quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:25 schreef G-string het volgende:
Ze hebben trouwens ook duct in camouflage kleuren, hoe cool is dat?![]()
je schoonmoeder die je de oren van je kop lult?? duck-tape is de oplossingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Geweldig dit. Heb zelf nog een rolletje of wat thuisliggen.
Lekkend dak in je auto? Duct Tape erover heen en hijs weer dicht!
je krijgt het er echt wel af hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef LedZep het volgende:
Hmm kan je dat spul er nou ook makkelijk weer afhalen, of zit het echt zo vast dat je het amper loskrijgt?
Afhankelijk waar je het toepast. Als je het nooit meer los wil halen, maakt het dus niet uitquote:Op maandag 14 augustus 2006 07:32 schreef Marsepein het volgende:
Gaffertape is iid beter. Zelfde eigenschappen maar het enige verschil is dat Gaffertape geen lijm achterlaat na het loshalen.
Ah, dan ben ík naar zoiets op zoek denk ik. Heb een tape nodig die stevig vastzit, maar zonder problemen van een polyester-achtig ding af te halen. Waar kan je die Gaffertape kopen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:32 schreef Marsepein het volgende:
Gaffertape is iid beter. Zelfde eigenschappen maar het enige verschil is dat Gaffertape geen lijm achterlaat na het loshalen.
Bij vrijwel elke bouw-boer en grote kans dat je het ook bij audio/muziek-winkels tegen komt aangezien het regelmatig gebruikt wordt bij optredens e.d.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ah, dan ben ík naar zoiets op zoek denk ik. Heb een tape nodig die stevig vastzit, maar zonder problemen van een polyester-achtig ding af te halen. Waar kan je die Gaffertape kopen?
\Het wordt idd vooral gebruikt bij film, video, muziek ...quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:11 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Bij vrijwel elke bouw-boer en grote kans dat je het ook bij audio/muziek-winkels tegen komt aangezien het regelmatig gebruikt wordt bij optredens e.d.
ja!quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:24 schreef ralfseltje het volgende:
Ik doe het zelf niet, maar een vriend van mij vraagt of het normaal is als je je schaamhaar harst met ducktape?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |