abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34851877
Monique, Bonnie en Anita zijn ook bij de grote baas geroepen voor een gesprek.

De dames geven best wel tegengas maar Theo weet het weer mooi te praten. hij lult er eigenlijk overheen.
Monique kijkt naar het bord en zegt dat ze de linedance avond gecanceld heeft.
Theo: "Jij canceld helemaal niets en neemt ook niets aan. Die hele linedance avond is geregeld, ik ben zelfs al door meerdere mensen daarover gebeld. Ik heb dat opgepakt en geregeld."
Monique: "Nou, dan weet je meer dan mij."
Monique staat op en wil eigenlijk naar bed. "Ik sta te tollen op mijn benen."

Bonnie: "Wat mij aan jou is opgevallen is dat jij het woord 'baas' heel veel gebruikt en ik mis democratie. Wij zijn een team, wij, met zijn allen met jou erbij. En dat mis ik een beetje."
Anita: "Waarom heb je ons niet allemaal bij elkaar gezet met een drankje en was je gaan praten?"
Theo: "Voelen jullie je gepasseerd?"
Monique begint op te sommen wat ze vandaag allemaal gedaan hebben. "Wij hebben met zijn vieren de hele dag ontzettend hard gewerkt en onze eerste afspraak staat alweer om 10 uur."
Anita: "Ja, en wij hebben alles alleen op moeten ruimen."
Theo: "Ik had het ook morgenochtend willen doen maar ik had het John gevraagd."
Monique: "Had ons dan als eerste bij elkaar geroepen."
Theo: "Daar heb je misschien gelijk in. Ik heb het John gevraagd en John zei dat jullie onmisbaar zijn en dat ik jullie nog wel even moest spreken omdat jullie het misschien niet leuk zouden vinden dat ik met de andere wel al had gezeten."

bron mediawatchers
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34851943
Daarna werd Monique gebeld door haar vriend, zoals het overkwam leek hij haar te willen zeggen ajb de toko te verlaten. Streams springen op logo.

Als we terugkomen van de logo's in Monique haar spullen aan het inpakken en gaat naar huis. Ruzie tussen Anita en Theo. Monique verteld dat haar vriend haar heeft veteld wat er op de streams te zien was. Iemand van de 4 in de vergadering heeft de anderen minkukels genoemd heeft.

Bonnie vind dat ie heel het team bij elkaar had moeten roepen. Anita roept ergens nog, ik ga echt nergens heen. Ik ga m'n tijd hier wel uitzitten.

(FB)

Viola komt nog even klagen dat ze zo niet kan slapen.
Anita vraagt nogmaals of die 4 nu ineens een leidinggevende functie hebben. Theo lult zichzelf steeds verder vast. Het gaat om dingen die anderen niet kunnen geeft hij aan. Dit valt niet echt lekker bij Anita. "Dat weet jij helemaal niet, want je kent ons niet"

[ Bericht 12% gewijzigd door Snaptnix op 08-02-2006 02:16:53 ]
pi_34852470
Monique is in gesprek met John en Ferry, ze wil een goed excuus anders is ze echt weg. Anita: "Je gaat toch niet echt weg?" Monique antwoord, "Denk je dat ik voor de lol 's nachts om 2 uur mijn spullen in sta te pakken?"

(FB)

Ferry heeft het over de verbazingwekkende gedragsverandering van Viola, toen ze de leiding in schoot geworpen kreeg door Theo.
Monique: Viola wordt nu al afgeschilderd in de bladen als een afgezogen doedelzak. Ferry lijkt het inmiddels ook helemaal gehad te hebben met de situatie, "Ïk moet ook mijn conclusies maar eens gaan trekken" zegt hij tegen Monique.

John is nog in gesprek met Theo. Hij vind dat ie naar Monique toe moet gaan om te praten .
John gaat verder, "Je komt hier binnen met allerlei plannen en dat is goed maar wij zijn moe"

Inmiddels zijn de logo's weer terug.

[ Bericht 13% gewijzigd door Snaptnix op 08-02-2006 02:30:59 ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 02:35:12 #5
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_34852652
<knip>

[ Bericht 96% gewijzigd door teamlead op 08-02-2006 02:37:15 (ga ff in onz baggeren ofzo) ]
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_34853603
De streams zijn weer terug. Het hotel ligt er verlaten bij.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34853959
Ik heb nog wel een advies voor de ochtendploeg.
Zet een beschermbril op, er kunnen bloedspatters en brokstukken gaan rondvliegen. Plaats voor de zekerheid een EHBO doos naast je toetsenbord en houdt kinderen op veilige afstand. Huisdieren kun je beter even niet te dicht bij het beeldscherm laten komen. Zorg er ook voor dat alle nood telefoonnummers van stichting correlatie, mensen in nood, EO enz onder handbereik zijn.

Veel succes aan de ochtendploeg.
Keep the Sunny Side Up
pi_34855455
Op de Talpa side, dagverslag 09:20
quote:
Vannacht heeft een heftige discussie plaatsgevonden tussen de Big Boss en zijn personeel. Rond half één zeiden Bonnie en Monique dat ze naar bed wilden, maar bijna drie uur later waren ze nog steeds op, omdat Theo nog wilde vergaderen en structuur in de week wou aanbrengen. Ze zijn het niet eens met zijn manier van leidinggeven en vooral Monique lijkt het niet langer te pikken. Net na middernacht liet Theo al aan john weten dat hij Monique, Bonnie en Anita als hulpjes ziet: "Zij helpen mee en moeten gestuurd worden. Zelf kunnen ze voor één procent leiding geven." John nam het voor zijn collega's op. "Onderschat vooral Monique niet", liet hij weten.
Keep the Sunny Side Up
pi_34855951
De streams op de gang en de keuken vertonen nog geen enkel teken van leven. Iedereen slaapt nog.
Keep the Sunny Side Up
pi_34856575
Korte samenvatting van het laatste half uur :
Iedereen slaapt, de cameraman vermaakt zich met een reiger op de brug en de eendjes zwemmen in het water.
Keep the Sunny Side Up
pi_34857010
Bij gebrek aan beter nieuws : John ging naar het toilet !
Keep the Sunny Side Up
pi_34857142
Frank, John en Monique praten in de slaapkamer. Monique zegt dat ze weet wat er gezegd is. Ze heeft besloten dat ze naar huis gaat., Frank laat weten, dat hij de vergadering er minachtend vond, zo zijn we nog nooit als groep met elkaar omgegaan.
Keep the Sunny Side Up
pi_34857314
Hummie komt om 12:00. Dat heeft Monique vannacht met haar afgesproken.
Keep the Sunny Side Up
pi_34857561
John, Frank en Monique praten al een tijdje in de slaapkamer. Ze vertellen elkaar precies hoe de vork in de steel steekt. Ze zitten duidelijk op een lijn en ze denken allemaal dat er vieze spelletjes worden gespeeld.
..... En toen werd de stream weggedraaid.
Keep the Sunny Side Up
pi_34857773
Talpa site 10:55

Vandaag slapen de Hoteliers uit, ze komen tot rust na de discussies van gisterenavond. “Ik ga naar huis”, zegt Monique stellig tegen Frank. “Meen je dat nu echt?”, reageert Frank. Hij vindt het moeilijk dat alle managers steeds het roer omgooien en kiezen voor een andere koers. Ook laat hij weten dat Monique voor hem de stabiele factor is: “Jij bent mijn rustpunt hier in het Hotel.”
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2006 @ 11:22:11 #16
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34857959
Ferry was net zo blij met de zon en 10 minuten later hagelt het!
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34859504
Er is veel overleg tussen Frank, John, Monique en nu ook Bonnie. Het lijkt erop, dat Monique gaat vertrekken. Ze heeft het bijltje duidelijk neergegooid. Ze weigert zelfs haar zender om te doen en neemt de telefoon niet meer op.
Keep the Sunny Side Up
pi_34863441
Alle streams staan op het logo er is crisisberaad met Hummie erbij. Monique heeft Hummie gebeld vannacht nog.
We wachten allemaal af.
MissJ. is een manier van leven...
pi_34864188
En we hebben weer beeld :14:35

Viola en Anita staan met Bonnie te praten over de vuile was....

Viola vraagt of zij hun batterijen ook al gecheckt hebben... Dat was het geval
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_34864316
En ook Theo is weer binnen. Net als Ferrie en Frank. Monique is nog niet gezien.

John komt later binnen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Nostalgist op 08-02-2006 15:23:06 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_34866495
En ook Monique is weer in het huis en staat alweer te bellen...

Later geeft ze aan, dat als de excuses van Theo niet oprecht zijn, HIJ moet gaan, hij is er het laatst bijgekomen....

[ Bericht 50% gewijzigd door Nostalgist op 08-02-2006 15:47:57 ]
pi_34866812
Monique is ondertussen ook weer terug binnen. En doet gelijk nieuwe batterijen in haar zender. Ze lijkt dus te blijven....

Het is nog niet helemaal koek en ei blijkt echter al snel. Ze laat haar spullen voorlopig nog even ingepakt. Ze wil graag zien dat de excuses van Theo werkelijk gemeend waren.Viola zegt "er zijn toch excuses geweest. Klaar dan..." Ik sta met een been buiten zegt Monique. Waarop Viola terug antwoord en dus met 1 been binnen.

Even later is ze van mening dat Theo dan maar moet vetrekken als het weer mis loopt en de excuses dus niet oprecht waren, hij is tenslotte als laatste binnen gekomen. Vooralsnog lijkt Monique dus toch in het hotel te blijven.

Er is telefoon voor Monique. De persoon aan de andere kant van de lijn geeft aan het event te zullen cancellen als Monique vetrekt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Snaptnix op 08-02-2006 15:54:15 ]
pi_34867204
Monique heeft inmiddels telefoon van Marianne van de linedance avond. Die doet ook nog even uit de doeken wat er gebeurd is en besproken is tussen haar en Theo. Ze vond de manier waarop het werd overgebracht niet leuk en ze wilde het het liefst met Monique regelen. Ze had nog een paar keer eerder gebeld om Monique te spreken, maar werd toen niet doorverbonden naar het huis. Monique vond dit erg vreemd.De line dance avond gaat zaterdag in ieder geval wel door.
stream gaat weg bij Monique.

Viola en John mogen zich weer klaar gaan maken voor de danslessen.

(frizti)
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:18:55 #24
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_34871934
Viool wordt onderhanden genomen door de kapper.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')