Dus heb ik een ideaal leven? Dus mag ik geen mening hebben? Jij bent dus wel gevlucht en je leven is in gevaar geweest? Wat is dat rare reden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt nooit de indruk gewekt dat het anders is. Volgens mij ben je niet gevlucht naar een ander land toch en heeft je leven al eens gevaar gelopen?
Jij beschuldigt mij van op mensen inhakken, maar ondertussen reageer ik normaal en veroordeel jij elke actie van mij als minderwaardig, debiel, onwetend en dom. Fan-tas-tisch.quote:[..]
Ach, het was slechts een reactie op jouw debiliserende reactie over mijn zogenaamde politieke verantwoordelijkheid waaruit wel spreekt hoe je over mensen denkt en wat je ze gunt.
Dat zeg ik niet. Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met het feit dat zij de gevangenis in gezet is. Ik geef alleen dat regels nageleefd moeten worden. Als zij hier onwettig is, dan is zij hier onwettig. Wanneer ze daar nu pas achterkomen, is dat heel treurig, maar dat is geen probleem van Verdonk. Dat is het hele politieke bureaucratische systeem hier. Punt. Je kan niet keer op keer een uitzondering maken. Waar begin je dan aan?quote:[..]
Ja jongen het is verwennerij om te moeten vluchten en vervolgens hier een paar weken in de gevangenis te moeten zitten. Dat is echt pure luxe
Wacht nou maar eerst af wat de uitspraak wordt in hoger beroep. Als Verdonk dan in gelijk gesteld wordt, blijf je dan hetzelfde zeggen? Dat jij iemand niet mag, betekent niet dat alles wat zij doet, ook gelijk maar hartstikke fout is.quote:[..]
Hoor wie het zegt - ik trek geen overhaaste conclusies, dat doet die teringRita wel.![]()
Het zal je puberteit wel zijn. Almachtige alwetende verwende puber. Ik vind het ongelooflijk dat mensen van jouw leeftijd tegenwoordig zo hard, kil en egocentrisch kunnen zijn. Echt jammer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus heb ik een ideaal leven? Dus mag ik geen mening hebben? Jij bent dus wel gevlucht en je leven is in gevaar geweest? Wat is dat rare reden?
[..]
Jij beschuldigt mij van op mensen inhakken, maar ondertussen reageer ik normaal en veroordeel jij elke actie van mij als minderwaardig, debiel, onwetend en dom. Fan-tas-tisch.
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met het feit dat zij de gevangenis in gezet is. Ik geef alleen dat regels nageleefd moeten worden. Als zij hier onwettig is, dan is zij hier onwettig. Wanneer ze daar nu pas achterkomen, is dat heel treurig, maar dat is geen probleem van Verdonk. Dat is het hele politieke bureaucratische systeem hier. Punt. Je kan niet keer op keer een uitzondering maken. Waar begin je dan aan?
[..]
Wacht nou maar eerst af wat de uitspraak wordt in hoger beroep. Als Verdonk dan in gelijk gesteld wordt, blijf je dan hetzelfde zeggen? Dat jij iemand niet mag, betekent niet dat alles wat zij doet, ook gelijk maar hartstikke fout is.
Open staan voor andere ideeen, meningen en argumenten SCH. Dat jij er niet mee eens bent, betekent niet gelijk dat die ander debiel en stom is. Beetje triest dat een kerel van 40+ dat niet kan inzien.
Graag gedaan en beterschap.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef Bjoro het volgende:
nog 1x alle lof voor Golfer en DaMart
en dan ga ik slapen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zal je puberteit wel zijn. Almachtige alwetende verwende puber. Ik vind het ongelooflijk dat mensen van jouw leeftijd tegenwoordig zo hard, kil en egocentrisch kunnen zijn. Echt jammer.
Jij wordt niet woest van zo'n Verdonk?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Echt overal waar rondlees kom ik reacties van je tegen van deze toon! Vermakelijk...
Ik ga er maar vanuit dat je op deze manier aangeeft dat ik gelijk heb. Leuk dat je zo goed kan discussieren en open staat voor andere meningen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zal je puberteit wel zijn. Almachtige alwetende verwende puber. Ik vind het ongelooflijk dat mensen van jouw leeftijd tegenwoordig zo hard, kil en egocentrisch kunnen zijn. Echt jammer.
Pas jij daar wel op in de VS?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef popolon het volgende:
Ah leuk, is SCH weer persoonlijke aanvallen aan het plaatsen.
Let jij nou maar op je bloeddruk en probeer eens niet zo persoonlijk te worden.quote:
Ik vind het jammer dat je zo kil en koud reageert en zo ontzettend egocentrisch. Ik snap echt niet waarom zoveel jonge mensen vooral aan zichzelf denken en anderen die het slechter hebben getroffen geen leven gunnen en op een heel arrogante toon over hen praten. Dat snap ik echt niet en daar word ik ook boos over. Volgens mij heb jij een goed leven en het zou je sieren dat anderen ook te gunnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je op deze manier aangeeft dat ik gelijk heb. Leuk dat je zo goed kan discussieren en open staat voor andere meningen.
Nee, integendeel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wordt niet woest van zo'n Verdonk?
Ik reageerde slechts op BS die begon te etteren over dat als ik het voor het zeggen zou krijgen, iedereen een huis en een uitkering zou krijgen. Dat is namelijk het ergste dat er kan gebeuren, dat anderen het ook goed hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Let jij noi maar op je bloeddruk en probeer eens niet zo persoonlijk te worden.
Da's prima, ik ben ook geen fan van Verdonk en dat weet je.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik reageerde slechts op BS die begon te etteren over dat als ik het voor het zeggen zou krijgen, iedereen een huis en een uitkering zou krijgen. Dat is namelijk het ergste dat er kan gebeuren, dat anderen het ook goed hebben.
Ik misgun niemand iets. Als zij in haar recht staat, dan staat zij in haar recht. Dan mag ze van mij lekker VWO afmaken, daarna een leuke universitaire studie doen. Prima hoor. Enjoy your life. Maar ik ga niet op voorhand zeggen; ah, leuke snoet, mooi verhaaltje. Weet je wat, blijf jij maar lekker. Zo werkt het in mijn beleving gewoon niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je zo kil en koud reageert en zo ontzettend egocentrisch. Ik snap echt niet waarom zoveel jonge mensen vooral aan zichzelf denken en anderen die het slechter hebben getroffen geen leven gunnen en op een heel arrogante toon over hen praten. Dat snap ik echt niet en daar word ik ook boos over. Volgens mij heb jij een goed leven en het zou je sieren dat anderen ook te gunnen.
Jij hebt vast vandaag Den Haag Vandaag niet gezien popo, het is echt ongehoord zoals ministers hier tegenwoordig over mensen praten. Over een meisje van 18quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef popolon het volgende:
Echter de manier waarop jij soms tekeer gaat vinden ik nou ook niet getuigen van enige klasse.
Wat kan er op tegen zijn dat een meisje van 18 haar school afmaakt? Wat kan daar in vredesnaam op tegen zijn????quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik misgun niemand iets. Als zij in haar recht staat, dan staat zij in haar recht. Dan mag ze van mij lekker VWO afmaken, daarna een leuke universitaire studie doen. Prima hoor. Enjoy your life. Maar ik ga niet op voorhand zeggen; ah, leuke snoet, mooi verhaaltje. Weet je wat, blijf jij maar lekker. Zo werkt het in mijn beleving gewoon niet.
Maar goed. Prima zo.
Helaas welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
Wat een reddingen van Ponk trouwens tegen Groningen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |