IRL, met andere woorden, het was een Fok!ster?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, dat is alweer een tijdje gelden. Paar weekjes terug lag ik wel naakt in bed met een wijf maar die was niet aan de pil, en ik was zo dom om geen condooms in huis te hebben. Ze had ook wel van te voren mogen zeggen dat ze de pil niet slikte.. Diezelfde dag zei ze dat ze niks wilde met me, dat ze het te snel vond gaan. Ze kon me verdomme al 2 dagen irl.
.
Dat meen je toch niet serieus he?quote:
Good night..quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:24 schreef NJ het volgende:
Weltrusten.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
IRL, met andere woorden, het was een Fok!ster?
Zie de LaPoquote:
Ik wou je al op je donder gevenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Zie de LaPo
Wellicht dat fr34k er nog in was getrapt...
Zó dom ben ik nou ook weer niet.quote:
Ja ik denk, ik hou je onderwerp even in leven!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nice TT
Je zou verbaasd zijn hoe dom mannen soms zijn op dat gebied..quote:
Deze TT kán ook best met BeFfen te maken hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef rompompom het volgende:
Ik constateer een schrikbarende afname van het gemiddeld aantal TT's met de woorden 'Bier' en/of 'Frituur' er in.
Ik ga zo meteen effe een banaan en een brok pizza naar binnen werken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
Een goede avond
net lekker een broodje frikandel op met mayo![]()
hehehequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen effe een banaan en een brok pizza naar binnen werken.
+12.3 originele combi
pizza vanboven en banaan van onderen??quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
+12.3 originele combi
Ik heb ook nog een pizza liggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
+12.3 originele combi
Er zijn inderdaad géén naïeve vrouwen, wat dat aangaat...quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn hoe dom mannen soms zijn op dat gebied..
Ik dácht vandaag even dat ik je zag lopen in Breda, maar je was het vast nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef Janetje het volgende:
Ik had geen eten meer in huis en werd rond winkel-sluitingstijd wakker.. dus ik zit aan de ingeblikte tropical fruitcocktail op lichte siroop..
Hmm.. die zijn er ook genoeg inderdaad..quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad géén naïeve vrouwen, wat dat aangaat...
waarom gaat bijna altijd alles bij jou over sexquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pizza vanboven en banaan van onderen??
waar is/was je PI??
Ik heb net een pak "Hazelnut Chocolate Cookies" van de firma Hellema genuttigd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
ik trek meuj een pakje kanjers open
ik stikte in mn stroopwafelquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
waarom gaat bijna altijd alles bij jou over sex
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dácht vandaag even dat ik je zag lopen in Breda, maar je was het vast niet
reclame!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb net een pak "Hazelnut Chocolate Cookies" van de firma Hellema genuttigd.
Zulks een genot na diverse speciale bieren.
Je zou maar wat graag dromen dat je me tegenkwamquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:33 schreef Janetje het volgende:Zó levendig droom ik nou ook weer niet
![]()
Er was geen sex bij... Pas als ie die banaan heen en weer zou halen, dan is het sex!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
waarom gaat bijna altijd alles bij jou over sex
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Je zou maar wat graag dromen dat je me tegenkwam [afbeelding]
I'll take that as a 'yes'.quote:
Ik ben ook echt een open boek...quote:
Tôf.quote:
oude mensen gaan eerder dood aan griepquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Genezen én moeder aangestoken met de griep. Whehe.
J'tje is er stil van.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:50 schreef Bizznitch het volgende:
oude mensen gaan eerder dood aan griep
...quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef JDude het volgende:
[..]
J'tje is er stil van.
En ik ga maar eens slapen volgens mij.
Geen reactie meer? Anyone?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef JDude het volgende:
J'tje is er stil van.
En ik ga maar eens slapen volgens mij.
Nominatie "Meest Veelzeggende OvjL-post 2006".quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Nominatie "Meest Veelzeggende OvjL-post 2006".
Kom je nú mee...quote:
Jazeker..quote:
hiquote:
Vind hier je usericon terug deel 2quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:02 schreef punkgirl het volgende:
[..]
hi
heb jij toevallig een plaatje van mijn glitterkonijn?
hijs weg![]()
Oh ja, absoluut..quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:02 schreef Dagonet het volgende:
Stelletje in the making?
You should have tried two months agoquote:
Er staat toch echt voor 2006, niet 2005quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef JDude het volgende:
[..]
You should have tried two months ago
Alle icons wáren opeens weg. Maar die van mij is terug. Ga eens naar je instellingen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:02 schreef punkgirl het volgende:
hi
heb jij toevallig een plaatje van mijn glitterkonijn?
hijs weg![]()
+2 Scherpquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:04 schreef Janetje het volgende:
Er staat toch echt voor 2006, niet 2005
Maar ik denk toch niet dat ik win..quote:
Whehe jij hebt mij int echt gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik denk toch niet dat ik win..
En ik heb nogsteeds nachtmerries..quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe jij hebt mij int echt gezien
I'm afraid notquote:
Alsof je iedereen onthoud die je zietquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik heb nogsteeds nachtmerries..
Goed, jij hebt mij ook al eens gezien, maar je wist niet dat ik het was..
Als je langer dan 20 delen in BeF kwam had je het gewetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof je iedereen onthoud die je ziet
Als je bijv iemand zijn foto van tevoren ziet en dan ziet onthoud je het, maar gewoon zonder te kijkenen hoe moet ik weten wie jij bent
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof je iedereen onthoud die je ziet
Als je bijv iemand zijn foto van tevoren ziet en dan ziet onthoud je het, maar gewoon zonder te kijkenen hoe moet ik weten wie jij bent
Ook al wist ik het dan mocht ik het nog steeds niet zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je langer dan 20 delen in BeF kwam had je het geweten
en.. hoe werkt het?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vind hier je usericon terug deel 2
Relevante post. Echter, als ik er nu een opentrek betwijfel ik of ik morgen kan opstaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:24 schreef Janetje het volgende:
BIER
Ach, dan halen we jezus er toch bij..quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Relevante post. Echter, als ik er nu een opentrek betwijfel ik of ik morgen kan opstaan.
Die lustte vast ook wel bier, als goed Christen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:26 schreef Janetje het volgende:
Ach, dan halen we jezus er toch bij..
Was doller op wijn..quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Die lustte vast ook wel bier, als goed Christen.
Ja, maar ondertussen. Die wijn moest 'ie delen...quote:
Hij maakte wel makkelijker wijn uit water..hij had genoeg...quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen. Die wijn moest 'ie delen...
True. En broodjes shoarma vermenigvuldigen kon'ie ook, was het niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:29 schreef Janetje het volgende:
Hij maakte wel makkelijker wijn uit water..hij had genoeg...
Mag dat wel, shoarmavlees?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:30 schreef JDude het volgende:
[..]
True. En broodjes shoarma vermenigvuldigen kon'ie ook, was het niet?
Priester: "Zeg Imam, jullie mogen geen varkensvlees he?"quote:
En daar heeft die Imam.. .hélemaal gelijk in...quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Priester: "Zeg Imam, jullie mogen geen varkensvlees he?"
Imam: "Och, ooit op een feestje, ik had wat biertjes op... en toen heb ik stiekem wat van de barbeque gegeten."
Priester: "En, lekker he?"
Imam: "Och... maar eh, ik begreep dat jullie geen vrouw mogen hebben?"
Priester: "Klopt, maar ooit op een feestje... ik had wat biertjes op enneh, nouja, een vrouw mee naar huis genomen."
Imam: "En? Beter dan varkensvlees he?"
Ik ook hoor..quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, ik vind kiezen tussen een vrouw en varkensvlees de moeilijkste keuze in het leven, denk ik.
De [BEF] in je sig hoort met een kleine equote:
waar heb je het over?quote:
Ik meen me te herinneren dat het er ooit goed stond.quote:
.. neequote:Op woensdag 8 februari 2006 01:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het er ooit goed stond.
Soms.quote:
*Uit laatje pakt en doorgeeft..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:08 schreef cerror het volgende:
I need cyanide.
Dankt.quote:
Het is langzaamwerkend spul.. ik leef ook nog..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Dankt.
Nog een minuutje of 10 en ik sterf. 14.gif.
Ik helaas ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is langzaamwerkend spul.. ik leef ook nog..
Jij mag niet dood.quote:
Tuurlijk wel.quote:
Morgen ook niet, en volgende maand, jaar ook niet..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Misschien niet nu, maar morgen wel.
Denk ook eens aan de wensen van anderen egoïst!quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Morgen ook niet, en volgende maand, jaar ook niet..
Doe ik ook..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Denk ook eens aan de wensen van anderen egoïst!
Ik negeer je!quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe ik ook..
Aan die van mezelf dan..
Oh.quote:
Ik niet, oh.quote:
ik ook wel ..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb wel zin om te neuken,maar ja.![]()
Je bent ook maar een kloon.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb wel zin om te neuken,maar ja.![]()
Klonen hebben ook zo hun behoeftes...quote:
Waar denk je dat al die klonen vandaan komen ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klonen hebben ook zo hun behoeftes...
Net als ik: Slaap.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klonen hebben ook zo hun behoeftes...
Gecreeerd uit sexuele frustraties?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die klonen vandaan komen ?![]()
Goed plan.. ik val ook zo dood.quote:
mijn educatiefe mening is dat klonen,quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gecreeerd uit sexuele frustraties?
"Mijn soa heeft een eigen postcode"?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mijn educatiefe mening is dat klonen,
vooral ontstaan doormiddel van SOA's
Je hebt ratel in je sig staan trouwens.quote:
IK BEN GEEN KLOON!!!!!!!!!1quote:
Die zit twee topics lager..quote:
Dagdreggen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
uit de mode..
dagdreggen is in de mode![]()
![]()
Héhé, yer hillarious!quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
IK BEN GEEN KLOON!!!!!!!!!1![]()
Eerst zat je tegen moemoe te zeiken dat ze een kloon is en nu begin je tegen mij?
Dat zou ik maar niet doen als ik jou was.![]()
ik vernam dat Pool een kloon van Silvia de bruin is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:37 schreef Tobbes het volgende:
Ik vernam dat Sararaats een kloon is van Lucia de B.
Ja jij ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhé, yer hillarious!
Vertel, van wie?
(slaapze overigens.)
O...ik dacht van Millecam.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vernam dat Pool een kloon van Silvia de bruin is.
Get a life..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:39 schreef Janetje het volgende:
En ik ben een kloon van Brechtje..
Bewijs!quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:39 schreef Janetje het volgende:
En ik ben een kloon van Brechtje..
quote:
Nee, echt?quote:
Je kan zoveel willen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar ik wil een foto die nog niet eerder op Fok! heeft gestaan
Dan moet je een keer goed klaarkomen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Niet kunnen slapen is niet leuk als je weet dat je morgen je energie nodig hebt..
Nee, want dan wil ik nog eens, en nog eens.. en als het kan nog een keertje om het af te leren!quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:55 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dan moet je een keer goed klaarkomen.
Dat werkt echt als je niet kan slapen
Dan slaap je wel als een roosjequote:Op woensdag 8 februari 2006 03:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik nog eens, en nog eens.. en als het kan nog een keertje om het af te leren!
Tuurlijk niet..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen spijbelaar...
Zeur dan ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
's Nachts een meid, overdag een meid!
Ziekmelden is voor mietjes!
je doet er vijf uur over om 5 keer te komenquote:Op woensdag 8 februari 2006 03:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nope, want dan moet ik naar mijn werk...
Ik ben niet gauw tevreden!quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je doet er vijf uur over om 5 keer te komen![]()
![]()
![]()
Jij 2 minutenquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je doet er vijf uur over om 5 keer te komen![]()
![]()
![]()
Vikingsmeisje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oeps
ik zie nu pas dat je een vrouw was
Joh... En moest je daarvoor in mijn FoBo kijken??quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oeps
quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:06 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Vikingsmeisje.
Ik vind dat overigens een van de mooiere usernames op dit forum
Het -meisje gedeelte gaf het niet weg al?quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oeps
FoBo ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Joh... En moest je daarvoor in mijn FoBo kijken??
* Vikingsmeisje moet heel hard lachenquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
FoBo ?
ik deed profiel(of is dat hetzelfde ..
Overdrijven is ook een vak!quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeker niet,
maar 10 keer in anderhalf uur gaat nog makelijk
garpjequote:Op woensdag 8 februari 2006 04:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje moet heel hard lachen
Volgens mij moet het met tussen -s.. het is ook vikingsboot!quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:08 schreef Tobbes het volgende:
[..]
die 's'doet het hem. Vikingmeisje is zo zo. Maar Vikingsmeisje....![]()
Je vader was een fokstier of zo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeker niet,
maar 10 keer in anderhalf uur gaat nog makelijk
neenquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je vader was een fokstier of zo?
Eerder een konijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je vader was een fokstier of zo?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neen
ik heb dat een paar keer uitgeprobeerd
hoevaak in bepaalde tijd enzovoort
En ben je nu trots op jezelf??quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neen
ik heb dat een paar keer uitgeprobeerd
hoevaak in bepaalde tijd enzovoort
nee,quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ben je nu trots op jezelf??
Denk toch wel dat je vader vaker geneukt heeft hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn vader heeft alleen maar Mij+broertje gemaakt hoor![]()
Ik ga ook eens zo''n test doen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee,
maar vond het wel test waardig
Weet je dat wel zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn vader heeft alleen maar Mij+broertje gemaakt hoor![]()
Maar was het met rukken of neuken??quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee,
maar vond het wel test waardig
Zeker,quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Denk toch wel dat je vader vaker geneukt heeft hoor!
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar was het met rukken of neuken??
ik gebruik geen handdoekel, en geen blaadjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
A towel and a dirty magazine!
Daar stond net iets héééél anders!quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga ook eens zo''n test doen.![]()
huh.quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar stond net iets héééél anders!
Vertel, ik heb het net gemist!quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar gast, komt er dan geen stof of bloed uit op het laatst in plaats van dat witte vocht?quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik gebruik geen handdoekel, en geen blaadjes
neen,
rukken!... De seks zelf zal niet vaak 10 keer in anderhalf uur gaan gebeuren
quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Handen gewoon invetten met baby-olie, lijkt mijquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar gast, komt er dan geen stof of bloed uit op het laatst in plaats van dat witte vocht?
geen stofquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar gast, komt er dan geen stof of bloed uit op het laatst in plaats van dat witte vocht?
nietnodigquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Handen gewoon invetten met baby-olie, lijkt mij
tuurlijk spoor ik welquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nou, volgens mij spoor je dan niet... maar het zal wel aan mij liggen...
Daar word je wel lekker zacht van!quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
tuurlijk spoor ik wel
Maar daar gaat het niet om
babyolie![]()
Wat heeft dat met de inhoud van je zak te maken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Handen gewoon invetten met baby-olie, lijkt mij
Dan zie je tenminste of het bloed van je eikel komt die dan open moet liggen van het rukken of dat het echt uit je zak komt!quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de inhoud van je zak te maken?
Ieder doet het toch op zijjn of haar manier.quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nou, volgens mij spoor je dan niet... maar het zal wel aan mij liggen...
Ik krijg gewoon pijn in m'n kloten door het lezen van deze postquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan zie je tenminste of het bloed van je eikel komt die dan open moet liggen van het rukken of dat het echt uit je zak komt!
*kusje er op geeft...quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon pijn in m'n kloten door het lezen van deze post![]()
En bedankt voor die visual..quote:
Het zou niet de eerste zijn iig..quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goh, straks alweer een BeF-setje![]()
En vast ook niet de laatstequote:Op woensdag 8 februari 2006 04:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste zijn iig..
Helolequote:Op woensdag 8 februari 2006 04:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En vast ook niet de laatste
ja,quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:41 schreef cultheld het volgende:
Ben ik de enige die er niet vroeg uit hoeft?
Ik ben er al uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:41 schreef cultheld het volgende:
Ben ik de enige die er niet vroeg uit hoeft?
Ik moet straks om half negen beginnen..quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:43 schreef Mr-Z het volgende:
Hoi.. ik begin pas weer om 8 uur vanavond![]()
hard voor je, word je nooit moe of zo ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik moet straks om half negen beginnen..
Soms wel eens...quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
hard voor je, word je nooit moe of zo ?![]()
Ik ga zo één uurtje liggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:49 schreef cultheld het volgende:
Ik ga straks lekker tot 1 uur slapen
Dan kan je beter wakker blijven. één uur slapen heeft bij mij namelijk een ontzettend vermoeidheidversterkend (galgje!) effect.quote:
Op jou ja.. ik moet vaak even een uurtje liggen.. even ogen dicht.. wachten op de wekker en dan lekker douchen. Dan ben ik er helemaal weer!quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan kan je beter wakker blijven. één uur slapen heeft bij mij namelijk een ontzettend vermoeidheidversterkend (galgje!) effect.
Speciaal voor jouw dikke vingersquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:57 schreef rompompom het volgende:
Flikker op met je knopjes heel dicht bij elkander!
Valt wel mee hoor. En daarnaast ging het om de grafische knopjes van FOK!, te weten de 'edit'-knop en de 'quote'-knopquote:Op woensdag 8 februari 2006 05:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dikke vingers
Duh!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 05:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. En daarnaast ging het om de grafische knopjes van FOK!, te weten de 'edit'-knop en de 'quote'-knop
Reageer je overal zo serieus op?quote:Op woensdag 8 februari 2006 05:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. En daarnaast ging het om de grafische knopjes van FOK!, te weten de 'edit'-knop en de 'quote'-knop
Meestal als ie wat slaaptekort heeftquote:Op woensdag 8 februari 2006 05:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Reageer je overal zo serieus op?![]()
Ah, ik reageer dan gewoon nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 05:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meestal als ie wat slaaptekort heeft
Slaap lekker.. ik ga tot een uur of 1 slapen ! truste!quote:Op woensdag 8 februari 2006 05:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nog een peukie en dan even een uurtje de oogjes dicht
Nee, alleen in [ONZ].quote:Op woensdag 8 februari 2006 05:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Reageer je overal zo serieus op?![]()
quote:
Haha! Onverwachts is oke. Nog laat geworden ofdat nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:27 schreef nyny83 het volgende:
Mogguh.... Nee niet geneukt, en ja, wel geBeFt gister. De F was wel wat onverwachts, maar daarom niet minder lekker
Viel mee, uurtje of half 1.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha! Onverwachts is oke. Nog laat geworden ofdat niet?
Dat is nog te doen als je niet om 6uur op moet ofzoquote:
Goedemorgen,quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef wolfrolf het volgende:
eeeej
neh.. ok dat viel mee. 6.15 hoefde ik pas op te staan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is nog te doen als je niet om 6uur op moet ofzo. Anders ben je zuur met een sloot bier en frituur in je pens
Ooh.... dat is lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
neh.. ok dat viel mee. 6.15 hoefde ik pas op te staan.
Ik zit atm op m'n werk zelfsquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Moet jij niet werken/school?
we zien hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit atm op m'n werk zelfs... keihard te arbeiden
Jah hier nog 1quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit atm op m'n werk zelfs... keihard te arbeiden
Tsja... soms moet je ff een rustdag nemen. Dat ga ik vandaag ook doenquote:
ghehe dat kan nog wel eens tegenvallenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja... soms moet je ff een rustdag nemen. Dat ga ik vandaag ook doen. Gister nog relatief veel gedaan tussen het posten door. Ik zie vandaag niet veel werk op me af komen eigenlijk
Hmmjah.... dat zit er dik in. Had ik vorige week ook nogquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ghehe dat kan nog wel eens tegenvallenHEb ook wel eens van die dagen dat ik verwacht rustig aan te kunnen doen, zul je altijd zien dat dan alles tegelijk komt.
je dag gaat ook snel met BeFquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah.... dat zit er dik in. Had ik vorige week ook nog. Maarja is ook niet erg dan ben ik alleen wat minder hier te vinden. Je dag gaat wel snel als je het super druk hebt
Dat is opzich ook weer waarquote:
Whoeiquote:
Ik ga me best doen voor je vandaagquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:03 schreef nyny83 het volgende:
help... BeF stond veel te laag in de topic-lijst. Mag niet weer gebeuren. Posten krengen! Doe maar niet alsof je nog een leven buiten fok heb
Erm... ben netwerkbeheerder bij een detacheringsbedrijf, doe tussendoor wat systeembeheer, maar zit nu gedetacheerd als testerquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:06 schreef jackson het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk NY ?!
Oops, vergeten..quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Whoei!
Toevallig mijn mix nog geluisterd ?!
Ik zit nu bij een detacheringsbedrijf in Tiel. Wij hebben je toch niet ergens weggezet als testerquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Erm... ben netwerkbeheerder bij een detacheringsbedrijf, doe tussendoor wat systeembeheer, maar zit nu gedetacheerd als tester
Geeft nietquote:
nee, ik zit bij een bedrijfje in Almerequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zit nu bij een detacheringsbedrijf in Tiel. Wij hebben je toch niet ergens weggezet als tester?!
Hahaha... hoezo nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nee, ik zit bij een bedrijfje in AlmereNog even volhouden tot eind februari, en dan NOOIT MEER TESTEN
Ik kan de link ook niet meer terugvinden trouwens, er zijn gister behoorlijk wat topics doorheen gegaanquote:
Laksheid is tof.quote:
Ik zal em vanavond nog even posten ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan de link ook niet meer terugvinden trouwens, er zijn gister behoorlijk wat topics doorheen gegaan![]()
Tof.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal em vanavond nog even posten ofzo![]()
![]()
Ah. Een lotgenoot.quote:
Dat eerste.quote:
Eén concreet iets, verder weinig momenteel...quote:
Dan weet ik wat jij doet... en da's wel minder jahquote:
Het zal je wellicht als "soft" in de oren klinken... veel mensen noemen het "zondag-middag" muziekquote:
Beetje lounge muziek op zn tijd is niet verkeerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Het zal je wellicht als "soft" in de oren klinken... veel mensen noemen het "zondag-middag" muziek. Alsin de rustige trance/progressive
Dat is iets overdreven maar het is een rustige style als: Matthew Dekay / Perry O'neil en beetje markus schulzquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Beetje lounge muziek op zn tijd is niet verkeerd![]()
Ook goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is iets overdreven maar het is een rustige style als: Matthew Dekay / Perry O'neil en beetje markus schulz
Wat voor naam je eraan geeft boeit niet echt neequote:
wat doe ik dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan weet ik wat jij doet... en da's wel minder jah
Dus jij staat me bij op fok! door deze dagquote:
Masturberen voor je collega'squote:Op woensdag 8 februari 2006 10:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wat doe ik dan?
Ennuh... miss, succes met het vinden van ander werk![]()
Immer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus jij staat me bij op fok! door deze dag?
euh... nee..quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Masturberen voor je collega's
Tenminste als je hetzelfde kutwerk doet als Miss
Dan weet je vast een leuke titel voor het volgende topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |