Want "werk" jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:56 schreef Misstique het volgende:
Want werk?
Ik weet het.... het is wat veel maar kom op. Het moet net kunnenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
Een heel uur?!
*nadenktquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:59 schreef nyny83 het volgende:
pff... een uur geen BeF misschien, maar ik mag toch wel hier posten tijdens dat uur he
quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
*nadenkt
Je bent geen vrouw.... maar vooruit dan maar
Ik ben de moeilijkste (meestal) nietquote:
1 Afhaakster.... nou omdat je een vrouw bent dan maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:03 schreef Misstique het volgende:
Nee sorry, ik heb het geprobeerd, het valt me té zwaar.
Whoeiiii..... Dat valt niet tegenquote:
Ik doe nog liever mee aan 40 days 40 nights dan een heel uur zonder BeF!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet het.... het is wat veel maar kom op. Het moet net kunnen
Dat "trek" ik ook niet overigens datquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik doe nog liever mee aan 40 days 40 nights dan een heel uur zonder BeF!
Ik mis foto's in je fotoboekquote:
Beide zijn ondoenlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik doe nog liever mee aan 40 days 40 nights dan een heel uur zonder BeF!
Ik vind dat jammerquote:
Da's raarquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
laatst ging ik een keer slapen, toen heb ik het ook een uur lang uitgehouden zonder bier en frituur!
Ja hoor.. Wie gaat er dan ook slapen pffquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
laatst ging ik een keer slapen, toen heb ik het ook een uur lang uitgehouden zonder bier en frituur!
oiquote:
Dat is inderdaad voor de zwakke mensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja hoor.. Wie gaat er dan ook slapen pff
als dago daar allemaal foto's inzet, kan hij toch nooit meer volhouden dat Tiek géén kloon is!quote:
ik weet het!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja hoor.. Wie gaat er dan ook slapen pff
Bizz!!quote:
Mee eens... het is beter zoquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als dago daar allemaal foto's inzet, kan hij toch nooit meer volhouden dat Tiek géén kloon is!
Privacy redenen.quote:
Nou... da's nog pittig lang geslapen dan zeg.. holy!quote:
En nu ben ik weer Dago's kloon? Het blijft leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als dago daar allemaal foto's inzet, kan hij toch nooit meer volhouden dat Tiek géén kloon is!
Terecht doch jammerquote:
Zeker omdat Dago er zoveel tijd insteektquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
En nu ben ik weer Dago's kloon? Het blijft leuk![]()
Mwah firkandel dan maar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
shit, je had het verkeerde pistool gepakt!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Terecht doch jammer![]()
Ik heb een voorgevoel hoe je eruit ziet en dat kan nu niet bevestigd worden
Kan ik bij jou bestellen ?!quote:
quote:frenchfries zei :
TIEK!!!
JE ZOU HET FORUM HEEL LATEN ALS JE AAN DAGO's KNOPJES MOCHT ZITTEN, BITCH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
: !!!!1111:(!!!!1132211
1~~~!
Ja... ik wel mijn beeld vertellen en jij geen foto's postenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
!
Ben benieuwd naar je beeld van me. Vertel es?![]()
Niemand die door heeft dat Dago mijn kloon isquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker omdat Dago er zoveel tijd insteekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |