waarom eromheen lopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:28 schreef snellejelle het volgende:
6-7, melle gaat serveren, bal tegen de net rand
hij loopt de hele tijd om zijn backhand heen. maar slim ook.quote:
hij wou alleen terugslaan, dat kan hij met z'n backhand ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij loopt de hele tijd om zijn backhand heen. maar slim ook.
hij moet es een week gaan oefenen op zijn backhand daar kan hij nu niets mee...
Na voetbal de grootste sport in Nedrland elk dorpm heeft een tennisbaan. En 's winters zijn er vele binnenbanen om te spelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:11 schreef zjroentje het volgende:
Nederland is geen tennisland.
Wij laten hier meisjes van 15 en 16 nogmaals kiezen wat ze met hun carriere willen doen, in een land als Amerika is dat ondenkbaar en daar breken ze wél door.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:11 schreef tong80 het volgende:
Nee Nederland als tennisland moet zich schamen dat we met alle fasciliteiten geen wereldtoppers voortbrengen.
Maar dat wil nog niet zeggen dat Nederland een tennisland is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na voetbal de grootste sport in Nedrland elk dorpm heeft een tennisbaan. En 's winters zijn er vele binnenbanen om te spelen.
Na voetbal het meest aantal leden, dus dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat Nederland een tennisland is.
Recreatief ja. Ik heb het meer over de topsport.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Na voetbal het meest aantal leden, dus dat lijkt me duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |