Geplukt uit de SC en eigen aanvullingen:10:40 Ferri heeft de schilderijen bij elkaar gezet in de keuken. Hij wil een overzicht welke schilderijen wel of niet verkocht zijn en welke er wel of niet op de veilingsite staan.
Viola is gepikeerd dat hij de schilderijen verplaatst heeft en zegt dat ze de styling nu niet meer doet.
11:18 Monique heeft stiekem wel lol. Nu blijkt ineens dat Theo niet voor de champagne kan zorgen terwijl hij dat wel gezegd had. Ook geeft ze aan dat Ferri nu voor de styling moet zorgen terwijl dat de taak is van Viola.
Ferri heeft echt genoeg van Viola. Hij zegt dat ze alleen maar sigaretjes zit te roken en zit te commanderen. Ook Monique geeft aan dat ze haar uit de weg gaat, vooral gezien het feit dat ze nog 5 weken met haar samen zit.
11:25 Dario en zijn vrouw verlaten het HBB
Ferri is bij iedereen de kledingmaat en schoenmaat aan het vragen in verband met kleding voor de linedance-avond.
Viola heeft met Theo gebeld. Ze vraagt hem of hij zeker weet dat er 45 mensen komen. Theo zegt dat de hoteliers iedereen nu na moeten bellen om te checken met hoeveel ze komen. De horecamensen betalen ¤ 1000,- en de kleine ondernemers ¤ 500,- en ze mogen van Theo met MAXIMAAL 3 mensen komen voor dat geld.
Viola belt iemand op en die wil met 4 komen voor ¤ 500,-. Dat heeft hij zo afgesproken met Theo wordt er gezegd.
Theo is ondertussen in het HBB en wordt er door Viola op aangesproken. Ze stelt voor dat Theo de mensen zelf gaat bellen. Tim Coronel komt met 3 personen voor ¤ 500.- hij kan niet meer betalen had hij tegen Viola gezegd. Misschien krijgt hij vanavond een prijsuitreiking dan komt hij niet, maar Viola heeft hem gezegd dat hij dan maar 3 anderen moet regelen en moet betalen
Monique adviseert Anita .. om aan Viool te vragen of de rotte appels weg mogen uit de fruitschaal "vraag het maar even anders krijg je appelmoes"
(ik ben er nogmaals vandoor dus als anderen aanvulling geven dan is dat zeeer welkom
)[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 09-02-2006 12:26:15 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.