abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34815943
Ze eten nog even lekker een bordje spaghetti.

met dank aan frizti
pi_34816446
Bonnie denkt dat Bart misschien wel weggegaan is omdat er niet zo heel snel veel geld binnenkomt, dat dat hem irriteerde.

Bonnie meld ook nog even dat ze Theo niet moeten lastig vallen over de vorige (bosses) perikelen. Iedereen wil zijn verhaal kwijt aan hem. Anita is nu al vol lof over Theo.
pi_34821066
10:00 uur.

De bewoners ontwaken langzaam. Monique en John zijn al het langst in beweging. Ze bespreken de opties om te eten deze week
Monique wil graag een bruine bonenschotel met zout vlees en rijst maken maar vanavond staat er boerenkool op het menu en morgen wilde Bonnie koken.

Viola heeft even rustig een kopje koffie gedronken met een sigaretje in de dinerzaal.
Inmiddels zit ze achter de computer de e-mail door te nemen.

(Frizti)

Ook Bonnie is gedoucht en wakker en meldt zich voor een lekker bakkie koffie. De overige bewoners zijn nog niet gesignaleerd.
Alleen Theo heeft om 7 uur al het HBB verlaten voor een radioprogramma.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34821271
Ook Ferry verschijnt... het is vannacht half vier geworden. Hij heeft samen met John in de Jacuzzi gezeten.
Frank blijkt al naar AT5 vertrokken te zijn. Alleen Anita ontbreekt nog.

Monique verteld tegen Bonnie dat ze raar over Bart heeft gedroomd. Dat het haar best heeft bezig gehouden.
Bonnie zegt zich gisteravond verbijsterd en verdrietig gevoeld te hebben en dat het gevoel nu een beetje is omgeslagen in kwaadheid.
Ze vindt dat hij de boel maar mooi in de steek heeft gelaten.
pi_34821740
10:30 uur.

John doet rek en strek oefeningen ... hij heeft zijn eerste dansles vandaag

(Frizti)

Ook Anita is inmiddels ontwaakt en zit in badjas met een grote zonnebril op te eten van het Twents Volkorenbroodje... gebakken door John.
pi_34821825

(Frizti)
  dinsdag 7 februari 2006 @ 12:36:25 #8
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34824891
12.30

John is druk bezig met zijn boerenkool.
Anita belt nog een gegadigde voor de boerenkool party maar die vertelt dat zij niet komen. Aantal boerenkooleters staat nu, geloof ik, op 28.
Monique schept wat orde in de kantoorchaos.waar tussen Ferry aan het rammen is op de PC.
Bonnie is de grote koelkast aan het schoonmaken. Het vervelende daarvan is dat die om de 5 minuten piept als hij open staat.

Viola onvindbaar.
eurobilltracker.com
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:08:49 #9
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34827651
14.00

Ferry heeft Bart aan de telefoon.
Zij willen niet praten over het vertrek van Bart gisteren. Zij spreken af dit over een geheime lijn te bespreken.
Wel zegt Bart tegen Ferry dat het niet aan Ferry lag dat hij er uit is gegaan. Ferry begrijpt dat wel.
Bart heeft ook de vader van Ferry gesproken.
Nu legt Bart het een en ander uit over de bingo van vanavond. Er moeten nog prijzen bijkomen en Bart raadt Ferry aan daarover de redactie te bellen.
Ook vertelt hij dat hij gewoon doorgaat met de organisatie van het Magische Gala.
Hij had 1 1/2 week geleden al door dat hij niet in het huis wilde blijven, vandaar dat hij het Magische Gala zo op heeft gezet dat hij er thuis mee aan de gang kon.
Hij vertelt Ferry ook waar die in de PC zijn weekoverzichten kan vinden.
eurobilltracker.com
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:11:26 #10
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34827720
14.05

John heeft in de dinerzaal zijn eerste dansles van Charissa.
Je hoort vooral: zij, sluit, 1, 2, 3.

Ferry komt waarschuwen dat er telefoon is voor John.
Ferry blijft even kletsen met het danseresje en vertelt haar dat hij bijna een rolberoerte kreeg toen hij dacht dat hij met Viola moest dansen.
eurobilltracker.com
pi_34828421
14.34

Viola zegt tegen Monique : Ik ga even naar buiten, dan weten jullie waar ik ben.
Maakt vervolgens een soort handgebaar (code-achtig) en verdwijnt niet alleen de tuin in, maar ook door de schuifdeuren echt naar buiten.

Anita komt zuchtend de keuken inlopen na een telefoonsessie : Als mensen toch weten dat ze teruggebeld worden waarom zijn ze dan niet thuis....

Monique zit nog steeds te eten...

Anita vraagt aan Viola hoe ze bij de e-mails kan komen

John is nog steeds op dansles, en de chachacha ziet er al goed uit!

Monique en Anita zijn druk doende boerenkool-eters te regelen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Blues op 07-02-2006 14:48:02 ]
pi_34830322

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34830567
John vermaakt zich prima tijdens de danslessen.

Monique is druk met het koken van de boerenkool stampot.

Bonnie helpt haar mee en is aardappels aan het schillen.
Ze komt met de opmerking, nou Viola blijft wel heel erg lang weg, waar is ze heen dan vraagt Monique, nou zegt Bonnie, ze is naar de DBK.
pi_34831434
Ferri krijgt telefoon van een dame die samen met haar vriendin vorig jaar voor Giro 555 een inzameling heeft gehouden en toen ruim ¤ 58.000,- heeft opgehaald in 2 dagen tijd. Ze heeft het met haar vriendin gecollecteerd in "clubs". Dus Ferri zegt: "Ohhh... in nachtclubs".

"Zo kun je het ook noemen", zegt de dame aan de telefoon met een lach. Ze vraagt nu of er interesse is vanuit HBB dat ze ook gaan collecteren voor het MM. Er gaat in die clubs heel veel geld rond, dus het moet te doen zijn om veel binnen te halen, volgens die vrouw.

[ Bericht 12% gewijzigd door M-en-A op 07-02-2006 16:12:48 ]
pi_34831501
Ferri zegt dat hij haar door zal geven aan de redactie en dat als hij met Theo heeft gesproken dat ze dan meer van hem zal horen. Ze wil eventueel wel een thema-avond organiseren al zit er natuurlijk wel een taboe op het wereldje van prosituees zegt ze. Ze heeft ook meerdere vriendinnen uit dat wereldje die met aids te maken hebben gehad laat ze ook nog weten. Hierdoor is er volgens haar ook best bereidheid onder die mensen om te geven voor het Mappa Mondo Huis. Ferri zegt nogmaals dat hij het met Theo op zal nemen en dat ze er meer van hoort.
pi_34831597
Ze vertelt Ferri dat de klanten in dat circuit best wel veel geld hebben. Ze willen niet hun naam genoemd hebben en zijn best wel scheutig met hun bijdragen, zegt ze. En dan schakelt Ferri haar door naar de redactie
pi_34832391
John snijdt nog weer een aantal aardappelen. Het tijdstip van de boerenkool-eters nadert.

De pannen staan vol op de kookplaat de dampen

pi_34832577

John heeft het er maar druk mee

en weer een pan klaar die ff gestampt moet worden

pi_34832714
John: "Tante Viool is gebleven geloof ik, moeten we nu nog een koffer pakken, hahaha".
Bonnie: "Ja ik weet het ook niet waar ze blijft".
John: "Straks zijn we nog maar met z'n tweetjes hier, haha".
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 16:49:17 #20
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34832898
Viool is terug en heeft groot nieuws, maar wil dit pas vertellen als iedereen er bij is.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34832931
Viola is weer terug in het HBB

pi_34833000
De pan op de kookplaat staat heftig over te koken

pi_34833022
Viola vraagt of Frank al terug is. Maar die is er nog niet. Ze heeft wat te vertellen, maar wil dat doen als iedereen er is.
pi_34833232
Monique gooit de volgende lading aardappels weer in een pan boerenkool

Anita is het bestek aan het tellen voor de eters die er straks komen

pi_34833513

Viola is weer bezig met haar "styling" van de boerenkooltafels

Anita legt ondertussen in de keuken alvast de plastic bordjes klaar voor het eten

En Bonnie is nog druk met het even afnemen met een vochtige doek van de stoeltjes

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')