was opzoek naar een stijger) dus nu maar ff aangeven
Heten de teams toevallig FC_Arizona en Samode Rajas?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:44 schreef maniack28 het volgende:
weeeeeee!!! cheater gevonden.. per ongeluk (was opzoek naar een stijger) dus nu maar ff aangeven
not amused...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:11 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Heten de teams toevallig FC_Arizona en Samode Rajas?
Die zijn al bekend..
Hives en stijgersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef The_Hives het volgende:
Had ik toch bijna dit topic gemist
ff kijken of ik stijgers heb
dit is genoegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:48 schreef twi het volgende:
of kan ik ook gewoon joinen
FC de Twietjes (1008570)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dit is genoeg
-edit-
wat is je team trouwens?
Had je geen inspiratie?quote:
vertel eens over je plannen joralfquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:56 schreef maniack28 het volgende:
Saldo: 10 176 857 ¤ (12 386 791) ¤
Heb nog voor 3,3 miljoen aan stijgers in mn team, verder iedere week 100k rente, thuiswedstrijd nog inkomsten.. maak bij thuiswedstrijd 200k winst per week en uit 80k. Dus daar haal ik nog wel 4x200 + 5x80 = 1200k uitDan moet ik aan het eind van het seizoen dus de 17 mil wel kunnen halen en ik moet zeggen, dat vind ik een mooi vooruitzicht
Want ik heb al mooie plannen klaarliggen voor wat ik met dat geld ga doen
Jullie vergeten de Play-offs hequote:
Grrrrrquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:18 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen Ajacieden houden zich toch met constructieve voetbaltechnisch georienteerde zaken bezig? Feyenoorders die Hattrick (of FM) spelen, brrrrrrr. Ga snel buiten wat slopen
Ik heb me zelfs net 6 euro afhandig gemaakt door toch maar een supporter te worden. Nieuwsgierigheid naar statistiekjes zuigt
Inderdaad, ben ook wel benieuwd wat je met 17 miljoen gaat doen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:24 schreef Verbal_Kint het volgende:vertel eens over je plannen joralf
Een sterk solide middenveld als uitgangspunt. Dus 3x world class middenvelders van 21 jaar met slecht ervaring, een uitmuntend keep, 3x redelijk def met redelijk leiderschap en redelijk ervaring (van +30 jaar, maar die kosten niksquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
vertel eens over je plannen joralf
fritsfluitketel: je spoort niet, maar wie noemt zich dan ook frits fluitketel![]()
![]()
Je moet Hattrick Supporter worden om lid van Federaties te worden in Hattrick zelf, en daar moet je dus voor betalenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Moet ik nog wat speciaals doen voor die FOK!Federatie, of kan ik ook gewoon joinen terwijl ik nog gewoon net om het hoekje kom kijken en nog niet eens m'n diploma heb gehaald?
wat voor niveau voor die 18 jarigen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarnaast 6 trainees, waarvan 3x 17 jaar en 3x 18 jaar...
Dan is mn geld wel op..
Hangt er vanaf hoeveel geld ik overhouquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat voor niveau voor die 18 jarigen?
is t niet slim om wat uitmuntend/briljant 19 jarige(n) erbij te nemen voor in je a-team?
verder klinkt t bijzonder goed
Aan mij geven natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad, ben ook wel benieuwd wat je met 17 miljoen gaat doen!
hoe heet je team?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:12 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik speel zondag uit tegen de nummer 2 (ik ben de nummer 1). Hij speelt in een 4-4-2 (ik 3-5-2) opstelling, met de ratings:
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Mijn ratings komen ongeveer overeen met die van hem. Het kan dus alle kanten op, maar is het slim om één van mijn spitsen (dat wordt dan een vleugelspeler die wel matig scoren heeft) naar de vleugel te zetten en zo zijn zwak lage rechterverdediging kapot te spelen of kan ik beter twee gewone spitsen opstellen die de vorige week nog gescoord hebben?
Ik neig naar het eerste idee, maar ik ben bang dat mijn scoringskracht dan te veel afzwakt, is dat ook zo?
11de en 12de klassen daar door word de server zo langzaam, als die eenmaal weg is en alle bot-teams zijn opgevult loopt hij weer veel sneller tot die tijd is het maar lijden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef Jonks het volgende:
Wat voor vette padden zitten er in het Hattrick team extra-lives ofzo zoiets noemen ze zichzelf toch?
Een dag server traagheid, okay, een week ook nog te doen als het echt extreem druk is.. Maar ik heb het idee dat ze zich godverdomme niets aantrekken van de community.
Dat Vraag & Antwoord was een leuk idee maar ze beantwoorden nog niet 10% in de eerste dag daarna deden ze beloften 's avonds verder te gaan.. ho maar.
Inmiddels is het ieder weekend raak en ook 's avonds is het inmiddels vaste prik GIGANTISCH trage servers geen respons geen excuses geen beloftes niets.. is het normaal dat een bedrijf dat miljoenen verdient per jaar (supporter %'s zijn erg hoog en de merchandise draait ook vrij aardig) geen zichtbare aandacht besteed aan een groeiende klantenkring?
700 000 users hadden ze pas geleden, waarom hebben ze niet een enorme performance upgrade gedaan? Het verziekt het spel, de game-experience en de balans.
Mensen die overdag werken hoeven niet te rekenen op lekker vlot spelertje zoeken in het weekend of 's avonds.. het is tergend en ik maak me er erg kwaad over..
Wat kun je als gebruiker doen zodat die gasten zich een beetje gaan uitsloven en ook echt investeren in de community die ze hebben opgebouwd.
Zijn er meer mensen die zich mateloos ergeren en zijn er mensen die een tip / advies hebben (behalve een blokje om en een lekker valium tabletje).
Is dit waar Joralfjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:27 schreef maniack28 het volgende:
ik zeg ook de eerstequa sterren de 2e, daarom geeft htratings de 2e... maar het draait niet om sterren maar om ratings
Que?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef REFUSED het volgende:
Er komt maar geen einde aan die gifbeker.
vond het persoonlijk paar seizoenen geleden erger, sindsdien klaag ik nergens meer over. vind traagheid niet erg, vind niet werkende servers frusterender en dat valt gelukkig behoorlijk mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef Jonks het volgende:
Wat voor vette padden zitten er in het Hattrick team extra-lives ofzo zoiets noemen ze zichzelf toch?
Een dag server traagheid, okay, een week ook nog te doen als het echt extreem druk is.. Maar ik heb het idee dat ze zich godverdomme niets aantrekken van de community.
Dat Vraag & Antwoord was een leuk idee maar ze beantwoorden nog niet 10% in de eerste dag daarna deden ze beloften 's avonds verder te gaan.. ho maar.
Inmiddels is het ieder weekend raak en ook 's avonds is het inmiddels vaste prik GIGANTISCH trage servers geen respons geen excuses geen beloftes niets.. is het normaal dat een bedrijf dat miljoenen verdient per jaar (supporter %'s zijn erg hoog en de merchandise draait ook vrij aardig) geen zichtbare aandacht besteed aan een groeiende klantenkring?
700 000 users hadden ze pas geleden, waarom hebben ze niet een enorme performance upgrade gedaan? Het verziekt het spel, de game-experience en de balans.
Mensen die overdag werken hoeven niet te rekenen op lekker vlot spelertje zoeken in het weekend of 's avonds.. het is tergend en ik maak me er erg kwaad over..
Wat kun je als gebruiker doen zodat die gasten zich een beetje gaan uitsloven en ook echt investeren in de community die ze hebben opgebouwd.
Zijn er meer mensen die zich mateloos ergeren en zijn er mensen die een tip / advies hebben (behalve een blokje om en een lekker valium tabletje).
Toen vertoefde Jonks nog in België en dacht hij dat dat aan de extra af te leggen afstand over internet lag.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:57 schreef Grumpey het volgende:
vond het persoonlijk paar seizoenen geleden erger
Eindelijk een speler waar ik iets mee kan.quote:Marinho Veneman (94588447) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Nou succes. Wat was je allemaal van plan te kopen Drumpie?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:04 schreef Drumpie het volgende:
Ik doe ook mee met Hattrick me broer ook ( jopper ), ik zit nou in de 12de divisie ik ben pas begonnen, ( Drumpie United ) ik heb alleen nog ff 20.000 nodig en dan kan ik speler kopen!!
waarom zou je de 18 jarige uitstekende verdedigers moeten houden. Lijkt me onzin... Sterker nog, het is ongunstig voor je ook. Een 18 jarige uitstekend verdediger levert meer geld op dan een 20 jarige uitstekend verdediger. Dus eik is het geld weggooien. Ik weet niet waarom je welke speler wilt houden, dus dat zul je zelf even uit moeten zoeken, ik weet ook niet hoe je er financieel voor staat. Je zult geld vrij moeten maken om trainees te kopen. Dus daar moet je rekening mee houden...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:28 schreef RemCOW het volgende:
Ik zit een beetje in een dilemma. De afgelopen 2-3 seizoenen heb ik verdedigend getrained en nu wil ik een zooi verkopen. Maar nu weet ik niet of ik nou de goede moet houden, of juist verkopen. Ik heb (ja dat het er 9 zijn klopt):
21 - Uitmuntend
21 - Formidabel
21 - Uitstekend
20 - Uitmuntend (X)
20 - Uitmuntend (X)
20 - Formidabel
20 - Formidabel (X)
18 - Uitstekend
18 - Uitstekend
Ik zat er zelf aan die met een X-je te houden, maar ik hoorde iemand anders weer zeggen dat ik het beste de jongste kan houden en de rest verkopen. Maar nu kan ik juist een goede verdediging houden. Straks ga ik over op positiespel trainen. Daarnaast wil ik 1 goede spits er bij kopen, en 1 goede vleugelaanvaller.
Tips?
Jonks je hebt volkomen gelijk. Ik irriteer me mateloos aan uitvallende servers tijdens bidwars, aan uitvallende servers tijdens wedstrijden enz. enz. en ik ben (al sinds vorig seizoen) van mening dat er iets moet veranderen, maar ze geven geen respons of zeggen dat ze het met zweden moeten overleggen. Op deze manier wordt het spel idd flink verneukt en gaan er zeker mensen stoppen als het zo doorgaat. Ik bedoel... er worden bij mij minstens 2x per week spelers door mn neus heen geboord omdat de server uitvalt en dan kan je zeggen dat je eerder moet bieden maar dat werkt niet met stijgers, omdat men steeds overbiedt... en ik bied er tegenwoordig meteen weer overheen maar soms ligt de server er dan uit en duurt het 3 min voor je weer kan bieden en dan ben je vaak te laatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef Jonks het volgende:
hmmz daar heb ik nog geen last van gehad..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jonks je hebt volkomen gelijk. Ik irriteer me mateloos aan uitvallende servers tijdens bidwars, aan uitvallende servers tijdens wedstrijden enz. enz. en ik ben (al sinds vorig seizoen) van mening dat er iets moet veranderen, maar ze geven geen respons of zeggen dat ze het met zweden moeten overleggen. Op deze manier wordt het spel idd flink verneukt en gaan er zeker mensen stoppen als het zo doorgaat. Ik bedoel... er worden bij mij minstens 2x per week spelers door mn neus heen geboord omdat de server uitvalt en dan kan je zeggen dat je eerder moet bieden maar dat werkt niet met stijgers, omdat men steeds overbiedt... en ik bied er tegenwoordig meteen weer overheen maar soms ligt de server er dan uit en duurt het 3 min voor je weer kan bieden en dan ben je vaak te laat
Het liefst wil ik zo goed mogelijke verdedigers houden en ondertussen 6 redelijk/goed 17/18 positiespel trainees kunnen kopen, een 4* aanvaller en een 3* - 4* vleugelspeler. Budget is nu nog een schamele 600.000 ofzo...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
waarom zou je de 18 jarige uitstekende verdedigers moeten houden. Lijkt me onzin... Sterker nog, het is ongunstig voor je ook. Een 18 jarige uitstekend verdediger levert meer geld op dan een 20 jarige uitstekend verdediger. Dus eik is het geld weggooien. Ik weet niet waarom je welke speler wilt houden, dus dat zul je zelf even uit moeten zoeken, ik weet ook niet hoe je er financieel voor staat. Je zult geld vrij moeten maken om trainees te kopen. Dus daar moet je rekening mee houden...
Is je budget met of zonder de verdedigers die je wilt verkopen??quote:Op zondag 12 februari 2006 13:41 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Het liefst wil ik zo goed mogelijke verdedigers houden en ondertussen 6 redelijk/goed 17/18 positiespel trainees kunnen kopen, een 4* aanvaller en een 3* - 4* vleugelspeler. Budget is nu nog een schamele 600.000 ofzo...
Dit is mijn budget op het momentquote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Is je budget met of zonder de verdedigers die je wilt verkopen??
Same here, enigste goede wat ik ooit gepulled heb is een uitstekend keeper, nog nooit een fatsoenlijke speler.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:03 schreef Lemming22 het volgende:
Yes! Weer een nieuwe ballenjongen uit de jeugd gepulled....![]()
Helaasch train ik geen positiespel/spelmaken dus hij is af te halen voor eventuele liefhebbersquote:Titus Lems (94503620)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en berucht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Wurdsje FC
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
In dat geval heb je geen probleem lijkt me... Dan heb je genoeg geld om de spelers te kopen die je wilt hebben...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Dit is mijn budget op het moment![]()
Ik denk, afhankelijk welke verdedigers ik verkoop, ik daar 1.5+ miljoen kan voor vangen ofzo? Als je nagaat dat ik voor 400.000 een uitstekend verdeiger heb kunnen verkopen en tijdje terug.
Das wel erg veel, ik weet niet of die goede zijstats had en inhoeverre deze goede zijstats hebben, maar normaal gaan ze er uit voor 250-300k denk ik..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Dit is mijn budget op het moment![]()
Ik denk, afhankelijk welke verdedigers ik verkoop, ik daar 1.5+ miljoen kan voor vangen ofzo? Als je nagaat dat ik voor 400.000 een uitstekend verdeiger heb kunnen verkopen en tijdje terug.
Ik heb hem niet getraind, hij kreeg alleen betere vorm. Ik train positiespel en dat was een spitsje, nu heb ik weer een betere spits dus hij kon weer weg.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef The_Hives het volgende:
zeker niet voor de periode dat je ze getraind hebt.
maargoed, de rest is formidabel of uitmuntend hequote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Das wel erg veel, ik weet niet of die goede zijstats had en inhoeverre deze goede zijstats hebben, maar normaal gaan ze er uit voor 250-300k denk ik..
Ik had mijn uitstekende verdedigers voor 188k en 210k (allebei met matig passen)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |