abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:50:51 #226
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34860942
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:35 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Toevoeging :
Die losse grammofoonplaatriedeles kennen we nu wel.

Zoek de diepte op van de discussie... en ga niet mensen proberen te overtuigen aan de hand van 1 of 2 one-liners die we al 500x gezien hebben. Die slaan namelijk dood. En voegen niets meer toe aan de discussie van dit topic.

Zoals gisteren in [NWS-FB] besproken...
wat is losse grammofoonplaatriedeles
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:52:25 #228
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34860948
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

prentjes zijn voor jou een reflectie van hoe de islam tegen vrouwen/ mensen levens kijkt?
Dat zeg ik nergens babe.
De tekenaar had ze gemaakt omdat het in Denemarken uit de hand liep.
Ik heb de cartoons niet gemaakt, beetje lastig dan om te zeggen dat het voor mij een reflectie is.
De enige reflectie waar ik waarde aan hecht is mijn reflectie in de spiegel.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_34860954
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

prentjes zijn voor jou een reflectie van hoe de islam tegen vrouwen/ mensen levens kijkt?
Spotprenten brengen nou eenmaal op ludieke wijze problemen op tafel en ja er zijn bergen problemen met vrouwen in de islam.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:53:36 #230
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34860984
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Een oude grammafoonspelen kan soms blijven steken. Dan hoor je de hele tijd hetzelfde uit dat ding komen. Dat bedoelt hij. Je blijft steken.
pi_34860997
Je eerste post in 22 delen? noob!
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]
sommige moslims niet de islam. de islam bestaat niet
In theorie wel
Zolang de islam niet bestaat, is er dus ook geen sprake van moslims die iets namens de islam doen
quote:
overigens zijn er ook niet moslims die op dergelijke wijze naar vrouwen/mensen levens kijken
Nee, het zijn toevallig moslims, die op dergelijke wijze naar vrouwen/mensen kijken
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:54:20 #232
89730 Drugshond
pi_34861008
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:52 schreef Meki het volgende:
# Trollen, zuigen en stelselmatig crossposten van vragen/opmerkingen is niet gewenst.

Niet 500x dezelfde reaktie enteren...die als een grammofoonplaat blijft hangen.
pi_34861039
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:52 schreef Poncho het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens babe.
De tekenaar had ze gemaakt omdat het in Denemarken uit de hand liep.
Ik heb de cartoons niet gemaakt, beetje lastig dan om te zeggen dat het voor mij een reflectie is.
De enige reflectie waar ik waarde aan hecht is mijn reflectie in de spiegel.
laat je reflectie dan eens zien

ik vroeg in hoeverre dan je mening dus wordt beinvloed van prents eigenlijk

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2006 12:55:35 ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:56:39 #234
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34861098
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb de spiegel in de container gegooid omdat ik een badhairday heb. Maar offtopic mag niet.

Waar het mij om gaat is dat de tekenaar terecht iets wilde aankaarten. Misschien had dit op een subtielere manier gekund, maar het weegt niet op tegen de problemen die erdoor gecreërd zijn.
pi_34861105
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:52 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Spotprenten brengen nou eenmaal op ludieke wijze problemen op tafel en ja er zijn bergen problemen met vrouwen in de islam.
Sorry, echt hilarisch een niet-moslim die denkt zoveel van de islam te weten, als je zo zeker van je zelf bent open er eens een topic over?

OT
Spotprenten waren beledigend.punt uit.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:57:31 #236
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34861123
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vrijwel niet. Ik heb niets tegen moslims, ik heb niets tegen de Islaam.
Ik heb wel wat tegen mensen die er een groter punt van maken dat het eigenlijk is, en vergeten dat ze zelf ook niet flauw zijn met spotprentjes.
pi_34861140
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef Poncho het volgende:

[..]

Ik heb de spiegel in de container gegooid omdat ik een badhairday heb. Maar offtopic mag niet.

Waar het mij om gaat is dat de tekenaar terecht iets wilde aankaarten. Misschien had dit op een subtielere manier gekund, maar het weegt niet op tegen de problemen die erdoor gecreërd zijn.
Mee eensch.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:01:12 #238
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34861263
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mee eensch.
Mooi dat we op één lijn zitten. Ik ga werken. Ik wens jullie allen nog veel plezier en ik lees het vanavond weer.

pi_34861286
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:01 schreef Poncho het volgende:

[..]

Mooi dat we op één lijn zitten. Ik ga werken. Ik wens jullie allen nog veel plezier en ik lees het vanavond weer.

werk ze

niet teveel discussieren we hebben je mening hier nodig
pi_34861378
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:54 schreef Triggershot het volgende:
Je eerste post in 22 delen? noob!
[..]

In theorie wel
Zolang de islam niet bestaat, is er dus ook geen sprake van moslims die iets namens de islam doen
nee, namens hun interpretatie van de islam die ze mogelijk goed uitkomt
quote:
Nee, het zijn toevallig moslims, die op dergelijke wijze naar vrouwen/mensen kijken
mwah...kijkend naar het aantal moslim vrouwen in opvanghuizen is er wel iets aan de hand denk ik, maar moslims hebben niet het alleenrecht op dergelijke denkbeelden aangaande vrouwen
en er zijn ook moslims die er een interpretatie van de islam op na houden welke weer positief is voor vrouwen, of ze iig als gelijkwaardig ziet
pi_34861435
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:04 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

nee, namens hun interpretatie van de islam die ze mogelijk goed uitkomt
[..]

mwah...kijkend naar het aantal moslim vrouwen in opvanghuizen is er wel iets aan de hand denk ik, maar moslims hebben niet het alleenrecht op dergelijke denkbeelden aangaande vrouwen
en er zijn ook moslims die er een interpretatie van de islam op na houden welke weer positief is voor vrouwen, of ze iig als gelijkwaardig ziet
cultureel probleem en niet religieus, en interpretatie hangt maar net een beetje af van intentie en belang.

als we verder off gaan wordt ome drugshond boos
pi_34861604
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sorry, echt hilarisch een niet-moslim die denkt zoveel van de islam te weten, als je zo zeker van je zelf bent open er eens een topic over?

OT
Spotprenten waren beledigend.punt uit.
De blijf van m'n lijf huizen zitten zeker vol met eekhoorns? Trek je kop toch eens uit je reet man.

Je bent beledigd door de spotprenten, heel vervelend voor je maar hier geldt nu eenmaal helaas voor moslims vrijheid van meningsuiting. punt uit.
pi_34861662
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:12 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

De blijf van m'n lijf huizen zitten zeker vol met eekhoorns? Trek je kop toch eens uit je reet man.

Je bent beledigd door de spotprenten, heel vervelend voor je maar hier geldt nu eenmaal helaas voor moslims vrijheid van meningsuiting. punt uit.
als jij bij je reflectie een kop ziet, prima. Maar niet iedereen ziet op een manier als hoe jij je bekijkt.

en WAT?!
pi_34861677
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:23 schreef Frutsel het volgende:
Nederlandse Moslims plannen demonstratie

Op het internet roepen moslims op diverse forums, weblogs en chatboxen op om een massale demonstratie in Nederland. De boodschap wordt ook per e-mail veelvuldig rondgestuurd. “Wij roepen u allen op om uw verantwoordelijkheid als moslim te nemen en aanwezig te zijn zodat wij massaal een boodschap kunnen overbrengen”. De demonstratie is volgens de organisatoren bedoeld om aan te tonen dat ook de moslims in Nederland zich beledigd en vernederd voelen door de plaatsing en herplaatsing van de Deense spotprenten door onder andere De Volkskrant, Elsevier en diverse websites.

Zaterdag 11 februari zal de zwijgzame tocht om 13:00 starten op de Dam in Amsterdam. De verspreide boodschap roept nadrukkelijk op dat de demonstratie vreedzaam dient te verlopen. “Mensen die van plan zijn om voor ongeregeldheden te zorgen vragen wij uitdrukkelijk om thuis te blijven. Breng ons alstublieft niet wederom ten schande, ons geloof is een vredelievend geloof waarin respect centraal staat”.
Ben benieuwd of dit doorgaat, en in hoeverre het vreedzaam blijft.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34861693
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ben benieuwd of dit doorgaat, en in hoeverre het vreedzaam blijft.
ik ben ook opgeroepen
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:14:59 #246
89730 Drugshond
pi_34861697
quote:
’Extremisten brengen islam schade toe’

EINDHOVEN – Erg onder de indruk is imam Ahmed El Ouazzani niet van de Deense Mohammed-cartoons. „Commentaar van ongelovigen op welke religie dan ook, of het nu de islam is, de joodse godsdienst of de christelijke, nemen we niet serieus, want ze weten niet waarover ze praten. Over opmerkingen van mensen die religie haten hoeven we ons niet druk te maken, want die woorden hebben geen enkele betekenis.“. Toch bevreemdt het El Ouazzani dat in een hoogontwikkeld land als Denemarken mensen het nodig vinden om de de islamieten te beledigen. „Want door Mohammed gelijk te stellen met een terrorist zeg je dat alle moslims terroristen zijn.“ Ook de brief die door de organisatie Hizb ut-Tahrir (Partij van de Bevrijding) in Eindhoven en de Randstad is verspreid, vindt El Ouazzani grote onzin. „De brief is volgens mij van iemand die wel iets weet over de islam, maar zelf geen moslim is. De brief heeft duidelijk politieke bedoelingen.“

In de brief roept de naar de wereldheerschappij van de islam strevende organisatie ’namens één miljoen moslims in Nederland’ Kamerlid Wilders op om de gewraakte prenten van zijn internetsite te halen. „Maar die groep spreekt helemaal niet namens ons. Juist dit soort extremisten brengen de moslims nog meer schade toe dan niet-moslims.“

Over de vraag of een niet-beledigende tekening of schilderij van Mohammed wel zou zijn toegestaan, is de imam heel beslist.

„Het maakt geen enkel verschil. Er bestaat geen originele afbeelding van Mohammed. We weten niet hoe hij eruit heeft gezien en dus leidt elke afbeelding per definitie af van de essentie. Het gaat ons om zijn daden en gedrag. Alleen dat telt.“
Het middenveld spreekt. Maar die sprak natuurlijk al door niet met een frons naar alle gebeurtenissen te kijken.
pi_34861780
ik zag deze op geenstijl, ik moest lachen;
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34861793
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:18 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zag deze op geenstijl, ik moest lachen;
[afbeelding]

ze hebben wel een punt
pi_34861798
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ik ben ook opgeroepen
En ga je? Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen dat dit bal gaat worden he?
pi_34861813
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:19 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

En ga je? Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen dat dit bal gaat worden he?
ik ga
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')