deel 6 halen we met gemakquote:Op zondag 2 april 2006 18:22 schreef tong80 het volgende:
Dit topic loopt het hele seizoen al als een speer hoor.
ja maar de laatste zondagen tiussen 4 en 7 het hards of in ieder geval als ajax heeft gespeeld ik wist de uitslag nog niet ,maar ik zag aan de topic dat ze of gelijk of verloren hadden zeker niet gewonnen.quote:Op zondag 2 april 2006 18:22 schreef tong80 het volgende:
Dit topic loopt het hele seizoen al als een speer hoor.
Dan staat er straks alleen een andere naam.quote:Op zondag 2 april 2006 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Tenzij ze hem morgen erut gooien
Heel ludiek allemaal.quote:Op zondag 2 april 2006 18:48 schreef -Wolf- het volgende:
Of misschien als ludieke actie Danny opsluiten op het trainingsveld.En dan de sleutel weggooien.
Ik ga toch echt niet zeggen: dan maar de gaskamer.quote:Op zondag 2 april 2006 18:54 schreef erikh het volgende:
Vuurpeloton vind ik wat te ver gaan
nou ik heb zeker de afgelopen maanden keihard werkende spelers gezien hoor, er zit genoeg kwaliteit, ik heb mijn twijfels over lindenbergh moet ik zeggen maar de meeste spelers vind ik toch echt werkers. Maar het is gewoon geen geheel en dat is blind zijn verantwoordelijkheid, het gaat al het hele seizoen zo, blind moet dus gewoon opzouten!!!!quote:Op zondag 2 april 2006 19:11 schreef space-kees het volgende:
komop zeg.. de trainer is zo goed als zijn spelers zijn!!! Niet Blind weg.. maar die pauper spelers die niets voor het team over hebben.. en is een keertje harder moeten trainen met hun kk mentaliteit!!
Er is idd geen speler die de leiding neemt binnen het veld, maar is die er wel als blind weg is? nee!!quote:Op zondag 2 april 2006 19:13 schreef erikh het volgende:
[..]
nou ik heb zeker de afgelopen maanden keihard werkende spelers gezien hoor, er zit genoeg kwaliteit, ik heb mijn twijfels over lindenbergh moet ik zeggen maar de meeste spelers vind ik toch echt werkers. Maar het is gewoon geen geheel en dat is blind zijn verantwoordelijkheid, het gaat al het hele seizoen zo, blind moet dus gewoon opzouten!!!!
Ik weet het niet hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 19:13 schreef erikh het volgende:
[..]
nou ik heb zeker de afgelopen maanden keihard werkende spelers gezien hoor, er zit genoeg kwaliteit, ik heb mijn twijfels over lindenbergh moet ik zeggen maar de meeste spelers vind ik toch echt werkers. Maar het is gewoon geen geheel en dat is blind zijn verantwoordelijkheid, het gaat al het hele seizoen zo, blind moet dus gewoon opzouten!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |