abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:23:05 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847423
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34847442
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt nooit de indruk gewekt dat het anders is. Volgens mij ben je niet gevlucht naar een ander land toch en heeft je leven al eens gevaar gelopen?
Dus heb ik een ideaal leven? Dus mag ik geen mening hebben? Jij bent dus wel gevlucht en je leven is in gevaar geweest? Wat is dat rare reden?
quote:
[..]

Ach, het was slechts een reactie op jouw debiliserende reactie over mijn zogenaamde politieke verantwoordelijkheid waaruit wel spreekt hoe je over mensen denkt en wat je ze gunt.
Jij beschuldigt mij van op mensen inhakken, maar ondertussen reageer ik normaal en veroordeel jij elke actie van mij als minderwaardig, debiel, onwetend en dom. Fan-tas-tisch.
quote:
[..]

Ja jongen het is verwennerij om te moeten vluchten en vervolgens hier een paar weken in de gevangenis te moeten zitten. Dat is echt pure luxe
Dat zeg ik niet. Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met het feit dat zij de gevangenis in gezet is. Ik geef alleen dat regels nageleefd moeten worden. Als zij hier onwettig is, dan is zij hier onwettig. Wanneer ze daar nu pas achterkomen, is dat heel treurig, maar dat is geen probleem van Verdonk. Dat is het hele politieke bureaucratische systeem hier. Punt. Je kan niet keer op keer een uitzondering maken. Waar begin je dan aan?
quote:
[..]

Hoor wie het zegt - ik trek geen overhaaste conclusies, dat doet die teringRita wel.
Wacht nou maar eerst af wat de uitspraak wordt in hoger beroep. Als Verdonk dan in gelijk gesteld wordt, blijf je dan hetzelfde zeggen? Dat jij iemand niet mag, betekent niet dat alles wat zij doet, ook gelijk maar hartstikke fout is.

Open staan voor andere ideeen, meningen en argumenten SCH. Dat jij er niet mee eens bent, betekent niet gelijk dat die ander debiel en stom is. Beetje triest dat een kerel van 40+ dat niet kan inzien.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:24:22 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847478
Wat een reddingen van Ponk trouwens tegen Groningen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:24:54 #4
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34847502
nog 1x alle lof voor Golfer en DaMart

en dan ga ik slapen
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34847516
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dus heb ik een ideaal leven? Dus mag ik geen mening hebben? Jij bent dus wel gevlucht en je leven is in gevaar geweest? Wat is dat rare reden?
[..]

Jij beschuldigt mij van op mensen inhakken, maar ondertussen reageer ik normaal en veroordeel jij elke actie van mij als minderwaardig, debiel, onwetend en dom. Fan-tas-tisch.
[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met het feit dat zij de gevangenis in gezet is. Ik geef alleen dat regels nageleefd moeten worden. Als zij hier onwettig is, dan is zij hier onwettig. Wanneer ze daar nu pas achterkomen, is dat heel treurig, maar dat is geen probleem van Verdonk. Dat is het hele politieke bureaucratische systeem hier. Punt. Je kan niet keer op keer een uitzondering maken. Waar begin je dan aan?
[..]

Wacht nou maar eerst af wat de uitspraak wordt in hoger beroep. Als Verdonk dan in gelijk gesteld wordt, blijf je dan hetzelfde zeggen? Dat jij iemand niet mag, betekent niet dat alles wat zij doet, ook gelijk maar hartstikke fout is.

Open staan voor andere ideeen, meningen en argumenten SCH. Dat jij er niet mee eens bent, betekent niet gelijk dat die ander debiel en stom is. Beetje triest dat een kerel van 40+ dat niet kan inzien.
Het zal je puberteit wel zijn. Almachtige alwetende verwende puber. Ik vind het ongelooflijk dat mensen van jouw leeftijd tegenwoordig zo hard, kil en egocentrisch kunnen zijn. Echt jammer.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:25:25 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847526
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef Bjoro het volgende:
nog 1x alle lof voor Golfer en DaMart

en dan ga ik slapen
Graag gedaan en beterschap.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:26:21 #7
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34847567
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zal je puberteit wel zijn. Almachtige alwetende verwende puber. Ik vind het ongelooflijk dat mensen van jouw leeftijd tegenwoordig zo hard, kil en egocentrisch kunnen zijn. Echt jammer.

Echt overal waar rondlees kom ik reacties van je tegen van deze toon! Vermakelijk...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:26:56 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847586
Boez!

Er is een vacature voor je:

Nieuwe mods gezocht voor PUB en SES.
Poef.....gone! ©golfer
pi_34847590
*geeft als tvp een rondje weg
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:27:08 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847592
Ah leuk, is SCH weer persoonlijke aanvallen aan het plaatsen.

Goedemorgen trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34847602
Talpa .
sig verwijderd door FA
pi_34847679
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Echt overal waar rondlees kom ik reacties van je tegen van deze toon! Vermakelijk...
Jij wordt niet woest van zo'n Verdonk?
pi_34847686
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ga er maar vanuit dat je op deze manier aangeeft dat ik gelijk heb. Leuk dat je zo goed kan discussieren en open staat voor andere meningen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:29:34 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34847702
Voor wie nog wat icons kwijt is, er staan hier nogal wat teruggevonden icons:

http://www.a-eskwadraat.nl/~huhu/icons/ en ook hier:

http://www.home.zonnet.nl/beatlejane/fokicons/zoekjeicoontje.htm
Poef.....gone! ©golfer
pi_34847711
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef popolon het volgende:
Ah leuk, is SCH weer persoonlijke aanvallen aan het plaatsen.
Pas jij daar wel op in de VS?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:31:02 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847770
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Pas jij daar wel op in de VS?
Let jij nou maar op je bloeddruk en probeer eens niet zo persoonlijk te worden.

Met mij gaat het uitstekend namelijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34847774
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik ga er maar vanuit dat je op deze manier aangeeft dat ik gelijk heb. Leuk dat je zo goed kan discussieren en open staat voor andere meningen.
Ik vind het jammer dat je zo kil en koud reageert en zo ontzettend egocentrisch. Ik snap echt niet waarom zoveel jonge mensen vooral aan zichzelf denken en anderen die het slechter hebben getroffen geen leven gunnen en op een heel arrogante toon over hen praten. Dat snap ik echt niet en daar word ik ook boos over. Volgens mij heb jij een goed leven en het zou je sieren dat anderen ook te gunnen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:31:40 #18
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34847795
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij wordt niet woest van zo'n Verdonk?
Nee, integendeel.
pi_34847808
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef popolon het volgende:

[..]

Let jij noi maar op je bloeddruk en probeer eens niet zo persoonlijk te worden.
Ik reageerde slechts op BS die begon te etteren over dat als ik het voor het zeggen zou krijgen, iedereen een huis en een uitkering zou krijgen. Dat is namelijk het ergste dat er kan gebeuren, dat anderen het ook goed hebben.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:33:14 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847859
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik reageerde slechts op BS die begon te etteren over dat als ik het voor het zeggen zou krijgen, iedereen een huis en een uitkering zou krijgen. Dat is namelijk het ergste dat er kan gebeuren, dat anderen het ook goed hebben.
Da's prima, ik ben ook geen fan van Verdonk en dat weet je.

Echter de manier waarop jij soms tekeer gaat vinden ik nou ook niet getuigen van enige klasse.
pi_34847888
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je zo kil en koud reageert en zo ontzettend egocentrisch. Ik snap echt niet waarom zoveel jonge mensen vooral aan zichzelf denken en anderen die het slechter hebben getroffen geen leven gunnen en op een heel arrogante toon over hen praten. Dat snap ik echt niet en daar word ik ook boos over. Volgens mij heb jij een goed leven en het zou je sieren dat anderen ook te gunnen.
Ik misgun niemand iets. Als zij in haar recht staat, dan staat zij in haar recht. Dan mag ze van mij lekker VWO afmaken, daarna een leuke universitaire studie doen. Prima hoor. Enjoy your life. Maar ik ga niet op voorhand zeggen; ah, leuke snoet, mooi verhaaltje. Weet je wat, blijf jij maar lekker. Zo werkt het in mijn beleving gewoon niet.

Maar goed. Prima zo.
pi_34847891
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef popolon het volgende:
Echter de manier waarop jij soms tekeer gaat vinden ik nou ook niet getuigen van enige klasse.
Jij hebt vast vandaag Den Haag Vandaag niet gezien popo, het is echt ongehoord zoals ministers hier tegenwoordig over mensen praten. Over een meisje van 18
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:34:04 #23
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34847892
En nou weer lief doen anders schiet ik je dood.
pi_34847919
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik misgun niemand iets. Als zij in haar recht staat, dan staat zij in haar recht. Dan mag ze van mij lekker VWO afmaken, daarna een leuke universitaire studie doen. Prima hoor. Enjoy your life. Maar ik ga niet op voorhand zeggen; ah, leuke snoet, mooi verhaaltje. Weet je wat, blijf jij maar lekker. Zo werkt het in mijn beleving gewoon niet.

Maar goed. Prima zo.
Wat kan er op tegen zijn dat een meisje van 18 haar school afmaakt? Wat kan daar in vredesnaam op tegen zijn????
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:35:08 #25
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34847937
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
Wat een reddingen van Ponk trouwens tegen Groningen.
Helaas wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')