Want "werk" jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:56 schreef Misstique het volgende:
Want werk?
Ik weet het.... het is wat veel maar kom op. Het moet net kunnenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
Een heel uur?!
*nadenktquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:59 schreef nyny83 het volgende:
pff... een uur geen BeF misschien, maar ik mag toch wel hier posten tijdens dat uur he
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
*nadenkt
Je bent geen vrouw.... maar vooruit dan maar
Ik ben de moeilijkste (meestal) nietquote:
1 Afhaakster.... nou omdat je een vrouw bent dan maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:03 schreef Misstique het volgende:
Nee sorry, ik heb het geprobeerd, het valt me té zwaar.
Whoeiiii..... Dat valt niet tegenquote:
Ik doe nog liever mee aan 40 days 40 nights dan een heel uur zonder BeF!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet het.... het is wat veel maar kom op. Het moet net kunnen
Dat "trek" ik ook niet overigens datquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik doe nog liever mee aan 40 days 40 nights dan een heel uur zonder BeF!
Ik mis foto's in je fotoboekquote:
Beide zijn ondoenlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik doe nog liever mee aan 40 days 40 nights dan een heel uur zonder BeF!
Ik vind dat jammerquote:
Da's raarquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
laatst ging ik een keer slapen, toen heb ik het ook een uur lang uitgehouden zonder bier en frituur!
Ja hoor.. Wie gaat er dan ook slapen pffquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
laatst ging ik een keer slapen, toen heb ik het ook een uur lang uitgehouden zonder bier en frituur!
oiquote:
Dat is inderdaad voor de zwakke mensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja hoor.. Wie gaat er dan ook slapen pff
als dago daar allemaal foto's inzet, kan hij toch nooit meer volhouden dat Tiek géén kloon is!quote:
ik weet het!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja hoor.. Wie gaat er dan ook slapen pff
Bizz!!quote:
Mee eens... het is beter zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als dago daar allemaal foto's inzet, kan hij toch nooit meer volhouden dat Tiek géén kloon is!
Privacy redenen.quote:
Nou... da's nog pittig lang geslapen dan zeg.. holy!quote:
En nu ben ik weer Dago's kloon? Het blijft leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als dago daar allemaal foto's inzet, kan hij toch nooit meer volhouden dat Tiek géén kloon is!
Terecht doch jammerquote:
Zeker omdat Dago er zoveel tijd insteektquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
En nu ben ik weer Dago's kloon? Het blijft leuk![]()
Mwah firkandel dan maar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
shit, je had het verkeerde pistool gepakt!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Terecht doch jammer![]()
Ik heb een voorgevoel hoe je eruit ziet en dat kan nu niet bevestigd worden
Kan ik bij jou bestellen ?!quote:
quote:frenchfries zei :
TIEK!!!
JE ZOU HET FORUM HEEL LATEN ALS JE AAN DAGO's KNOPJES MOCHT ZITTEN, BITCH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
: !!!!1111:(!!!!1132211
1~~~!
Ja... ik wel mijn beeld vertellen en jij geen foto's postenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
!
Ben benieuwd naar je beeld van me. Vertel es?![]()
Niemand die door heeft dat Dago mijn kloon isquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker omdat Dago er zoveel tijd insteekt
Dan niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... ik wel mijn beeld vertellen en jij geen foto's posten![]()
Sommigen van ons hebben werk oid weet je..quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:23 schreef nyny83 het volgende:
heuj... meer mensen die wakker zijnOi allemaal
![]()
Moet dat nog altijd aanpassenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar wel keihard US als favo forum opgeven hè?!
2 kroketten graag.... ik vertel nix doorquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben de man die dingen kan regelen in dit uur zonder BeF
ssst
Toch denk ik dat je serieus lekker bent. Maargoed dat wil ik misschien alleen maarquote:
Dat zou te goed zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niemand die door heeft dat Dago mijn kloon is![]()
Mee eens! Ik had gister taartquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:25 schreef Misstique het volgende:
Ik heb net een saucijzebroodje op!
Verjaarden op t werk zijn goed.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je serieus lekker bent.
Wellicht dat er binnenkort wel foto's verschijnen op t forum...quote:Maargoed dat wil ik misschien alleen maar, niet dat ik er iets aan heb maar toch
bij mij nemen ze altijd taart mee. Da's ook goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:25 schreef Misstique het volgende:
Ik heb net een saucijzebroodje op!
Verjaarden op t werk zijn goed.
dacht ik ook hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je serieus lekker bent. Maargoed dat wil ik misschien alleen maar, niet dat ik er iets aan heb maar toch
En ik meen et ook nog, ik ben te eerlijkquote:
[arrogantmodus]quote:
Kijk morgen weer naar Goede tijden, slechte tijden.. *spannend muziekje*quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:27 schreef Misstique het volgende:
Wellicht dat er binnenkort wel foto's verschijnen op t forum...
Ik ben goed in cliffhangersquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kijk morgen weer naar Goede tijden, slechte tijden.. *spannend muziekje*
Ha! En nu wil ik et weten ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
[arrogantmodus]
De fokkers die me irl kennen, beamen dat ook
[/arrogantmodus]
PI's?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben goed in cliffhangers![]()
en gebruik es PI's!!!!
De teloorgang van de PI.quote:
Bwhehehequote:
Nee snap ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, ik wou jullie niet teleurstellen in jullie verwachtingen
Dan maakt hij em maarquote:
Ik wil gewoon een goeie fotoquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef Misstique het volgende:
Er zijn én komen geen vuige foto's of filmpjes van mij![]()
het hoeven ook niet per sé vuige foto's te zijn in je .rarquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef Misstique het volgende:
Er zijn én komen geen vuige foto's of filmpjes van mij![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef Misstique het volgende:
Er zijn én komen geen foto's of filmpjes van mij![]()
neehoor, liever niet zelfsquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het hoeven ook niet per sé vuige foto's te zijn in je .rar
Eetzequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef nyny83 het volgende:
lunchtijd!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef nyny83 het volgende:
lunchtijd!
Dat is goed werk zeg! Ik eet pas rond 1uur. Lekker laatquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:20 schreef c0nd0r het volgende:
Nee ik ben er ook nog wel hoewel ik over 10 min ook lunchpauze heb, heb net al een heerlijke Hema worst weg lopen werken :$
*zojuist broodje ei met spek heeft weggewerktquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef nyny83 het volgende:
lunchtijd!
Ja maar goed.. Jij doet dan ook nog iets neem ik aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is goed werk zeg! Ik eet pas rond 1uur. Lekker laat!
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar goed.. Jij doet dan ook nog iets neem ik aan
Dat is goed te doen. Voor mij weinig bijzonders vandaag. Ben wel vrijdag vrijquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*zojuist broodje ei met spek heeft weggewerkt
Ik doe wel iets jaquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:27 schreef cerror het volgende:
Heerlijke kutdag.
Naja, nog 30 minuten en dan naar huis. Gelukkig al thuis
same here. Ik wil naar huis!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:37 schreef c0nd0r het volgende:
WAT?! Hoe doen jullie dat allemaal? Dat wil ik ook
zeker weten. Welkom terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:26 schreef c0nd0r het volgende:
Maarre ik ben er ook weer! Lekker lunchpauze gehad! Zwaar werk dat fokken
Heb jij een betere?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een kut TT.
Even een uur geen wel Bier en Frituurquote:
Ja maar dan hebben we maar een uur BeF! Nu een uurtje niet dan heb ik dat tog liever..quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Even een uur geen wel Bier en Frituur
Een wat..? Brief? Dat is zeker zoiets overgebleven uit de oudheid?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:40 schreef Janetje het volgende:
Ik moet zowaar een brief op de bus doen..Waar is de technologie gebleven?
![]()
geschreven in spijkerschrift?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:40 schreef Janetje het volgende:
Ik moet zowaar een brief op de bus doen..Waar is de technologie gebleven?
![]()
Een brief ja..quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een wat..? Brief? Dat is zeker zoiets overgebleven uit de oudheid?![]()
Mtquote:
Nee, wel weer getypt en uitgeprint..quote:
Als je het toch al typt dan kan je het toch net zo goed e-mailen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, wel weer getypt en uitgeprint..
Precies! Of heb je als adres op de enveloppe een e-mailadres gezet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je het toch al typt dan kan je het toch net zo goed e-mailen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je het toch al typt dan kan je het toch net zo goed e-mailen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies! Of heb je als adres op de enveloppe een e-mailadres gezet?
Jij was hier al, ik blijf niet aan de gangquote:
Janetje ook al een poosje trug hoor! Maja jij moest zo nodig eten!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij was hier al, ik blijf niet aan de gang![]()
J. verdient echter speciale vermelding.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Janetje ook al een poosje trug hoor! Maja jij moest zo nodig eten!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
J. verdient echter speciale vermelding.
Mt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:06 schreef Misstique het volgende:
JD.
Uh je bent 18..?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:17 schreef mcDavid het volgende:
mên, ik zit gewoon op school!
nostalgie
hogeschool...quote:
Kwou zeggen ik ben voorlopig nog niet van school af en ben 19quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hogeschool...
maargoed.. gewoon (te) lang geleden dat ik hier geweest ben
-edit-
en ben ook snel weer weg!
2 zielen 1 gedachtequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
*Proest*![]()
Ja en nu de werkelijke reden?
Fappen op de wcquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef c0nd0r het volgende:
*Proest*![]()
Ja en nu de werkelijke reden?
Het lijkt niet eens echtquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
Weheh welke zieke geest bedenkt ook zulke plaatjes
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
J. verdient echter speciale vermelding.
ik ben volgende week ook 19quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kwou zeggen ik ben voorlopig nog niet van school af en ben 19
puick plan!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Misschien leuk voor in de OP?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ben volgende week ook 19![]()
en ben dr voorlopig ook nog niet vanaf nee![]()
[..]
puick plan! [afbeelding]
En waarom niet? Tieten en (bijna) bier, alleen de frituur nog en alle ingredienten voor een geyl plaatje zitten erinquote:
De OP is prima (en lang genoeg) zoals 'ie is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En waarom niet? Tieten en (bijna) bier, alleen de frituur nog en alle ingredienten voor een geyl plaatje zitten erin
Dan slopen we er iets uit!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
De OP is prima (en lang genoeg) zoals 'ie is.
De OP is nét aangepast en is goed zo. Punt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En waarom niet? Tieten en (bijna) bier, alleen de frituur nog en alle ingredienten voor een geyl plaatje zitten erin
Inderdaad, als er tieten in de OP komen moeten die van een BeFster zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
De OP is prima (en lang genoeg) zoals 'ie is.
Je bent hier pas en je wilt al beslissingen maken over de OP!quote:
Nee.quote:
eenschquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Inderdaad, als er tieten in de OP komen moeten die van een BeFster zijn.
Dat wilde ik net gaan postenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent hier pas en je wilt al beslissingen maken over de OP!.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan posten![]()
GMTA![]()
Take a hint.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef c0nd0r het volgende:
Och och wat een eensgezindheid zeg ineens geen WE en je bent hier pas pff..
Ach, wat BeF betreft zijn we hier vaak iets te eensgezind...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef c0nd0r het volgende:
Och och wat een eensgezindheid zeg ineens geen WE en je bent hier pas pff..
Als ik jou ermee mag ophangen.quote:
Neeh ik ken je pasquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik jou ermee mag ophangen. [afbeelding].
Niet mee eens.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef mcDavid het volgende:
ey dr staat toch zeker "bier en frituur, én tieten" in dat plaatje?
dam mag daar ook een plaatje van in de OP vind ik!
iets minder groot misschien, dat wel!
Dan geef ik je aan voor ongewenste intimiteiten en ben ik het er nogsteeds niet mee eens.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als ik je nou een kusje geef?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef mcDavid het volgende:check wat ik vind!
http://forum.fok.nl/fok/search_lite
hoezo, geen search
God, heb je die nou pas gevonden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef mcDavid het volgende:check wat ik vind!
http://forum.fok.nl/fok/search_lite
hoezo, geen search
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan geef ik je aan voor ongewenste intimiteiten en ben ik het er nogsteeds niet mee eens.
tis weer een andere als deze search litequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
God, heb je die nou pas gevonden?
Nou ja, hij werkt half. Je kan hele oude of hele nieuwe topics vinden. Niet die ertussenin omdat je geen pagina's krijgt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tis weer een andere als deze search lite
wist niet dat de oude het stiekum gewoon nog deed
Oude baggertopics bekijken is leuk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef nyny83 het volgende:
ik gebruik de fok search nooit eigeniljk
ik ging laatst met die "externe" lite-search zoeken op me username!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oude baggertopics bekijken is leuk.
Jij hjebt nog aardig gereageerd op oude topics van mij trouwens.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ging laatst met die "externe" lite-search zoeken op me username!
nostalgie, man
Je zit hier wel in BeF ja! Ik doe straks ff wat frikandellen in de frituur.quote:
Ah dan is het goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je zit hier wel in BeF ja! Ik doe straks ff wat frikandellen in de frituur..
Ik ook. Zet ff de frituur aan.quote:
Die heb ik hier helaas niet tot mijn beschikking.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook. Zet ff de frituur aan..
Je hebt een pan? Gooi daar wat vet in, werkt ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die heb ik hier helaas niet tot mijn beschikking.
Ik ben nog op mn werk, dus nee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je hebt een pan? Gooi daar wat vet in, werkt ook..
Er is geen restaurant oid?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben nog op mn werk, dus nee.
Ik ga over een uur naar huis, dan ga ik wel langs de McDrivequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Of een snackbar om de hoek.
Chowigirl!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
* Chowi zwaait voorzichtig met haar handje.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga over een uur naar huis, dan ga ik wel langs de McDrive![]()
Hoi chow. Wat is er?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
* Chowi zwaait voorzichtig met haar handje.
Om de illusie te wekken dat ik verlegen ben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Chowigirl!!!![]()
![]()
Waarom voorzichtig?
Ik las gebefdquote:
Nice try.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Om de illusie te wekken dat ik verlegen ben..
Dan was het met een "t" op het eind.quote:
Chatlog!!!11!!!11111!!!!1quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:29 schreef Dr.Aart het volgende:
vanavond weer lekker bier (lees Grolsch)
Het was daadwerkelijk druk hier?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:29 schreef jackson het volgende:
Mennnnnnnn.... ik werd gek hier
De tering wat een drukte... bah!
"Goh, ik vind wel dat je een andere stem hebt dan ik verwachtte."quote:
Duhhhhh, dat weet ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan was het met een "t" op het eind.
Man... komen ze met besprekingen en die crap aan hierquote:
Okaaay.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Duhhhhh, dat weet ik![]()
Maar ik las t toch zo![]()
Jullie hadden gewoon keiharde telefoonsex dus!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Goh, ik vind wel dat je een andere stem hebt dan ik verwachtte."
"Ja, ik ook."
"Ik ook! Hihi!"
"Ja."
"Ik ook?"
"Jij ook."
Okay, zo ging het niet helemaal, maar goed..
Ik zeg: trek een biertje los.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Man... komen ze met besprekingen en die crap aan hier
Pfff....
IK WAS NOG OP SCHOOL TOEN HIJ BELDE!!1quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jullie hadden gewoon keiharde telefoonsex dus!
Dronke vergaderingen.quote:
* Misstique taalpurist isquote:
Ja en?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
IK WAS NOG OP SCHOOL TOEN HIJ BELDE!!1
Hopelijk voor jou is z'n timing in bed beter.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
IK WAS NOG OP SCHOOL TOEN HIJ BELDE!!1
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hopelijk is z'n timing in bed beter.
Jij snapt etquote:
Ik wil t niet weten!!quote:
Speciaal.quote:
Nee, met cocktailsaus. Ook erg lekker. Niet lekkerder dan speciaal maar het is weer eens iets anders.quote:
Waarom neem je iets anders als dat andere lekkerder is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, met cocktailsaus. Ook erg lekker. Niet lekkerder dan speciaal maar het is weer eens iets anders.
Omdat ik geen curry in huis heb, en afwisseling ook okay is. Het liefst drink ik alleen bier en eet ik alleen frituur, maar afwisseling is okay.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom neem je iets anders als dat andere lekkerder is?
Die kan je vast ook frituren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Misstique het volgende:
Ik zit nu een chocolade mueslibar te eten![]()
Jullie schuld!!!!![]()
Naja, jij niet. Maar 'iemand' kan het doen. Iemand met toegang tot een friteuse.quote:
Paneermeel erover en in de frituur ermee!quote:
Als je kunt kiezen tussen:quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom neem je iets anders als dat andere lekkerder is?
Dat is al bijna joh.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef Misstique het volgende:
T minus 30 minutes and counting.
Dat is appels met peren vergelijken. Dit vind ik ook lekker. Daar vind ik die linker niet lekker, die rechter wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je kunt kiezen tussen:en
Kies je toch ook niet de eerste omdat je nog nooit iemand met blond haar hebt gehad?.
Ik vind de linker ook best lekker hoo-hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken. Dit vind ik ook lekker. Daar vind ik die linker niet lekker, die rechter wel.
Deze is natuurlijk expres zo opgemaakt om haar onaantrekkelijk te maken. Net als in van die tienerfilms, de nerd-chicks die dna hardstikke lekker worden als ze de bril afzetten en het haar los doen. En andere kleding kiezen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind de linker ook best lekker hoo-hoor..
inderdaad.. na wat op die site zoeken is dit de dame volgens mij:quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Deze is natuurlijk expres zo opgemaakt om haar onaantrekkelijk te maken. Net als in van die tienerfilms, de nerd-chicks die dna hardstikke lekker worden als ze de bril afzetten en het haar los doen. En andere kleding kiezen.
Do-able. Maar toch vind ik die rechter mooier.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
inderdaad.. na wat op die site zoeken is dit de dame volgens mij: [afbeelding]
Staan leuke dingen op die site jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef Misstique het volgende:
Extreme make-overs?
Lul je nu alweer over mij??quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef Misstique het volgende:
Overigens is ze nog steeds lelijk.
Voelde je je dan aangesproken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lul je nu alweer over mij??![]()
misstique lult constant over mequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[Voelde je je dan aangesproken?.
hai skeetquote:Hoi VM..
Oh, ik heb er nog niks van gemerkt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
misstique lult constant over me![]()
Alles goed?quote:[..]
hai skeet
Ttyl.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef jackson het volgende:
Giele bende .... ik kan naar huis....
Cheers
Dus jij vindt me nog liefquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, ik heb er nog niks van gemerkt..
enorm druk met de campagne maar voel me superquote:[..]
Alles goed?
Nu ben ik benieuwd naar wat ze over je lult.quote:
Ok, ik kan niet op je stemmen toch, want het is voor gemeenten enzo.quote:[..]
enorm druk met de campagne maar voel me super![]()
Denk niet dat ze nog durft...quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar wat ze over je lult.
Klopt, maar je kan wel voor me duimenquote:[..]
Ok, ik kan niet op je stemmen toch, want het is voor gemeenten enzo.
Vertel jij het eens, ik moet natuurlijk wel up-to-date zijn he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nog durft...
* pc-fr34k duimtquote:[..]
Klopt, maar je kan wel voor me duimen
HoooIOooI.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:45 schreef Chowi het volgende:
HoOoOi.
Je vind ons lief?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:48 schreef Chowi het volgende:
Ach, krijg wat. Waarom sloof ik me ook zo voor jullie uit?!
Ik ken niemand hier!quote:
Kennis maken?quote:
'Kay.quote:
Datum? Plaats? Tijd? Is er een bed?quote:
Je loopt ietwat hard van stapel!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Datum? Plaats? Tijd? Is er een bed?
Geen stapelbed, daar pleur ik altijd uit.quote:
Dat heb ik wel eens gedaan en toen na 30min een tentamen verscheurdquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:31 schreef mcDavid het volgende:
ik heb over 3 kwartier een mechanica toets
zal ik nog een biertje nemen voor die tijd?
tegen mij zei je heul wat anders op msnquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef Misstique het volgende:
VM IK LUL HEUL NIET OVER JE!!!!!!!!!111!!!!!1!!!!!ONE!
kvind je haske liev![]()
Vuige leugens!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
tegen mij zei je heul wat anders op msn
[21:04:32] Misstique: Vm is stomquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[21:04:32] Misstique: Vm is stom
En wat is dit dan he!!!!!!!!11one
BEWIJS!
Chatlogs posten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[21:04:32] Misstique: Vm is stom
En wat is dit dan he!!!!!!!!11one
BEWIJS!
ik vond het wel grappig eikquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:29 schreef Misstique het volgende:
Matige grap.
quote:
Maar dan moet je de voice sample ook veranderen naar cerror kickin it oldschool? Of heet BS toch nog ene deel gedaan? En hij kan toch altijd verder gaan waar jij bent gebleven als je nu verder gaat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:56 schreef cerror het volgende:
That's it, ik ga wel alleen verder met het nummer.
Precies!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar dan moet je de voice sample ook veranderen naar cerror kickin it oldschool? Of heet BS toch nog ene deel gedaan? En hij kan toch altijd verder gaan waar jij bent gebleven als je nu verder gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |