Zoals gezegd, twee compleet verschillende werelden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Jammer maar dat is de schuld van Europa omdat ze niet afstand nemen van beledigen
Sorry DHquote:
Moslims en westerlingen gaan nou eenmaal niet goed door 1 deur ivm hun opvattingen.quote:
Na 20 reeksen los modereten (ff de druk van de ketel)... mag je wel eens een keer de handrem aantrekken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:15 schreef Poncho het volgende:
Sorry DH![]()
Even tussendoor:
# Denigrerende religieuze opmerkingen is niet gewenst.
Kom je wel een beetje laat mee hé.
Jammer maar is de schuld van de moslimwereld omdat ze weigeren om afstand te nemen van ruim 1400 antisemitische cartoons, dus beledigen , imdat ze weigeren geweld af te keuren in naam van Allah, omdat ze weigeren het ontkennen van de Holocaust niet te veroordelen, omdat ze ze nog steeds vrouwen en homo's als minderwaardige schepsels te zien, omdat ze weigeren , nou ja vul maar inquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Jammer maar dat is de schuld van Europa omdat ze niet afstand nemen van beledigen
ik ben nog steeds geen stap verder,quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:16 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Moslims en westerlingen gaan nou eenmaal niet goed door 1 deur ivm hun opvattingen.
Dat is de reden waarom ik bijvoorbeeld wel bij mijn Koerdische buurman op de koffie ga en niet bij mijn andere buurman welke Berber is. Overigens zijn ze allebei islamitisch.
Probleem is dat we in cirkeltjes gaan. Het is een leuke reeks hoor, daar niet van. Maar hoe vaak moet je Meki nog uitleggen dat waar twee vechten twee schuld hebben? En dat het niet alleen aan Europa ligt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Na 20 reeksen los modereten (ff de druk van de ketel)... mag je wel eens een keer de handrem aantrekken.
Ik wil graag ontopic reakties zien die de discussiewaarde verhogen van dit onderwerp. That's all.
Anders kan ik net zo goed een [GC]-topic optuigen.
"Sommige mensen gaan nou eenmaal niet door 1 deur"quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geen stap verder,
je stelling is:
"Moslims en westerlingen gaan nou eenmaal niet goed door 1 deur"
Beide van je buren zijn wel moslim en je voorkeur gaat naar je koerdische.
Hoor dat je stelling niet te zijn:
Sommige moslims en westerlingen gaan nou eenmaal niet goed door 1 deur.
?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Sommige mensen gaan nou eenmaal niet door 1 deur"
Of hoe vaak moet je uitleggen dat je wat dit betreft geen klap te vertellen hebt over wat andere landen vinden van jouw heilige huisjes?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Probleem is dat we in cirkeltjes gaan. Het is een leuke reeks hoor, daar niet van. Maar hoe vaak moet je Meki nog uitleggen dat waar twee vechten twee schuld hebben? En dat het niet alleen aan Europa ligt?
Goed initiatief. Beter dan schreeuwen, schelden en dingen slopen.quote:
1400 Cartoonsquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:20 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jammer maar is de schuld van de moslimwereld omdat ze weigeren om afstand te nemen van ruim 1400 antisemitische cartoons, dus beledigen , imdat ze weigeren geweld af te keuren in naam van Allah, omdat ze weigeren het ontkennen van de Holocaust niet te veroordelen, omdat ze ze nog steeds vrouwen en homo's als minderwaardige schepsels te zien, omdat ze weigeren , nou ja vul maar in![]()
Eensch, mwanamoeilijkenaam.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Of hoe vaak moet je uitleggen dat je wat dit betreft geen klap te vertellen hebt over wat andere landen vinden van jouw heilige huisjes?
Als ze nou massaal gingen demonstreren wegens het martelen van moslimbroeders in Irak, Iran of waar dan ook à la.
er zijn 2 schuldigen maar wie is er eertse aan begonnen ? Juist Denemarken wat er daarna komt zijn gevolgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Probleem is dat we in cirkeltjes gaan. Het is een leuke reeks hoor, daar niet van. Maar hoe vaak moet je Meki nog uitleggen dat waar twee vechten twee schuld hebben? En dat het niet alleen aan Europa ligt?
Heeft te maken met het feit dat mijn Koerdische buurman zeer progressief is voor een moslim en Mijn andere buurman is dat niet. Mijn stelling moet dus eigenlijk zijn:quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geen stap verder,
je stelling is:
"Moslims en westerlingen gaan nou eenmaal niet goed door 1 deur"
Beide van je buren zijn wel moslim en je voorkeur gaat naar je koerdische.
Hoor dat je stelling niet te zijn:
Sommige moslims en westerlingen gaan nou eenmaal niet goed door 1 deur.
?
toch al een wijziging er in gebracht dus.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:30 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Heeft te maken met het feit dat mijn Koerdische buurman zeer progressief is voor een moslim en Mijn andere buurman is dat niet. Mijn stelling moet dus eigenlijk zijn:
De meeste moslims en westerlingen gaan nou eenmaal niet goed door 1 deur.
En waarom zijn die cartoons gemaakt? Juist, omdat er een grootschalig probleem is waar de tekenaar de mensen op wou wijzen. En wie zijn het probleem? Soit, kijk eens naar de prentjes, dan weet je het zelf ook wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:28 schreef Meki het volgende:
[..]
er zijn 2 schuldigen maar wie is er eertse aan begonnen ? Juist Denemarken wat er daarna komt zijn gevolgen
Nee Denemarken wou bewust gaan provoceren ze houden toch daarvanquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
En waarom zijn die cartoons gemaakt? Juist, omdat er een grootschalig probleem is waar de tekenaar de mensen op wou wijzen. En wie zijn het probleem? Soit, kijk eens naar de prentjes, dan weet je het zelf ook wel.
Jij hebt echt een grote muur voor je kop.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee Denemarken wou bewust gaan provoceren ze houden toch daarvan
en nu moeten zij eronder gaan lijden .![]()
Toevoeging :quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
Meki, gebruik 1 post om duidelijk te maken wat je wil zeggen.
prentjes zijn voor jou een reflectie van hoe de islam tegen vrouwen/ mensen levens kijkt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
En waarom zijn die cartoons gemaakt? Juist, omdat er een grootschalig probleem is waar de tekenaar de mensen op wou wijzen. En wie zijn het probleem? Soit, kijk eens naar de prentjes, dan weet je het zelf ook wel.
sommige moslimsquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
prentjes zijn voor jou een reflectie van hoe de islam tegen vrouwen/ mensen levens kijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |