IRL, met andere woorden, het was een Fok!ster?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, dat is alweer een tijdje gelden. Paar weekjes terug lag ik wel naakt in bed met een wijf maar die was niet aan de pil, en ik was zo dom om geen condooms in huis te hebben. Ze had ook wel van te voren mogen zeggen dat ze de pil niet slikte.. Diezelfde dag zei ze dat ze niks wilde met me, dat ze het te snel vond gaan. Ze kon me verdomme al 2 dagen irl.
.
Dat meen je toch niet serieus he?quote:
Good night..quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:24 schreef NJ het volgende:
Weltrusten.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
IRL, met andere woorden, het was een Fok!ster?
Zie de LaPoquote:
Ik wou je al op je donder gevenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Zie de LaPo
Wellicht dat fr34k er nog in was getrapt...
Zó dom ben ik nou ook weer niet.quote:
Ja ik denk, ik hou je onderwerp even in leven!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nice TT
Je zou verbaasd zijn hoe dom mannen soms zijn op dat gebied..quote:
Deze TT kán ook best met BeFfen te maken hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef rompompom het volgende:
Ik constateer een schrikbarende afname van het gemiddeld aantal TT's met de woorden 'Bier' en/of 'Frituur' er in.
Ik ga zo meteen effe een banaan en een brok pizza naar binnen werken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
Een goede avond
net lekker een broodje frikandel op met mayo![]()
hehehequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen effe een banaan en een brok pizza naar binnen werken.
+12.3 originele combi
pizza vanboven en banaan van onderen??quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
+12.3 originele combi
Ik heb ook nog een pizza liggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
+12.3 originele combi
Er zijn inderdaad géén naïeve vrouwen, wat dat aangaat...quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn hoe dom mannen soms zijn op dat gebied..
Ik dácht vandaag even dat ik je zag lopen in Breda, maar je was het vast nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef Janetje het volgende:
Ik had geen eten meer in huis en werd rond winkel-sluitingstijd wakker.. dus ik zit aan de ingeblikte tropical fruitcocktail op lichte siroop..
Hmm.. die zijn er ook genoeg inderdaad..quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad géén naïeve vrouwen, wat dat aangaat...
waarom gaat bijna altijd alles bij jou over sexquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pizza vanboven en banaan van onderen??
waar is/was je PI??
Ik heb net een pak "Hazelnut Chocolate Cookies" van de firma Hellema genuttigd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
ik trek meuj een pakje kanjers open
ik stikte in mn stroopwafelquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
waarom gaat bijna altijd alles bij jou over sex
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dácht vandaag even dat ik je zag lopen in Breda, maar je was het vast niet
reclame!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb net een pak "Hazelnut Chocolate Cookies" van de firma Hellema genuttigd.
Zulks een genot na diverse speciale bieren.
Je zou maar wat graag dromen dat je me tegenkwamquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:33 schreef Janetje het volgende:Zó levendig droom ik nou ook weer niet
![]()
Er was geen sex bij... Pas als ie die banaan heen en weer zou halen, dan is het sex!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
waarom gaat bijna altijd alles bij jou over sex
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Je zou maar wat graag dromen dat je me tegenkwam [afbeelding]
I'll take that as a 'yes'.quote:
Ik ben ook echt een open boek...quote:
Tôf.quote:
oude mensen gaan eerder dood aan griepquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Genezen én moeder aangestoken met de griep. Whehe.
J'tje is er stil van.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:50 schreef Bizznitch het volgende:
oude mensen gaan eerder dood aan griep
...quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef JDude het volgende:
[..]
J'tje is er stil van.
En ik ga maar eens slapen volgens mij.
Geen reactie meer? Anyone?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:54 schreef JDude het volgende:
J'tje is er stil van.
En ik ga maar eens slapen volgens mij.
Nominatie "Meest Veelzeggende OvjL-post 2006".quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Nominatie "Meest Veelzeggende OvjL-post 2006".
Kom je nú mee...quote:
Jazeker..quote:
hiquote:
Vind hier je usericon terug deel 2quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:02 schreef punkgirl het volgende:
[..]
hi
heb jij toevallig een plaatje van mijn glitterkonijn?
hijs weg![]()
Oh ja, absoluut..quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:02 schreef Dagonet het volgende:
Stelletje in the making?
You should have tried two months agoquote:
Er staat toch echt voor 2006, niet 2005quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef JDude het volgende:
[..]
You should have tried two months ago
Alle icons wáren opeens weg. Maar die van mij is terug. Ga eens naar je instellingen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:02 schreef punkgirl het volgende:
hi
heb jij toevallig een plaatje van mijn glitterkonijn?
hijs weg![]()
+2 Scherpquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:04 schreef Janetje het volgende:
Er staat toch echt voor 2006, niet 2005
Maar ik denk toch niet dat ik win..quote:
Whehe jij hebt mij int echt gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik denk toch niet dat ik win..
En ik heb nogsteeds nachtmerries..quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe jij hebt mij int echt gezien
I'm afraid notquote:
Alsof je iedereen onthoud die je zietquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik heb nogsteeds nachtmerries..
Goed, jij hebt mij ook al eens gezien, maar je wist niet dat ik het was..
Als je langer dan 20 delen in BeF kwam had je het gewetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof je iedereen onthoud die je ziet
Als je bijv iemand zijn foto van tevoren ziet en dan ziet onthoud je het, maar gewoon zonder te kijkenen hoe moet ik weten wie jij bent
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof je iedereen onthoud die je ziet
Als je bijv iemand zijn foto van tevoren ziet en dan ziet onthoud je het, maar gewoon zonder te kijkenen hoe moet ik weten wie jij bent
Ook al wist ik het dan mocht ik het nog steeds niet zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je langer dan 20 delen in BeF kwam had je het geweten
en.. hoe werkt het?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vind hier je usericon terug deel 2
Relevante post. Echter, als ik er nu een opentrek betwijfel ik of ik morgen kan opstaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:24 schreef Janetje het volgende:
BIER
Ach, dan halen we jezus er toch bij..quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Relevante post. Echter, als ik er nu een opentrek betwijfel ik of ik morgen kan opstaan.
Die lustte vast ook wel bier, als goed Christen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:26 schreef Janetje het volgende:
Ach, dan halen we jezus er toch bij..
Was doller op wijn..quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Die lustte vast ook wel bier, als goed Christen.
Ja, maar ondertussen. Die wijn moest 'ie delen...quote:
Hij maakte wel makkelijker wijn uit water..hij had genoeg...quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen. Die wijn moest 'ie delen...
True. En broodjes shoarma vermenigvuldigen kon'ie ook, was het niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:29 schreef Janetje het volgende:
Hij maakte wel makkelijker wijn uit water..hij had genoeg...
Mag dat wel, shoarmavlees?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:30 schreef JDude het volgende:
[..]
True. En broodjes shoarma vermenigvuldigen kon'ie ook, was het niet?
Priester: "Zeg Imam, jullie mogen geen varkensvlees he?"quote:
En daar heeft die Imam.. .hélemaal gelijk in...quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Priester: "Zeg Imam, jullie mogen geen varkensvlees he?"
Imam: "Och, ooit op een feestje, ik had wat biertjes op... en toen heb ik stiekem wat van de barbeque gegeten."
Priester: "En, lekker he?"
Imam: "Och... maar eh, ik begreep dat jullie geen vrouw mogen hebben?"
Priester: "Klopt, maar ooit op een feestje... ik had wat biertjes op enneh, nouja, een vrouw mee naar huis genomen."
Imam: "En? Beter dan varkensvlees he?"
Ik ook hoor..quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, ik vind kiezen tussen een vrouw en varkensvlees de moeilijkste keuze in het leven, denk ik.
De [BEF] in je sig hoort met een kleine equote:
waar heb je het over?quote:
Ik meen me te herinneren dat het er ooit goed stond.quote:
.. neequote:Op woensdag 8 februari 2006 01:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het er ooit goed stond.
Soms.quote:
*Uit laatje pakt en doorgeeft..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:08 schreef cerror het volgende:
I need cyanide.
Dankt.quote:
Het is langzaamwerkend spul.. ik leef ook nog..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Dankt.
Nog een minuutje of 10 en ik sterf. 14.gif.
Ik helaas ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is langzaamwerkend spul.. ik leef ook nog..
Jij mag niet dood.quote:
Tuurlijk wel.quote:
Morgen ook niet, en volgende maand, jaar ook niet..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Misschien niet nu, maar morgen wel.
Denk ook eens aan de wensen van anderen egoïst!quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Morgen ook niet, en volgende maand, jaar ook niet..
Doe ik ook..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Denk ook eens aan de wensen van anderen egoïst!
Ik negeer je!quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe ik ook..
Aan die van mezelf dan..
Oh.quote:
Ik niet, oh.quote:
ik ook wel ..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb wel zin om te neuken,maar ja.![]()
Je bent ook maar een kloon.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb wel zin om te neuken,maar ja.![]()
Klonen hebben ook zo hun behoeftes...quote:
Waar denk je dat al die klonen vandaan komen ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klonen hebben ook zo hun behoeftes...
Net als ik: Slaap.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klonen hebben ook zo hun behoeftes...
Gecreeerd uit sexuele frustraties?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die klonen vandaan komen ?![]()
Goed plan.. ik val ook zo dood.quote:
mijn educatiefe mening is dat klonen,quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gecreeerd uit sexuele frustraties?
"Mijn soa heeft een eigen postcode"?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mijn educatiefe mening is dat klonen,
vooral ontstaan doormiddel van SOA's
Je hebt ratel in je sig staan trouwens.quote:
IK BEN GEEN KLOON!!!!!!!!!1quote:
Die zit twee topics lager..quote:
Dagdreggen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
uit de mode..
dagdreggen is in de mode![]()
![]()
Héhé, yer hillarious!quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
IK BEN GEEN KLOON!!!!!!!!!1![]()
Eerst zat je tegen moemoe te zeiken dat ze een kloon is en nu begin je tegen mij?
Dat zou ik maar niet doen als ik jou was.![]()
ik vernam dat Pool een kloon van Silvia de bruin is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:37 schreef Tobbes het volgende:
Ik vernam dat Sararaats een kloon is van Lucia de B.
Ja jij ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Héhé, yer hillarious!
Vertel, van wie?
(slaapze overigens.)
O...ik dacht van Millecam.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vernam dat Pool een kloon van Silvia de bruin is.
Get a life..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:39 schreef Janetje het volgende:
En ik ben een kloon van Brechtje..
Bewijs!quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:39 schreef Janetje het volgende:
En ik ben een kloon van Brechtje..
quote:
Nee, echt?quote:
Je kan zoveel willen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar ik wil een foto die nog niet eerder op Fok! heeft gestaan
Dan moet je een keer goed klaarkomen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Niet kunnen slapen is niet leuk als je weet dat je morgen je energie nodig hebt..
Nee, want dan wil ik nog eens, en nog eens.. en als het kan nog een keertje om het af te leren!quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:55 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dan moet je een keer goed klaarkomen.
Dat werkt echt als je niet kan slapen
Dan slaap je wel als een roosjequote:Op woensdag 8 februari 2006 03:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, want dan wil ik nog eens, en nog eens.. en als het kan nog een keertje om het af te leren!
Tuurlijk niet..quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen spijbelaar...
Zeur dan ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 04:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
's Nachts een meid, overdag een meid!
Ziekmelden is voor mietjes!
je doet er vijf uur over om 5 keer te komenquote:Op woensdag 8 februari 2006 03:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nope, want dan moet ik naar mijn werk...
Ik ben niet gauw tevreden!quote:Op woensdag 8 februari 2006 04:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je doet er vijf uur over om 5 keer te komen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |