quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar de Europese top aantikken vraagt niet alleen een trainer maar vooral een mental coach, een positiviteits-goeroe. Iemand die ook duidelijk boven de groep staat. Iemand die spelers met die kwaliteiten kan laten excelleren.
... Ten Cate kan dat
Ten Cate heeft elk team onder zich laten excelleren. Hoewel ik over MTK Boedapest twijfel.quote:
Een start als hoofdcoach van een BVO.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
De frisse start van Wouters viel wel mee toch?
Louis van Gaal is de uitzondering op de regel. Die man verstaat het vak zo goed, dat hij geen ervaring nodig had.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:05 schreef Beschouw het volgende:
De frisse start van Louis van Gaal telt zeker niet mee?
Okee, dat is dan wel zo. Maar een ervaren trainer lijkt me ook wel weer eens fijn inderdaad, hoewel Co gigantisch faalde.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:09 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Een start als hoofdcoach van een BVO.
Volgens mij is Danny meer aan het falen dan Co ooit gedaan heeft maar hij kan beter slijmen dus mag blijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, dat is dan wel zo. Maar een ervaren trainer lijkt me ook wel weer eens fijn inderdaad, hoewel Co gigantisch faalde.
Hij zanikt over het cynisme. Daar heeft hij dus echt geen gelijk in.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef marsu het volgende:
Maar stiekem heeft hij voor een deel wel gelijk.
Nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:25 schreef Beschouw het volgende:
Ervaren trainers? Trappatoni is vrij. Ontslagen bij Stuttgart. Moet die voor de groep bij Ajax?
Als hij uit de serie Willem II, ADO, RBC geen winning streak kon halen was het pas echt over.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef Beschouw het volgende:
Danny is bezig aan een winning streak![]()
'Intern' zouden de twijfels aan 'intern' eens wat groter moeten zijn. Niet alleen aan Blind.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:48 schreef methodmich het volgende:
Intern schijnen de twijfels echt groot te zijn.
dat is niet vreemd, dat zegt natuurlijk gewoon genoeg!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Het blijft ook vreemd dat hij niet met Jaap heeft mogen spreken.
Van mij mocht die komen, maar denk niet dat hij dat doetquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:43 schreef tong80 het volgende:
Volgens Johan Derksen in de VI is de tijd rijp voor Co Adriaanse
Co komt echt niet terug...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:43 schreef tong80 het volgende:
Volgens Johan Derksen in de VI is de tijd rijp voor Co Adriaanse
Babel heb je ook gelijk dreiging naar voren toe en kon die klote verdediger op snelheid terug gedrongen worden zodat het middenveld wat van het doel af kon spelen en je zo minder meters hoeft te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:55 schreef marsu het volgende:
Ja, en wie had de beste man er in moeten brengen? Schilder, Boakye, Timisela, Sarpong?
Dat zegt hij volgens mij niet. Maar de opkomende verdediger liet rosenberg vaak lopen omdat hij er ook door zat. Dan kan je op zijn minst 1 van de 2 wisselen en er diepte in brengen waardoor je van het eigen doel af kan spelen. Boukhari was ook rijp voor een wissel omdat ie het niet kon belopen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:09 schreef Mr.Mills het volgende:
MM, je maakt jezelf een beetje ongeloofwaardig door Lindenbergh af te branden, terwijl jeBoukhari constant maar loopt te verdedigen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:12 schreef okee6 het volgende:
Zwakke tactiek. Eerst de tegenstander ontmoedigen en dan keihard laten toeslaan aan het eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |