Wees welkom!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef dutchmage het volgende:
exen
stalken is zo not done.. tenminste dat heeft de rechter mij verteld
![]()
Een TT is het halve werk, schijntquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef Frezer het volgende:
En ze komen als bijen op de honing af,.
* Sjowhan gooit een spalkje naar Frezerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef Frezer het volgende:
*Stalk.
Zo, nu alleen nog een ex hier regelen.![]()
maar 1/50e van alle fok-leden bedoel jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:50 schreef Pheno het volgende:
en weet wat de fokkers van je vinden!
je weet heul niet hoeveel klonen er zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar 1/50e van alle fok-leden bedoel je
Krijgen we weer een quara-discussie zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:54 schreef Breetai het volgende:
Een ex die zich hier erbij gaat mengen. Dat kan lachen worden.
Enlighten me, ik ben niet zo in de exen.....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Krijgen we weer een quara-discussie zeker
Fuck, dan 1/25e van alle leden, of zelfs 1/75equote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
je weet heul niet hoeveel klonen er zijn
Doe je bestquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef Mokster het volgende:
Goh... Allemaal nieuwe mensen. Wellicht ga ik hier mn toekomstige ex wel vinden!![]()
Iets met vrijvragen en dat Quara toen naar d'r vriend d'r baas heeft gebeld en gezegd dat hij niet komt werken omdat ze een weekendje hadden gepland enzo..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enlighten me, ik ben niet zo in de exen.....
Pas maar op, straks word je nog een ex van me.quote:
I'm with herquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik snap er geen fuck van. Wie is Quara?
geintje hequote:
Johquote:
Je ava!1quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef Mokster het volgende:
Goh... Allemaal nieuwe mensen. Wellicht ga ik hier mn toekomstige ex wel vinden!![]()
jij ook hierquote:
Damn, ik ga denk ik namen door elkaar houden..quote:
O nee, hè . . .quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:56 schreef Kleintje het volgende:Hoi Manuel...
weer een post van mij die je moet checken.
Even kijken of ik geen nuttige informatie voor je heb wat je tegen me kan gebruiken....
Helaas...
En laatst was 'i te opgeruimd.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is zijn msnlijst eens aan het opruimen
Ik ben een voorbeeld voor de mensheidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb me door jou laten inspireren!
Tja, ik houd het nu bijquote:
Maak me gek!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Pas maar op, straks word je nog een ex van me.
gewoon een strik om je leuterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:16 schreef GF het volgende:
Oh ja, ik wist dat ik iets vergeten was![]()
Cadeau voor vriending die morgen jarig is
![]()
Ook leuk uitpakken, gezellig met de hele familie erbij,quote:
Die moeten daar maar begrip voor hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ook leuk uitpakken, gezellig met de hele familie erbij,.
zo, beestquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef Mokster het volgende:
Tsja... En dan moet ik toch maar eens gaan slapen enzo...
Hey das m'n ex!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef PhaE het volgende:
[..]
[afbeelding]
speciaal roze voor liefie_ ook nog.. ik ben te goed
tieten en rozequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef PhaE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leanne en Bonny?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef PhaE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie een koppeltje ontstaan:quote:
Dus jij hebt dat hoofdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef Tobbes het volgende:
He! Die poster heeft mijn vader boven zn bed hangen
Dat het nog zolang duurde bij jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie een koppeltje ontstaan:Phae
liefie_
![]()
Ik had ze al gechecktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef PhaE het volgende:
Okay, dat klonk iets fouter dan bedoelt
Bepaalde foto's wil Leanne niet online zien vanwege iets teveel bloterige inkijk ofzo.
Ach, preutse zooi, wel voor de camera gaan geilen en dan gaan zeurenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef PhaE het volgende:
Okay, dat klonk iets fouter dan bedoelt
Bepaalde foto's wil Leanne niet online zien vanwege iets teveel bloterige inkijk ofzo.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
liefie_
![]()
koppeltjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
liefie_
![]()
sexkoppeltjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee hoor.
Is puur en alleen sexuele aantrekkingskracht![]()
omfgquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef Sjowhan het volgende:
Heb een tijd gezocht maar toch gevonden waarover ik 't had:
Geplande vrije dag ingetrokken...
(althans, gaat niet over exen, maar wel over vriendinnen en lastig zijn
Ik zal wel iets gemist hebben...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
En geen berichtje achterlaten!
Sloerie![]()
()
Wat doe je hier dan nog, ga neuken mens!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
koppeltje![]()
gewoon harde ruige sex bedoel je
Working on itquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog, ga neuken mens!
echt sneuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, een heel topic erover, ik heb toendertijd wel gelachen
op z'n minstquote:
you wished you were working on herquote:
ja moet je toch echt bij hem zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog, ga neuken mens!
Working on it!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja moet je toch echt bij hem zijn![]()
daarom ben ik tegen het hebben van een baan
Oh ja, hij werkt....Phae, doe zoals ik, doe eens wat efficienter werken zodat je meer vrije tijd hebt!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja moet je toch echt bij hem zijn![]()
daarom ben ik tegen het hebben van een baan
Vrijdag hele dag vrijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, hij werkt....Phae, doe zoals ik, doe eens wat efficienter werken zodat je meer vrije tijd hebt!
niet hard genoegquote:
oeh hoe kom je aan die vrije dagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:42 schreef PhaE het volgende:
[..]
Vrijdag hele dag vrij
Donderdag, liefie_ ?![]()
Kzet de verwarming wel wat zachter danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh hoe kom je aan die vrije dag
sorry heb donderdag al een hete date
Roeren in het kwakkie van een anderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kzet de verwarming wel wat zachter dan
heb t liever warm tijdens de strippoker hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kzet de verwarming wel wat zachter dan
typisch weer dat vlucht gedrag van jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:44 schreef PhaE het volgende:
Ok dit wordt te erg, ik ga ervandoor!
zet je cam maar vast aan
je verlaat fokquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:44 schreef PhaE het volgende:
Ok dit wordt te erg, ik ga ervandoor!
zet je cam maar vast aan
zet je cam dan voor hem aan!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
typisch weer dat vlucht gedrag van je
Ik help jequote:
cam?quote:
het is nu toch werktijd voor jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
cam?
is het weer die tijd van de week?
Als jij dat wilquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
cam?
is het weer die tijd van de week?
ik wacht liever op donderdagquote:
quote:
Wat is er donderdag dan?quote:
Strippoker met cam, denk na Phae!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:48 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wat is er donderdag dan?![]()
Ohja, je hete date, heb ik toch niets aan
Okay, kga er nu echt vandoor!allemaal!
kom daarna wel naar jouquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:48 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wat is er donderdag dan?![]()
Ohja, je hete date, heb ik toch niets aan
Okay, kga er nu echt vandoor!allemaal!
quote:
Strippoker in het echt, veel beter!quote:
Ah, dat verhaal van qwea heb ik toen wel mee gekregen. Dat vond ik toen al sneuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, d'r naam was Qwea trouwens, niet quara
Nou hup die auto in!quote:
hoe moet ik dan ooit strippoker lerenquote:
jij snapt het tenminstequote:
Ik wel, nu Phae nogquote:
ow hou je mondquote:
je wilt niet weten hoe ik mijn vrouw heb leren kennenquote:
leef je uit met SM!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow hou je mond
het ligt aan jou dat ik er nog nie in zit![]()
Ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow hou je mond
het ligt aan jou dat ik er nog nie in zit![]()
hij wil me niet zienquote:
neem ik morgen de eerste tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Laatste trein is al weg, dus pindakaas!
hmz ik geloof dat ik wel onder het bureau pas hoor...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:56 schreef PhaE het volgende:
[..]
Deal
Moet wel werken..
Maar dan zorg ik dat ik vroeg thuis ben
Leuk voor de collega'squote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz ik geloof dat ik wel onder het bureau pas hoor...
Keep on trying!quote:
annie studeert, mokster slaaptquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:57 schreef nixxx het volgende:
pfff. kan iemand tijdens het teruglezen of er al geneukt wordt... of dat annie nog steeds zit te studeren?
Mooi!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:58 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Dit is gewoon het slowchattopic maar dat ken ik wel.
je weet toch wie ik daar voor uit had gekozen.. ga jij er allemaal andere in betrekken zegquote:
je schrijft hier toch wel uren voor hequote:
Okay, regel jij het ff verder dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je weet toch wie ik daar voor uit had gekozen.. ga jij er allemaal andere in betrekken zeg
Ow ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:00 schreef Tobbes het volgende:
Mop, ga je in elk topic uit mn mAT posten?
Wat denk je!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
je schrijft hier toch wel uren voor he
en mokster slaapt... tsk.. wat is dat nou voor slet..![]()
Doeiquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat denk je!
Ik ben nu weg, toch maar eens een poging doen om te slapen.
Neuk ze allemaal
ja!!! het topic is gereanimeerd!quote:
dus je hebt heul geen pfeiffer!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:19 schreef Twisted_fok het volgende:
liefde is een vreemde ziekte [13.gif]
weltrusten
Het is hier geen 40-45quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:20 schreef GF het volgende:
Whehe, ik moet vannacht zonder verduistering oid slapen
verduistering... 40-45....quote:
Ik ben van '86quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
verduistering... 40-45....
de jeugd van tegenwoordig
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef liefie_ het volgende:
weet je waar het slecht mee gesteld is tegenwoordig ?
muziek!
gedreun is geen muziek!
Ik heb een hele verzameling DVD's, boeken etc. over oorlogen. Ik was degene die de selectie van de marechaussee had doorlopen. Ik legde gewoon de link niet met dat 40-45. Ik dacht aan graden celsius ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:26 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
een beetje historisch besef zou toch niet misstaan..
Did you see the frightened ones?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:28 schreef nixxx het volgende:
[..]jeugd met smaak
wat is je mening over pink floyd?
marechaussee is geen legerquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb een hele verzameling DVD's, boeken etc. over oorlogen. Ik was degene die de selectie van de marechaussee had doorlopen. Ik legde gewoon de link niet met dat 40-45. Ik dacht aan graden celsius ofzo
Marechaussee valt onder het ministerie van defensiequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
marechaussee is geen leger
en hoe kun je bij 40-45 nou aan iets anders denken
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef liefie_ het volgende:
Did you see the frightened ones?
Did you hear the falling bombs?
Did you ever wonder why we had to run for shelter when the
promise of a brave new world unfurled beneath a clear blue
sky?
Did you see the frightened ones?
Did you hear the falling bombs?
The flames are all gone, but the pain lingers on.
toch?
tuurlijk wel, dan kan het leger beter zijn taak doen.. rechtspraak door de BC.. snel en simpel..quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef GF het volgende:
Zonder marechaussee geen leger.
ik wou dat ik er nog wat bij had gedaan..quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:36 schreef liefie_ het volgende:
ik heb eind examen gedaan in muziek
en ja dat kan echt want het is gewoon een heel vak hoor!
en soms best een moeilijk vak!
ja dat wou ik ook maar ik deed maar havo en dat mocht alleen op t vwoquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wou dat ik er nog wat bij had gedaan..
bij ons kon je ook filosofie doen als eindexamenvak..
had wel leuk geweest
naja ik deed ook veel meer voor muziek dan voor mijn andere vakken hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:44 schreef nixxx het volgende:
mja.. ik heb op het middelbaar eigenlijk alleen maar een beetje uit mijn neus zitten vreten
terugkijkend had ik zoveel meer kunnen doen
studie had ook veel sneller gekund..
wel een goed plan.. ik ga eerst nog even flink boutenquote:
amper kunnen slapen van de keiharde tikkende regen op het raam. En van al die kilo's die ik meetors in mijn bed natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:19 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
goddomme wat een ontzetten smerig kutweer
ach regen kun je buitensluitenquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:21 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
amper kunnen slapen van de keiharde tikkende regen op het raam. En van al die kilo's die ik meetors in mijn bed natuurlijk
Als ik geen goede chauffeur had gehad vanochtend, had ik nu waarschijnlijk in het ziekenhuis gezeten...quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
een kutbuschauffeur....
nee mijn dag is niet goed begonnen
mijn nachtrust is me heilig, ik ben al moe genoegquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach regen kun je buitensluiten
maar er doorheen moeten om te gaan werken, als je toch al geen zin hebt.
een kutbuschauffeur die met opzet door plassen rijd
nee mijn dag is niet goed begonnen
Niet zo whinen over moe zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn nachtrust is me heilig, ik ben al moe genoeg![]()
tja dr zitten ook well betere tussenquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik geen goede chauffeur had gehad vanochtend, had ik nu waarschijnlijk in het ziekenhuis gezeten...
Alle respect!![]()
![]()
![]()
ach erm, er zijn genoeg mensen die niet of nauwelijks slapen buiten hun wil om.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mijn nachtrust is me heilig, ik ben al moe genoeg![]()
Jij houdt ze allemaal nog aan het lijntje?quote:
Je zal maar zo'n ex als jij hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kunnen ze je ook niet stalken, wees blij.![]()
Ik wou dat het zo'n feest was!quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij houdt ze allemaal nog aan het lijntje?![]()
Gewoon je wensen wat bijstellen naar beneden en uitknijpen die knuppels!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik geen goede chauffeur had gehad vanochtend, had ik nu waarschijnlijk in het ziekenhuis gezeten...
Alle respect!![]()
![]()
![]()
Goedemorgen deze morgen. Wat een fijne dag om naar uit te kijken is het niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:45 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh
Wist ik nou maar hoe ik met die Italiaanse hoer moet omgaan...quote:
Als mijn dagen useless zouden zijn dan zou ik of ophouden met werken of met ademen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen. Wat een fijne dag om naar uit te kijken is het niet?
Another useless day at the office here
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen. Wat een fijne dag om naar uit te kijken is het niet?
Another useless day at the office here
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:45 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh
quote:
ben je de 11e jarig?quote:
What the *peeeeeep* is frappuchino?quote:
Tsja, stoppen met werken is niet echt een optie, aangezien de rekeningen toch betaald moeten wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als mijn dagen useless zouden zijn dan zou ik of ophouden met werken of met ademen.
Dus nee daar kan ik niet van spreken.
Weekendquote:
Dan was je een dag te laat...quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Dan ben ik jarig![]()
(nou ja iets meer uur dan dr bij)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:52 schreef vibri het volgende:
[..]
What the *peeeeeep* is frappuchino?![]()
[..]
ijskoffie dusquote:he very cool, refreshing tastes of Starbucks Frappuccino® beverages. Try them as they come, or swirled with any one of our sensational syrups. Then top with the indulgent touch of whipped cream. Try one, try them all. Then decide which is your favorite.
Frappuccino® Ice Blended Coffee
Starbucks Coffee Company introduced the first Frappuccino® blended coffee drink in North America in 1995. It began as rich Starbucks coffee and cold milk blended into smooth, creamy perfection. Today our Frappuccino® Ice Blended Coffee is a vailable in the following flavors*:
* Coffee - The original Frappuccino® blended beverage. Yours can be personalized with an extra shot of Starbucks espresso, or sweetened with Starbucks syrups. Coffee Frappuccino® is a lowfat beverage.
* Mocha - The Mocha Frappuccino® blended coffee beverage is perfect for those who love Starbucks Caffe Mocha or the classic pairing of coffee and chocolate. This beverage can also be personalized with a shot of Starbucks Espresso or Fontana® syrup. Mocha Frappuccino® is a lowfat beverage.
* Rhumba - Our Rhumba Frappuccino combines Starbucks Coffee Frappuccino® blended beverage with Starbucks exclusive chocolatey-coffee chips.
* Caramel - Caramel Frappuccino is a Coffee Frappuccino® blended with caramel syrup, topped with whipped cream, and drizzled with Starbucks own caramel topping-an indulgent, sweet treat for a summer afternoon.
* Espresso - We added a shot of espresso to give extra depth to our Coffee Frappuccino®.
ik ga zaterdag lekker genieten in een thermaalbadencomplexquote:Weekend
Of is er dan iets bijzonders waar ik geen weet van heb?
Alvast gefeliciteerd danquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Dan ben ik jarig![]()
(nou ja iets meer uur dan dr bij)
quote:
ah jij vrijdagquote:
Ik miste idd nog iemand bij dit onderwerp.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:56 schreef Tranceptor het volgende:
Hey, wordt er hier gestalkt?
Daar moet ik bij zijn.
dan mist er nu toch nog iemandquote:Op woensdag 8 februari 2006 08:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik miste idd nog iemand bij dit onderwerp.![]()
Juist! Dag twintiger jaren!quote:
quote:
Wat wordt de volgende stap? Dezelfde trainingspakken en daar zaterdags samen boodschappen in doen?quote:
Het is niet alsof ik het kan tegenhouden. Overigens zie ik er ook niet tegenop...quote:
kan me ook niet echt voorstellen dat het ontzettend bijzonder is. t is toch gewoon de ene dag na de anderequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik het kan tegenhouden. Overigens zie ik er ook niet tegenop...
Ik spreek jou nog wel als je dertig word...quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan me ook niet echt voorstellen dat het ontzettend bijzonder is. t is toch gewoon de ene dag na de andere
dat duurt nog wel een jaartje of 5quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik spreek jou nog wel als je dertig word...
nietusquote:
Toevallig heb ik m'n dertigste jaar gehaald zonder liesbreuk.quote:
Kan ik dat ergens leren?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon je wensen wat bijstellen naar beneden en uitknijpen die knuppels!![]()
Je moet nog even dus juich niet te hardquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig heb ik m'n dertigste jaar gehaald zonder liesbreuk.![]()
Zodra je je wensen naar beneden bijstelt, heb je een overvloed aan 'geschikte' mannen op Fok. Zeg dat je vrouw bent en zoekende, dan ben je de komende maanden ruimschoots voorzien van dates met kanslozearme mannen!quote:
Ik durf er wel een weddenschap op af te sluiten...quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Je moet nog even dus juich niet te hard
wij zijn bijna exact even oudquote:
Ik doelde op het feit dat je 103 gaat worden en dus nog even moet ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik durf er wel een weddenschap op af te sluiten...
En toch ben ik nog zo jeugdigquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wij zijn bijna exact even oud![]()
we verjaren in dezelfde maand, ook in het fabuleuze jaar '77
Absoluut! Je kinderlijke gedrag is een goed rookgordijn voor je echte leeftijd!quote:
Die weddenschap laat ik maar even aan mij voorbij gaan...quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat je 103 gaat worden en dus nog even moet ofzo
Zegt wiequote:
Ik heb toevallig gisteren een eisenlijstje gemaakt samen met Twist, daar kan ik toch niet zo maar van af wijkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra je je wensen naar beneden bijstelt, heb je een overvloed aan 'geschikte' mannen op Fok. Zeg dat je vrouw bent en zoekende, dan ben je de komende maanden ruimschoots voorzien van dates met kanslozearme mannen!
een eisenlijstjequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren een eisenlijstje gemaakt samen met Twist, daar kan ik toch niet zo maar van af wijken
Lijstjes? Wat is dat nou voor pragmatische benadering?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren een eisenlijstje gemaakt samen met Twist, daar kan ik toch niet zo maar van af wijken
Die ken ik nietquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijstjes? Wat is dat nou voor pragmatische benadering?![]()
Het enige criterium moet zijn dat als je de juiste ontmoet, dat die jou alle punten op die lijst doet vergeten...
dat valt idd wel mee jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat het geen psycho moet zijn, dat valt toch wel mee?
Kieskeurige types.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat het geen psycho moet zijn, dat valt toch wel mee?
Sterk zeg... ik dacht hij doelde op "god". Die knaap uit dat boekquote:
P-sies! Je moet toch íets hebben om je uit je slaap te houden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kieskeurige types.
Ik heb altijd psychobitches, niets mis mee.![]()
Neuhquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Sterk zeg... ik dacht hij doelde op "god". Die knaap uit dat boek
Ja precies.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
P-sies! Je moet toch íets hebben om je uit je slaap te houden?![]()
ik ook hoorquote:
Misschien kun je meteen melis d'r lijstje meenemen en alle mannen die niet voldoen voor de inrichting aan haar doorgeven...quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:31 schreef Tranceptor het volgende:
Maar ja, dat krijg je als je gaat werven voor een psychiatrische inrichting.![]()
Prima idee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien kun je meteen melis d'r lijstje meenemen en alle mannen die niet voldoen voor de inrichting aan haar doorgeven...![]()
Starbucksquote:
Oew, dat klinkt heerlijk. Lekker verwendag jequote:ik ga zaterdag lekker genieten in een thermaalbadencomplex
His and hers shoesquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wordt de volgende stap? Dezelfde trainingspakken en daar zaterdags samen boodschappen in doen?![]()
Check! Meeuwen ook graagquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh en alle duiven moeten dood, kutbeesten![]()
starbucks is geweldigquote:
heerlijk jah, lekker lang genietenquote:[..]
Oew, dat klinkt heerlijk. Lekker verwendag je
Hmmm, waar ken ik dat nou van?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra je je wensen naar beneden bijstelt, heb je een overvloed aan 'geschikte' mannen op Fok. Zeg dat je vrouw bent en zoekende, dan ben je de komende maanden ruimschoots voorzien van dates met kanslozearme mannen!
Idd een uitstekend jaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wij zijn bijna exact even oud![]()
we verjaren in dezelfde maand, ook in het fabuleuze jaar '77
* vibri zich wederom afvraagt waar ze dat eerder heeft gehoordquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijstjes? Wat is dat nou voor pragmatische benadering?![]()
Het enige criterium moet zijn dat als je de juiste ontmoet, dat die jou alle punten op die lijst doet vergeten...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:37 schreef vibri het volgende:
[..]
Hmmm, waar ken ik dat nou van?
* vibri trekt moeilijk gezicht en kraakt hersens.
Die heb ik van jou geleend ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:38 schreef vibri het volgende:
[..]
* vibri zich wederom afvraagt waar ze dat eerder heeft gehoord
Starbucks zit toch (niet) meer in Nederland?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
starbucks is geweldig![]()
kheb nu t recept om t zelf te maken, en eens op de zoveel tijd mag ik van mezelf smokkelen en weer wat melk drinken
[..]
heerlijk jah, lekker lang genieten
Wat ben je kawaii als je zo doetquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik van jou geleend ja!
Vibri is de held!
Vibri is geweldig!
Vibri is een visionair!
Etc.
nee helaas nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef vibri het volgende:
[..]
Starbucks zit toch (niet) meer in Nederland?
* vibri het recept ook graag zou hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee helaas niet
maar dan kan je het nog lekker vinden
en dus heel blij zijn met het recept zodat je t zelf kunt maken
Frappucinoquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:48 schreef vibri het volgende:
[..]
* vibri het recept ook graag zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |