Aan mij geven natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Inderdaad, ben ook wel benieuwd wat je met 17 miljoen gaat doen!
hoe heet je team?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:12 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik speel zondag uit tegen de nummer 2 (ik ben de nummer 1). Hij speelt in een 4-4-2 (ik 3-5-2) opstelling, met de ratings:
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: rampzalig (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Mijn ratings komen ongeveer overeen met die van hem. Het kan dus alle kanten op, maar is het slim om één van mijn spitsen (dat wordt dan een vleugelspeler die wel matig scoren heeft) naar de vleugel te zetten en zo zijn zwak lage rechterverdediging kapot te spelen of kan ik beter twee gewone spitsen opstellen die de vorige week nog gescoord hebben?
Ik neig naar het eerste idee, maar ik ben bang dat mijn scoringskracht dan te veel afzwakt, is dat ook zo?
11de en 12de klassen daar door word de server zo langzaam, als die eenmaal weg is en alle bot-teams zijn opgevult loopt hij weer veel sneller tot die tijd is het maar lijden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef Jonks het volgende:
Wat voor vette padden zitten er in het Hattrick team extra-lives ofzo zoiets noemen ze zichzelf toch?
Een dag server traagheid, okay, een week ook nog te doen als het echt extreem druk is.. Maar ik heb het idee dat ze zich godverdomme niets aantrekken van de community.
Dat Vraag & Antwoord was een leuk idee maar ze beantwoorden nog niet 10% in de eerste dag daarna deden ze beloften 's avonds verder te gaan.. ho maar.
Inmiddels is het ieder weekend raak en ook 's avonds is het inmiddels vaste prik GIGANTISCH trage servers geen respons geen excuses geen beloftes niets.. is het normaal dat een bedrijf dat miljoenen verdient per jaar (supporter %'s zijn erg hoog en de merchandise draait ook vrij aardig) geen zichtbare aandacht besteed aan een groeiende klantenkring?
700 000 users hadden ze pas geleden, waarom hebben ze niet een enorme performance upgrade gedaan? Het verziekt het spel, de game-experience en de balans.
Mensen die overdag werken hoeven niet te rekenen op lekker vlot spelertje zoeken in het weekend of 's avonds.. het is tergend en ik maak me er erg kwaad over..
Wat kun je als gebruiker doen zodat die gasten zich een beetje gaan uitsloven en ook echt investeren in de community die ze hebben opgebouwd.
Zijn er meer mensen die zich mateloos ergeren en zijn er mensen die een tip / advies hebben (behalve een blokje om en een lekker valium tabletje).
Is dit waar Joralfjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:27 schreef maniack28 het volgende:
ik zeg ook de eerstequa sterren de 2e, daarom geeft htratings de 2e... maar het draait niet om sterren maar om ratings
Que?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef REFUSED het volgende:
Er komt maar geen einde aan die gifbeker.
vond het persoonlijk paar seizoenen geleden erger, sindsdien klaag ik nergens meer over. vind traagheid niet erg, vind niet werkende servers frusterender en dat valt gelukkig behoorlijk mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:09 schreef Jonks het volgende:
Wat voor vette padden zitten er in het Hattrick team extra-lives ofzo zoiets noemen ze zichzelf toch?
Een dag server traagheid, okay, een week ook nog te doen als het echt extreem druk is.. Maar ik heb het idee dat ze zich godverdomme niets aantrekken van de community.
Dat Vraag & Antwoord was een leuk idee maar ze beantwoorden nog niet 10% in de eerste dag daarna deden ze beloften 's avonds verder te gaan.. ho maar.
Inmiddels is het ieder weekend raak en ook 's avonds is het inmiddels vaste prik GIGANTISCH trage servers geen respons geen excuses geen beloftes niets.. is het normaal dat een bedrijf dat miljoenen verdient per jaar (supporter %'s zijn erg hoog en de merchandise draait ook vrij aardig) geen zichtbare aandacht besteed aan een groeiende klantenkring?
700 000 users hadden ze pas geleden, waarom hebben ze niet een enorme performance upgrade gedaan? Het verziekt het spel, de game-experience en de balans.
Mensen die overdag werken hoeven niet te rekenen op lekker vlot spelertje zoeken in het weekend of 's avonds.. het is tergend en ik maak me er erg kwaad over..
Wat kun je als gebruiker doen zodat die gasten zich een beetje gaan uitsloven en ook echt investeren in de community die ze hebben opgebouwd.
Zijn er meer mensen die zich mateloos ergeren en zijn er mensen die een tip / advies hebben (behalve een blokje om en een lekker valium tabletje).
Toen vertoefde Jonks nog in België en dacht hij dat dat aan de extra af te leggen afstand over internet lag.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:57 schreef Grumpey het volgende:
vond het persoonlijk paar seizoenen geleden erger
Eindelijk een speler waar ik iets mee kan.quote:Marinho Veneman (94588447) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |
---|---|