Ach wat geeft dat nu die ene B , en een huwelijk zegt ook al niet veel meer tegenwoordig!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:42 schreef Stenny het volgende:
[..]
Vergeet jij niet dat ik gelukkig getrouwd ben.Ontopic graag. Overigens voel ik meer voor Robert's met één b.
![]()
Hij heeft ook geen reden om er onderuit te willen. Robbert krijgt dan de kans om alle kritkasters het zwijgen op te leggen door te laten zien dat hij zonder truucjes kan wat hij pretendeert te kunnen.quote:Als ik er zo over nadenk zou dat heel goed kunnen. Dan kan hij er eigenlijk niet zo goed onderuit...
Ik ontken niet dat het geen lekker ding is!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jij niet wil je zeggen![]()
Hij is in elk geval niet lelijkSten vond hem in het begin een cutey, maar dat werd steeds minder.
Jeetje zeg, Ik wou dat hij vandaag al werd benaderd door wetenschappers![]()
Stenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:46 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Leve progressieop alle gebieden
![]()
Wat is er op rtl Boulevard vanavond dan![]()
Ik kan je er geen ongelijk in geven...mijn moeder vindt hem trouwens een lekker dingquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:50 schreef Indirah het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het geen lekker ding is!
Ik vind hem geweldig en zijn stem idem. Wordt er heel relaxt van!
Als ik hem was zou ik wat hypnose tapes gaan opnemen oid, voor de innerlijke rust oid, die koop ik dan meteen:P:P
Haha, je vertoont kenmerken van een groupie. Roem erotiseert.quote:Ik ontken niet dat het geen lekker ding is!
Ik vind hem geweldig en zijn stem idem. Wordt er heel relaxt van!
Geeft niets, join the clubquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik moet zeggen dat ik de draad een beetje kwijt ben hier
oh heet hij zo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik denk eerder dat ze bedoelt dat ze uitermate gelukkig is met Jeroen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:52 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Haha, je vertoont kenmerken van een groupie. Roem erotiseert.
Misschien heeft ze in het verleden met allerlei Roberts te maken gehadquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:52 schreef Indirah het volgende:
[..]
oh heet hij zo?ik dacht dat die man van stenny ook robert hete LOL
sorry sten dan snap ik de B niet zo goed![]()
Hm het zegt me niks of iemand nu bekend is of niet! Ik vind hem gewoon echt leuk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:52 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Haha, je vertoont kenmerken van een groupie. Roem erotiseert.
Ik ga zeker kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Er zit progressie in de lucht.... Kijk ook naar Boulevard vanavond. Er zijn mensen mee bezig, Marietje, Skepsis.nl...
Heel goed geantwoordquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:54 schreef Indirah het volgende:
[..]
Hm het zegt me niks of iemand nu bekend is of niet! Ik vind hem gewoon echt leuk!
Voor mijn part was ik hem tegengekomen in de supermarkt dan nog zou ik hem echt cute gevonden hebben!
telepathiequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoe laat komt Boulevard?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik kan je er geen ongelijk in geven...mijn moeder vindt hem trouwens een lekker ding![]()
![]()
quote:
Nog even geduld, dan barst het spektakel los.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jij niet wil je zeggen![]()
Hij is in elk geval niet lelijkSten vond hem in het begin een cutey, maar dat werd steeds minder.
Jeetje zeg, Ik wou dat hij vandaag al werd benaderd door wetenschappers![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Weet je wat ik trouwens zo stom vind? Dat er mensen zijn die zeggen 'hoe kunnen er nou maar 12 typen mensen zijn?! Ik geloof niet in die onzin'![]()
Ze bedoelen: 'Ik verdiep me er niet in, want ik ben toch maar kortzichtig en het bestaat niet, want je bent slechts gevormd door je karakter, je opvoeding en invloeden van buitenaf.'
nou , ik ben ook een lekker ding, ....griezel ....quote:
Nog geen toestemming gehad om die mail te plaatsen Stennie?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nog even geduld, dan barst het spektakel los.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |