Hmm, best duur dat crashen. Had ik nog niet eens gedachtquote:Een lichte aanraking met de vangrail kan al aardig in de papieren lopen. Hierna volgt een rekenvoorbeeld waarbij een auto de vangrail raakt over een afstand van 10 meter op een lokatie waar de vangrail 2-hoog is: twee mannen gedurende 45 minuten (90 Euro) + 45 minuten auto (27 Euro) + 20 meter vangrail + 2 paaltjes (890 Euro) + afsleepkosten (175 Euro) brengt een kostenplaatje met zich mee van zo'n 1200 Euro! Zoals je ziet kunnen de kosten hoog oplopen. Des te meer reden om voorzichtig te doen bij het rijden op de Ring.
Nee duhquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
Of heeft Youssef dat ding ook al niet zelluf.![]()
El Presidente weet niets van afspraken, ik ga zelf namelijk niet naar de beursquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze iets hadden afgesproken op een parkeerterrein, "El Presidente" weet er vast meer van![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef hicham het volgende:
[..]
El Presidente weet niets van afspraken, ik ga zelf namelijk niet naar de beurs
[..]
[afbeelding]
Hierquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:47 schreef Youssef het volgende:
Eusj, wat is de website van dat beursgebeuren??![]()
Meestal ga ik er toch niet heen omdat ik geen geld wil uitegeven
die had je nooit kunnen raden.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:47 schreef Youssef het volgende:
Eusj, wat is de website van dat beursgebeuren??![]()
Meestal ga ik er toch niet heen omdat ik geen geld wil uitegeven
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:51 schreef Roderick2085 het volgende:
die had je nooit kunnen raden.....
www.motorbeursutrecht.nl![]()
luilak
quote:
Ik weet nog niet of ik ga, magkan toch geen andere kopen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze iets hadden afgesproken op een parkeerterrein, "El Presidente" weet er vast meer van![]()
En anders Mercy of Raus wel![]()
Heb je trouwens al iets gehoord van je sollicitaties?
Ik heb nog geen enkele bevestiging ontvangen van m'n sollicitatiesquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ga, magkan toch geen andere kopen.
Komt geen gesprek voor sollicitatie. Antwoord was 3 regels. Bedankt. Geen gesprek. Succes. NIet eens informatie over wie hoe en waar enzo, dus contact opnemen zit er nog steeds niet in
wij gaan op vrijdag de 17equote:Op donderdag 9 februari 2006 14:31 schreef stinkie het volgende:
word er nog iets 'georganiseerd' mbt motorbeurs? wie gaan, meet oid?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:28 schreef R2-D2 het volgende:
Gisteren naar de VTR SP1 geweest, wat een mooi ding zeg en wat een geluid, mooie donkere brom, klaar om aan te vallen![]()
Zo' en ding ging toch met jou aan de haal, niet te controleren?quote:Gisteravond dus met m'n broer zitten kletsen daarover en over uitstraling, geluid, Bladibladibla
Waar het op neerkomt is de inruilwaarde voor z'n Z1000![]()
Hij bedacht gisteren het plannetje dat we beter samen een andere motor kunnen kopen zodat we een grotere korting kunnen bedingen![]()
De droom zal wel voor de financien uitvliegen. Bij Stinkie had' ie al de kans toen die echt ging zakken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:36 schreef hicham het volgende:
Die heeft al een ragfietsje johHij vertelt er alleen nog niets over
had er pas 1 verstuurd. Vrijdagavond nog wat dingen doornemen, paar mogelijk leuke gezienquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele bevestiging ontvangen van m'n sollicitaties![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:39 schreef hicham het volgende:
[..]
El Presidente weet niets van afspraken, ik ga zelf namelijk niet naar de beurs
[..]
[afbeelding]
Koppelquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Klinkt (ook) als een TL1000R.![]()
En dan dat koppel van die dingen.![]()
![]()
[..]
Zo' en ding ging toch met jou aan de haal, niet te controleren?![]()
![]()
En hoe ga je dat dan doen als jij er iedere dag met naar je werk gaat?
Misschien is ieder een TL1000S een optie dan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
Daar was de verkoper bereid om daar een substantiele korting op te geven mits hij en ik etc...![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
GSX-R750 Model 2003 staan.
Welke bollen, beetje compleet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij gaan op vrijdag de 17emet een paar bollen
![]()
Ik vond de 2003 helemaal niet zo mooiquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zwaar gek.
Lekker licht, relatief klein denk ik, ubermooi.
Ben benieuwd of je je een beetje kan inhouden dan.![]()
GoH, vreemd zeg dat deze mooier is dan een 2003.quote:
Wat stond er in de test over de GSX-R750? *nieuwsgierig*quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
GoH, vreemd zeg dat deze mooier is dan een 2003.
Was eigenlijk de enige die ik kende van de afgelopen 6 jaar.![]()
Toevallig van de week een testje van gelezen.![]()
Ze zijn wel een sprong vooruit gegaan ja.
2003 is niet zo bi.![]()
ik: donderdagmiddagquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij gaan op vrijdag de 17emet een paar bollen
![]()
De meest optimale vrouwenmotor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:29 schreef R2-D2 het volgende:
Wat stond er in de test over de GSX-R750? *nieuwsgierig*
[Kelly Ex-Big Brother mode]quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De meest optimale vrouwenmotor.![]()
![]()
De ideale cruising tussen de handelbaarheid van een 600 met de power van een 1.000.
Wat doet het ding.. met ram air 156 pk bij 163 kilo geloof ik.![]()
Geloof dat ze hem een beetje klein vonden.![]()
wat ik er over gelezen heb isquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat stond er in de test over de GSX-R750? *nieuwsgierig*
Je zou eigenlijk een keertje voor de gein op een GSX-R 1000 moeten gaan zittenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ik er over gelezen heb isGSX-R750 rijd & stuurt als een 600cc, en heeft de power om een 1000cc bij te kunnen houden
![]()
ik wil ook wel een GSX-R 750![]()
wel 2006 model natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:31 schreef R2-D2 het volgende:
M'n broer, m'n vader noemt 'm "Erik"
Bij de ZZR was de zadel iets verlaagd en bij de XT hebben ze vering aan moeten passenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:08 schreef stinkie het volgende:
Die modellen zijn allemaal te klein voor mijn 1,86
Chinees glapjequote:
heb ik uiteraard al een keer gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een keertje voor de gein op een GSX-R 1000 moeten gaan zitten![]()
Dat voelt ook licht en het model is natuurlijk helemaal![]()
![]()
Ik kan zelfs gewoon de grond met m'n voeten aanraken zonder de motor te hoeven aanpassenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ik uiteraard al een keer gedaanop de nieuwe GSX-R1000
![]()
het is wel de motor waar ik zonder problemen op past![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:15 schreef Makster het volgende:
Puik ding, weer ! Goed bezig Mercy![]()
![]()
Enig klein detail is het geld dat ik niet heb
Niet eens echt duur.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ R2-D2
ik zag net deze motor in de nieuwe moto73 staan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
1200cckomt me ergens bekend voor
![]()
140PK, 123NM koppel, topsnelheid 250KM, en een twin
en de prijs bij motorcenter Venlo & Goedhart is 13990,- eypo
Op specs wel , al heeft heeft een TL1000R niet eens zo heel veel minder pk, 2-3 is te verwaarlozen.quote:daarmee kan je zelfs Peppovitorino een poepje laten ruiken![]()
Ik weet nog wel een bobo die er naar kan kijken, maar pas na het weekend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef hollander172 het volgende:
Kan ik hier iemand lastig vallen met mijn nieuwe contractgegevens?De 2 collega's die al wel hebben getekend (ben weer de enige die dwars ligt
) vinden dat ik niet moet zeuren maar ik vond het weinig eigenlijk?
14NM is best veel verschil hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet eens echt duur.
Wel eerder gepost in mijn pré 2 cylinder periode.![]()
[..]
Op specs wel , al heeft heeft een TL1000R niet eens zo heel veel minder pk, 2-3 is te verwaarlozen.
Zelfs het koppel scheelt maar iets van 14 Nm.
En het zal vast wat minder flitsend sturen, afgezien van ook nog eens 22 kilo meer.![]()
(alles is net even meer)
Maar dat het een ubergeil ding is dat staat vast.![]()
Eerst zeg je dat het veel verschil is, en dan weer niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
14NM is best veel verschil hoor![]()
tussen jouw Beemer en mijn wijlen VFR zat ook maar 10NM verschil en toch kon ik je met gemakt bij houden![]()
over die topsnelheid kloptquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat het veel verschil is, en dan weer niet.![]()
Maar ik trok toendertijd iets later op, en kroop je voorbij tot en met 100.
Ik verwachte ook een steeds groter verschil naarmate de snelheid hoger werd, maar er kwam een bocht aan. Zo was het.![]()
Het was wel opvallend dat de topsnelheid exact, maar dan ook exact gelijk was.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:56 schreef Gawaine het volgende:
D'r ligt hier een plaatje alu voor ene MS![]()
Shure, maar ik ben geen dragger, dus je krijg vast weer enkele meters voorsprong.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit jaar weer eens een sprintje doen ? kijken wie het eerste bij de 300 is![]()
zeg 't maarquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer kan/mag ik het komen halen ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens de toeschouwers had ik helemaal geen voorsprongquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shure, maar ik ben geen dragger, dus je krijg vast weer enkele meters voorsprong.
[afbeelding]
Volgens mij konden we ook maar 95% van het vermogen aanspreken.
De BMW ging echt alle kanten.![]()
Maar doe jij dan weer van die aerodynamische kleding aan?
Dan win ik misschien nog wel.![]()
Je had 2,5 lengtes voorsprong die ik langzaam maar zeker inhaalde. Ik zie het zo voor me.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens de toeschouwers had ik helemaal geen voorsprongik sprong wel maar dat was lomp de koppeling los laten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |