Frappucinoquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef vibri het volgende:
[..]
* vibri het recept ook graag zou hebben
Daaromquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vond de TT van Ynske mooier...
jah hequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ik stem ook voor!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:53 schreef Copycat het volgende:
Frappucinoquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef vibri het volgende:
[..]
* vibri het recept ook graag zou hebben
Was laterquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
Jij machtsmisbruiker om die andere meteen te sluiten!![]()
En de OP ook...quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de OP ook...
Ik ga Godlike achter de schermen wel even kastijden...
Ik ben eigenlijk wel voorstander van een publieke vernedering...quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de OP ook...
Wat een werk nog zo een topicquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de OP ook...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de OP ook...
Oe, die is mooi!quote:
dr is ook frappuchino thee, en chocoquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:07 schreef Pheno het volgende:
bah
bah
en nog eens bah
Goede samenvatting van de dag!
Ook niet de gehele dagquote:
Commercieel niet interessant genoeg nog. Nederlanders ontbijten niet/onvoldoende buiten de deur. Toch een doelgroep waar ze het deels van moeten hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:13 schreef liefie_ het volgende:
en koekjes en zo...
weet iemand waarom nederland eigenlijk geen starbucksen heeft?
omdat de afname van de zunige hollander niet grootgenoeg is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:13 schreef liefie_ het volgende:
en koekjes en zo...
omdat nederlanders centenkakkers zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:13 schreef liefie_ het volgende:
en koekjes en zo...
ow da vind ik heerlijk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat de afname van de zunige hollander niet grootgenoeg is.
wij lopen niet eventjes naar een zaak om koffie te halen voor tijdens en na het werk
bagelsquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow da vind ik heerlijk!
kent iemand bagels and beans?
ookal zoiets geweldig leuks en lekkers
en gary's muffins, maar die is kleiner
onbijten buiten de deur
Thanks!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Frappucino
Ingredients
1/2 to 1 teaspoon instant decaf coffee
1 packet Sweet and Low, or sugar substitute
1 tablespoon Hershey's Lite Chocolate Syrup
1/4 cup hot water
Preparing
I stir these together in a coffee cup, then fill the cup with cream or Half and Half and pour it all over ice. Of course, all the measurements are subject to your own taste! Hope you like it!
Dat is belastingtechnisch dan weer heel handig. Veel buitenlandse bedrijven hebben daarom kantoor in Nederland/Amsterdam.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Commercieel niet interessant genoeg nog. Nederlanders ontbijten niet/onvoldoende buiten de deur. Toch een doelgroep waar ze het deels van moeten hebben.
Overigens wel apart dat ze een kantoor in Amsterdam hebben...
Contaminatiealertquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
omdat nederlanders centenkakkers zijn
Hey Liefiequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow da vind ik heerlijk!
kent iemand bagels and beans?
ookal zoiets geweldig leuks en lekkers
en gary's muffins, maar die is kleiner
onbijten buiten de deur
maar wel lekker leuk en gezelligquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey Liefie![]()
Jaja, die ken ik..
Er zit hier een Starbucks bijna op elke hoek van de straat in Dublin..(anders wel een andere koffie zaak, zoals The coffee company of Insomnia)
Ik ga meestal za-morgen of zo-morgen heerlijk de stad in om ff heerlijk koffie te leuten en bagels, donuts of scones te eten (en toch blijf ik redelijk onaangetast qua lijn, haha)
nederland mag blij zijn met hun 'binnen-duers' gedrag.. echt, ik geloof dat t niet gezond kan zijn om elke dag cappu- frapu- mocca- chino's te drininken
dat laatste valt dan nog wel mee denk ik, het zijn die bagels, scones en donuts die het probleem worden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hey Liefie![]()
Jaja, die ken ik..
Er zit hier een Starbucks bijna op elke hoek van de straat in Dublin..(anders wel een andere koffie zaak, zoals The coffee company of Insomnia)
Ik ga meestal za-morgen of zo-morgen heerlijk de stad in om ff heerlijk koffie te leuten en bagels, donuts of scones te eten (en toch blijf ik redelijk onaangetast qua lijn, haha)
nederland mag blij zijn met hun 'binnen-duers' gedrag.. echt, ik geloof dat t niet gezond kan zijn om elke dag cappu- frapu- mocca- chino's te drininken
In theorie zou dat kunnen zijn omdat Nederlanders het verschil tussen koffie en drab kunnen herkennen. Deze theorie is niet bestand tegen het ontmoeten van Nederlanders.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:13 schreef liefie_ het volgende:
en koekjes en zo...
Ik krijg al weer zin in a.s. weekend...quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat laatste valt dan nog wel mee denk ik, het zijn die bagels, scones en donuts die het probleem worden.
maar t is idd heerlijk om te doen, zo was ik in schotland veel te vinden in een boekenwinkel. ik lees zowiezo veel, en dan een kop starbucks erbij, heerlijk
Een grijze muis als icoon? Wat wil je over jezelf vertellen?quote:
Dat jij nog wel eens een extra klasje biologie mag volgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een grijze muis als icoon? Wat wil je over jezelf vertellen?
Grounddog dayquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:26 schreef Litpho het volgende:
Excact! Daar doe ik t dan ook voor..heerlijk buiten zitten voor de koffieshop en met een kop koffie en iets aanvullends de stad aan je voorbij laten komen (terwijl de zon opkomt...warmer word...)quote:
Een raar poppetje als icoon? Wat wil je over jezelf vertellen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een grijze muis als icoon? Wat wil je over jezelf vertellen?
Ok, schunniger dan, welke affiniteit heb jij met grey-haired-beavers?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat jij nog wel eens een extra klasje biologie mag volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |