Oh ja, voor ik het vergeet, ik heb nog een leuk feitje waar je lekker wakker van kan gaan liggen meneer/mevrouw de hysterische natuurbeschermer.
Terwijl jij een kapitaal erdoor pompt en de nieuwe bmw van de diernarts financieert met het redden van 1 miserabel konijn, knallen wij per weekend het 1000 voudige naar de eeuwige jachtvelden.
slaap je al slecht?
V.
(hysterische etc...)
Voor je lol dieren doden beetje rare hobby.
Luister eens even naar jezelf en hóór jezelf eens praten.
Lache column:)
quote:Verbal, Phat lip en Ester, dit is een humoristische column. Hij is waarschijnlijk geeneens een jager
Op dinsdag 27 november 2001 10:00 schreef Ester het volgende:
Ow en de manier van neerzetten van je verhaal en de onzin die je er bij haalt.....daar ga ik niet eens op in.Luister eens even naar jezelf en hóór jezelf eens praten.
quote:Me hopes it anders denk ik dat ik toch maar een snaar een meeting toe moet. Ga ík mijn jagers vaarigheden eens gebruiken
Op dinsdag 27 november 2001 10:03 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Verbal, Phat lip en Ester, dit is een humoristische column. Hij is waarschijnlijk geeneens een jager
quote:hmmm ja zou best kunnen .. nou en ..ik neem ff aan dat ie er echt een is
Op dinsdag 27 november 2001 10:03 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Verbal, Phat lip en Ester, dit is een humoristische column. Hij is waarschijnlijk geeneens een jager
Nog een aanvulling:
Konijntje huppelt zijn hele leven vrolijk door de vrije natuur en hoort op een gegeven moment BOEM en gaat de pijp uit. Lekker bereiden en smullen maar.
Varken of Koe staat zijn hele leven in de stal in zijn eigen berg stront, geen ruimte om te bewegen en wordt aan het eind van zijn houdbaarheid met stroomstokken in een overvolle veekar gewrongen om bij de slage zijn nek doorgesneden te krijgen.
En dan janken dat het voor het konijntje zielig is.......
Van de ene kant lopen ze te zeuren dat varkens en koeien vrij rond moeten lopen zodat ze een beter leven hebben alvorens opgevreten te worden, maar als je dan dieren die vrij rondlopen afknalt om op te vreten is het weer niet goed.
Het gaat die zeikerds helemaal niet om die beesten, het gaat ze om maar iets te zeiken te hebben!
driewerf BAH!
quote:Ik vind het wel komisch hoor. Ik bedoel don't take it seriously!
Op dinsdag 27 november 2001 10:05 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
* -R-a-v-e-n- vind er niks lolligs aan, alleen al het idee dat je zoiets doet / verzind is al achterlijk. Kom op zeg!
quote:precies...
Op dinsdag 27 november 2001 10:09 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ik vind het wel komisch hoor. Ik bedoel don't take it seriously!
quote:Inderdaad
Op dinsdag 27 november 2001 10:10 schreef BobRooney het volgende:[..]
precies...
quote:Als het niet serieus bedoeld was dan hebben we daar toch een mooi onzin forum voor?
Op dinsdag 27 november 2001 10:09 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ik vind het wel komisch hoor. Ik bedoel don't take it seriously!
Machtig mooi, de zilte zee, de wind, het echte Nederlandse natuurlandschap.
En dan hupsakee, met je 100 PK zodiakk richting zo'n zandbank en pats! Knuppelen maar he? Je moest wel even uitkijken voor die grotere zeehonden, die krengen kennen nog link bijten, maar Ouwe Henk nam altijd stiekum z'n blaffer mee, dus die knalden we gewoon voor ze sodemieter.
Fantastisch mooie sport, lekker die beesten knuppelen (wel oppassen dat ze niet teveel bloeden, dan krijg je minder voor de vacht) en dan villen en die pelsen verkopen he?
Gouwe zwarte handel, 's avonds lekker aan de jajum en zingen.
Mooi was dat.
Maar tegenwoordig mag dat niet meer he? Staan er van die idioten met zo'n schip met een regenboog erop in de weg.
Ouwe Henk wou ze nog een keer wegschieten maar ja, dat mag niet in dit communistische rooie land.
quote:dat iedereen zich laat afschrikken door de technische details van het jachtgeweer wil niet zeggen dat zijn klacht over dierenbeschermmoralistjes niet oprecht is.
Op dinsdag 27 november 2001 10:20 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Als het niet serieus bedoeld was dan hebben we daar toch een mooi onzin forum voor?
Ga dan eens in de ghetto's van amerika met je gun rondlopen om vervolgens alle kogels te ontwijken, weet je ook eens wat die beesten voelen. En als ik je zo'n beest neer zag knallen zou ik ook op je af lopen en er wat van zeggen.
Dit is gewoon laf want die dieren kunnen niks terugdoen. Zwakkelingen zijn jullie die alleen met hun prutsgeweertje wat durven maar voor de rest zo zielig zijn dat ze mamam roepen als ze ook maar 1 schrammetje hebben op hun hand.
In 1 woord, ik vind het zwaar triest wat je doet en hoop dat je er een keer voor zwaar in de shit komt want dit is echt belachelijk.
Crackmonkey...zin in een spelletje in het bos? :P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |