abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 9 februari 2006 @ 00:16:28 #1
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34888053

Oh, ik doe geen streamverslagen omdat ik niet objectief ben
pi_34888858
Dario (zanger) en vrouw blijven slapen na de Hollandse avond.
Dario en ene Auke schijnen vrienden van Theo te zijn, hebben het over vakantie's en zo. Auke wil een weekend blijven voor 1500 euro, Theo roept meteen 2500 euro????

Anita neemt nog een fles wijn mee. Dario en zijn vrouw zeggen nu over Theo: nou ik ben er nog maar een week, ik zal even een stempel drukken. Theo heeft een grote bek en zo is hij en zo is hij in het dagelijks leven, zo doet hij altijd............

Ferri heeft het over koeien die hij geregeld heeft voor morgen?
Viola bekijkt een fotoboek en heeft het over R2D2 "haar" cameraatje.

Dario schijnt het elke dag te volgen via de streams en tv. "Livestreams zijn voor sommige mensen gewoon televisie 24 uur"

donderdag 9 februari 2006 @ 02:36:08 #4
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_34889317
Dario heeft ook ergens een real life soap, geen idee waar maar hij en mevrouw Dario dragen heel veel reclame methodes aan voor de Hotelliers, waar ze niks aan hebben ivm met reclame en ip.
Viola gaat eens als eerste slapen van de nachtbrakers en laat haar gasten in de steek, ook Bonnie. Anita en John haken af, Ferrie geeft ze nog een korte rondleiding maar Dario en Vrouw zoeken toch erg veel de camera
Ze Moeten nu naar bed en John wil nog weten wat ze willen eten en drinken, zeker geen champagne zijn ze het over eens. Roerei willen ze wel maar kennen ze niet zo goed denk ik, dus willen ze ei met tomaat in stukjes. Om Half tien gaan ze gewekt worden
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_34891299
Viola is als eerste wakker en kijkt eerst voorzichtig of ze ergens beweging in het hotel ziet. Dan gaat ze buiten even controleren wat voor weer het is. Er wordt omgeroepen dat ze haar zender moet checken, dus dat doet ze maar even.

Daarna gaat ze weer naar buiten toe om een sigaretje te roken. Frank is ondertussen ook wakker geworden.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34891381
Frank heeft zich even opgefrist en is nu in de keuken. Viola is ook weer naar binnen gekomen. Ze zegt dat de gasten wel gebroken zullen zijn omdat ze het zo laat gemaakt hebben. Frank was om kwart over 1 naar bed toe verteld hij.

Viola had een stuk later de boel wat opgeruimd en was naar bed gegaan verteld ze. Ze durft de gasten bijna niet wakker te maken zegt ze tegen Frank

[ Bericht 7% gewijzigd door M-en-A op 09-02-2006 09:45:44 ]
pi_34891463
Frank gaat naar de slaapkamer van de gasten (Dario en zijn vrouw) en klopt even op de deur.
In de keuken is Viola wat aan het poetsen over de tafel heen. Ze heeft Frank ondertussen al bestookt met de dingen die er vandaag te gebeuren staan. "Er komen 45 mensen eten vandaag. En ik moet de hele styling nog doen. En dan daarna nog dat ski-gebeuren. Dat wordt een drukte, pfffff."

"We moeten zo wel even stofzuigen. En we hebben maar 1 stofzuiger. En er moet gepoetst worden. Om 12 uur komen die gasten voor de skihut en dan moeten we klaar zijn. Dat is echt nog wel hard werken hoor."

Frank zegt dat hij Ferri maar vast wakker gaat maken en loopt naar de slaapkamer.
pi_34891498
Viola is nog steeds druk met ruimen en spullen overal vandaan weg pakken en weer ergens neer leggen en dan toch maar weer weg halen enz. enz. enz.

Frank is de citruspers kwijt. Hij kan hem niet vinden, maar volgens Viola kan die niet weg zijn.

Het blijkt dat die ergens achter verstopt staat op de aanrecht.
pi_34891567
Dan komt Viola nog even kijken naar alle apparaten die op het aanrecht staan.

Ze komt tegen..... nieuw espresso-apparaat, magnetron, frituurpan, enz.

Viola zegt dat ze de koffie geproefd heeft, maar dat die volgens haar nog van gister is. Frank zegt dat hij wel nieuwe zal zetten.
pi_34891610
Frank gaat Ferri nog maar is een keer wakker maken.

Ondertussen veegt Viola de slaap nog maar eens uit haar ogen.

Viola pakt een kopje koffie en gaat met de koffie in haar hand Bonnie en Anita ook maar eens wakker schudden.

Dan zet ze haar koffie op de tafel in de gang en gaat ook de herenkamer binnen om nog even te zeggen dat ze hun bed uit moeten komen omdat de gasten zo ontbijt willen.

[ Bericht 33% gewijzigd door M-en-A op 09-02-2006 11:58:37 ]
pi_34891758
Fank is druk bezig met het persen van de sinaasappels voor het ontbijtje van de gasten

Bonnie is de eerste die zich meldt.

Ook John komt zijn bed uit om zich op te gaan frissen.

De telefoon gaat een paar keer. Als die weer gaat dan roepen Viola en Frank..."Neeeeeee..... nou even niet." Toch neemt Viola maar op en het blijkt Theo te zijn.

Ferri is ook boven water
pi_34891802
Het sneeuwt ligt buiten en Viola en Bonnie kijken even door het raam. "Mooi hè, sneeuw en zon, dat vindt ik toch zooo mooi hè", zegt Viola.

"Het zijn maar hele kleine vlokjes hoor", zegt Bonnie. "Ja maar vanavand skihut en dan nu sneeuw...", zegt Viola en ze keren zich weer om en lopen naar de keuken, waar John en Ferri nu ook zijn.

Ferri heeft moeite met wakker worden en is wel aan een bakkie koffie toe zegt hij. John is al weer druk aan het helpen met het klaar maken van de 'scrambled eggs' voor het ontbijt.

[ Bericht 14% gewijzigd door M-en-A op 09-02-2006 11:59:33 ]
pi_34891926
Viola zegt tegen Frank dat ze moet gaan bellen met carnavalsverenigingen voor het defilé. "Weet je wat het mooiste zou zijn, dat ze hun wagens al klaar hebben, want we doen het wel een week vóór de echte carnaval hè", zegt Frank. "Lieve schat die komen niet met hun wagens vanuit Den Bosch helemaal hier heen", probeert Viola hem de mond te snoeren.
"Nee maar hier in Aalsmeer doen ze ook aan carnaval.", reageert Frank terug.
pi_34891962
"Ja die kunnen we vragen, maar de rest moet maar gewoon de prins carnaval sturen, met zo'n grote pluim weet je wel, en die lopen dan maar langs", wil Viola het laatste woord.
"Maar het heet toch defile, dan moeten er ook wagens bij hoor", zegt Frank dan weer.
"Oké, ik ga eerst wel bellen, maar WE hebben nog 10 dagen de tijd", sluit Viola de discussie.
pi_34891991
Dan klaagt Viola weer dat ze nog zoveel moeten doen. Dat er 45 man aan tafel moeten eten. Dat ze nog schoon moeten maken, dat de keuken netjes moet zijn, dat de tafels verzorgd er uit moeten zien. "Dat is allemaal veel te veel hoor, ik ga zo wel hulp vragen", besluit ze haar klaagzang.
pi_34892034
Dario en zijn vrouw liggen nog op bed te wachten op hun ontbijtje dat ze om half tien zouden krijgen

pi_34892141
Ook Monique heeft zich nu gemeldt in de keuken. "Monique zender checken", maar Monique blijft heel rustig staan.

Viola en Frank zijn de serveerwagen netjes aan het vullen. Ook de ochtendkrant die Viola al door heeft gelezen wordt netjes opgevouwen en er bij gelegd.

[ Bericht 14% gewijzigd door M-en-A op 09-02-2006 10:04:11 ]
pi_34892152
De eieren zijn klaar en de spekjes worden nog even gebakken.

Het ontbijt is bijna klaar om naar de logeerkamer gebracht te worden.
pi_34892198
Terwijl het buiten door gaat met sneeuwen wordt er nogmaals geroepen dat Monique haar zender moet checken.

[ Bericht 33% gewijzigd door M-en-A op 09-02-2006 10:12:28 ]
pi_34892580
Dan is het ontbijt eindelijk klaar. Met zijn vieren gaan ze richting de logeerkamer

Als ze er bijna zijn komen ze tot de ontdekking dat er nog geen zout op de serveerwagen staat, dus Viola gaat weer terug naar de keuken om het zout op te halen.

Dario en zijn vrouw liggen nog steeds in het donker te wachten

pi_34892712
Viola klopt aan en roept "Roomservice, mogen we binnen komen. Ik doe de schemerlampjes wel even aan". Maar zodra Viola naar binnen loopt wordt het grote licht ook gelijk aan gedaan. Dario heeft zo te zien gelijk last van zijn ogen.

Ferri en Frank rijden de serveerwagen voorzichtig naar binnen.

Dario en zijn vrouw komen overeind

De serveerwagen wordt naast Dario neergezet. "Zijn er geen bordjes bij", vraagt hij. "Nee, we hebben er 1 groot bord bij gedaan waar jullie samen van mogen eten", zegt Frank.

Viola zet nog even de koffie op het nachtkastje bij de vrouw van Dario.

Dario en z'n vrouw vinden het bed niet prettig. "Het is net een echtscheidingsbed", zegt hij. "Ooooo, ik dacht dat het een tweepersoonsbed was", zegt Viola.

Als ze weg wil gaan vraagt Dario of ze misschien ook thee heeft, want ze hebben liever geen koffie

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 09-02-2006 12:03:50 ]
pi_34892755
Viola wil gelijk door naar de DBK om versterking te gaan vragen. Ze zijn er allemaal van overtuigd dat ze het zonder hulp niet redden vandaag. Maar de DBK gaat niet open. "O dat is waar ook, daar kunnen we natuurlijk pas vanaf 12.00 uur terecht", zegt Viola. "Gewoon hard op de bel drukken, dan doen ze misschien wel open", wordt er nog gezegd, maar de deur van de DBK blijft gesloten.
pi_34892825
Viola belt even naar haar Peter. Hij verteld dat er bij hem best wel sneeuw ligt. Viola maakt er gelijk een heeel pak sneeuw van. "Heb je een gezellig gesprek gehad gister", vraagt hij. "Ja hoor, ze zijn heel lief voor me". "Ja ze zorgen goed voor je daar ben ik van overtuigd, anders had je me nu niet gebeld", zegt Peter.

[ Bericht 16% gewijzigd door M-en-A op 09-02-2006 10:38:37 ]
pi_34893032
Viola krijgt telefoon van de redactie. Vandaag en morgen krijgen ze hulp van een schoonmaakploeg. Deze mag echter niet langer dan 2 uur blijven.
Viola is helemaal blij nu. Ze moeten alleen nog wel de schoonmaakploeg gaan bellen.

(ik ben er weer vandoor )
pi_34895273
Geplukt uit de SC en eigen aanvullingen:

10:40 Ferri heeft de schilderijen bij elkaar gezet in de keuken. Hij wil een overzicht welke schilderijen wel of niet verkocht zijn en welke er wel of niet op de veilingsite staan.
Viola is gepikeerd dat hij de schilderijen verplaatst heeft en zegt dat ze de styling nu niet meer doet.

11:18 Monique heeft stiekem wel lol. Nu blijkt ineens dat Theo niet voor de champagne kan zorgen terwijl hij dat wel gezegd had. Ook geeft ze aan dat Ferri nu voor de styling moet zorgen terwijl dat de taak is van Viola.

Ferri heeft echt genoeg van Viola. Hij zegt dat ze alleen maar sigaretjes zit te roken en zit te commanderen. Ook Monique geeft aan dat ze haar uit de weg gaat, vooral gezien het feit dat ze nog 5 weken met haar samen zit.

11:25 Dario en zijn vrouw verlaten het HBB
Ferri is bij iedereen de kledingmaat en schoenmaat aan het vragen in verband met kleding voor de linedance-avond.

Viola heeft met Theo gebeld. Ze vraagt hem of hij zeker weet dat er 45 mensen komen. Theo zegt dat de hoteliers iedereen nu na moeten bellen om te checken met hoeveel ze komen. De horecamensen betalen ¤ 1000,- en de kleine ondernemers ¤ 500,- en ze mogen van Theo met MAXIMAAL 3 mensen komen voor dat geld.
Viola belt iemand op en die wil met 4 komen voor ¤ 500,-. Dat heeft hij zo afgesproken met Theo wordt er gezegd.

Theo is ondertussen in het HBB en wordt er door Viola op aangesproken. Ze stelt voor dat Theo de mensen zelf gaat bellen. Tim Coronel komt met 3 personen voor ¤ 500.- hij kan niet meer betalen had hij tegen Viola gezegd. Misschien krijgt hij vanavond een prijsuitreiking dan komt hij niet, maar Viola heeft hem gezegd dat hij dan maar 3 anderen moet regelen en moet betalen

Monique adviseert Anita .. om aan Viool te vragen of de rotte appels weg mogen uit de fruitschaal "vraag het maar even anders krijg je appelmoes"

(ik ben er nogmaals vandoor dus als anderen aanvulling geven dan is dat zeeer welkom )

[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 09-02-2006 12:26:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')