het is verboden om prive gegevens van 3den te verstrekken..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:56 schreef UZN het volgende:
Gast stuurt me een mail dat hij wat spul die ik op marktplaats heb wil kopen.
We spreken een prijs af en ik stel voor dat hij het morgenavond op kan komen halen. Da's half 10 's avonds. Daarna stuurt hij mij een mail dat een dag later beter uitkomt. De volgende dag om 8:00 's ochtens mail ik terug dat dat ook goed is.
Stuurt hij mij een mail dat de koop niet doorgaat maar dat dat mijn schuld is omdat ik laat reageerde? WTF!!!! Zoiets heet slapen hoor!
Zeer slap excuus waar ik mij verschrikkelijk kwaad om kan maken. Vooral omdat mij dit keer op keer weer gebeurd.
Het gaat om dit persoon: ...
Jammer dat ik de technische kennis niet heb want een 'hall of shame' website waarop iedere marktplaats loser te kijk staat alszijnde "Hier wil je geen zaken mee doen" zou een gat in de markt zijn!
Iedereen die ooit vervelende ervaringen heeft gehad op marktplaats deze persoon een mailtje sturen![]()
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:59 schreef Furious het volgende:
Ik zal 'em overigens ook even op dit topic wijzen.
hij is al weggehaalt lieffiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef dutchmage het volgende:
[..]
het is verboden om prive gegevens van 3den te verstrekken..![]()
Moet je hem vooral quoten budje
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef UZN het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan![]()
Ik heb zijn IP nummer. Enig idee hoe ik hem hiermee kan achterhalen?
Heb je zijn nummer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:57 schreef T3rr0r het volgende:
lol!
Die gast is volgens mij een ex-collega van me
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef nikky het volgende:
Volgende heeft een ban aan zijn off haar aarsch
Precies. Als iedereen het risico loopt om op fok te kijk gezet te worden leren ze het wellicht afquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:00 schreef Lippie85 het volgende:
Huilie. Wees blij dat je niet bent opgelicht ofzo...
En wat jij beschrijft gebeurt zooooo vaak.
Blufquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef nikky het volgende:
Volgende heeft een ban aan zijn off haar aarsch
Je bent blind? Leesdoof? euhm retarded?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef UZN het volgende:
[..]
Precies. Als iedereen het risico loopt om op fok te kijk gezet te worden leren ze het wellicht af
mailbox vol gooien. met prutquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:59 schreef Furious het volgende:
Spammen!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef alsem het volgende:
ik had hem nog oner ctrl+v staannog net eff op msn toegevoegd, en z'n mail volgespamt
nee grapje
ik denk het laatstequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Je bent blind? Leesdoof? euhm retarded?
uuhm.. uuhm doe maar ?quote:
Mailadres mag toch wel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef dutchmage het volgende:
[..]
het is verboden om prive gegevens van 3den te verstrekken..![]()
Goh misschien heeft het elkaar gekruisd met uhh, 60 seconden ofzo? Of is dat niet duidelijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef UZN het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan![]()
Ik heb zijn IP nummer. Enig idee hoe ik hem hiermee kan achterhalen? xxxx
Mijn waarschuwing is niet duidelijk ofzo![]()
you are so fuckedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mailadres mag toch wel?![]()
Hier 1 die wel geld vangt maar niets opstuurd.![]()
mijn post was ook niet duidelijk..? die waarschuwing dat het niet mag enzo...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:05 schreef UZN het volgende:
[..]
Goh misschien heeft het elkaar gekruisd met uhh, 60 seconden ofzo? Of is dat niet duidelijk?
quote:hallo,
ik wilde graag de 200 dvd's voor 60 euro met gratis bewaarmap kopen.
mvg sylvia
En dan niets meer laten horen, sterf.quote:Hoi Sylvia,
Dat kan natuurlijk. Wil je de spullen op komen halen in Rotterdam/Den
Haag, of heb je liever dat ik de spullen opstuur?
Mijn adres is [...], telefoonnummer [...].
ALs je wilt dat ik de spullen opstuur, kun je het geld + 6 euro
verzendkosten overmaken op [...]. Zodra het binnen is bevestig ik, en stuur ik je
spullen op.
Ik hoor het wel van je.
Groeten,
Dennis
Hallo? Achterlijk ofzo? Ik was aan het posten toen jij jouw waarschuwinktje schreef!!! Hoop dat het nu duidelijk is zeg he!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef dutchmage het volgende:
[..]
mijn post was ook niet duidelijk..? die waarschuwing dat het niet mag enzo...![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Sommigen zijn niet zo slim
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
en daarna doe je het nog een x... ip adres plaatsen.. of je leest voordat je weer wat neerplompt...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef UZN het volgende:
[..]
Hallo? Achterlijk ofzo? Ik was aan het posten toen jij jouw waarschuwinktje schreef!!! Hoop dat het nu duidelijk is zeg he!
Kijk naar je openingspost josti en zie de edit tijd. En dan nog een waarschuwing van iemand die postte dat het niet mag..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef UZN het volgende:
[..]
Hallo? Achterlijk ofzo? Ik was aan het posten toen jij jouw waarschuwinktje schreef!!! Hoop dat het nu duidelijk is zeg he!
de wat..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Kijk naar je openingspost josti en zie de edit tijd. En dan nog een waarschuwing van iemand die postte dat het niet mag..
Dat het duidelijk is zeg he!
Lees de fokking policy als je je registreerd [afbeelding]
Editen openingspost 22:00 plaatsen ip 22:02. 120 secondenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Kijk naar je openingspost josti en zie de edit tijd. En dan nog een waarschuwing van iemand die postte dat het niet mag..
Dat het duidelijk is zeg he!
Lees de fokking policy als je je registreerd [afbeelding]
ach jank niet.. mag niet, klaar.. en mocht je het niet weten weet je het nuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef UZN het volgende:
[..]
Editen openingspost 22:00 plaatsen ip 22:02. 120 secondenEn jahoor ik lees de heletijd mijn openingspost terug
![]()
![]()
Sommigen leren het nooitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:15 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ach jank niet.. mag niet, klaar.. en mocht je het niet weten weet je het nu![]()
post het e-mail adres maar, wordt het tenminste weer leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef snoekiesnoek het volgende:
nikky, je weet wel een topic te verpesten?
met het verkeerde been uit bed gestapt zeker? Of zit je altijd iedereen uit te schelden?
Nu krijg ik zeker ook een ban voor 48 uur?![]()
snoekiesnoek@gmail.comquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef alsem het volgende:
[..]
post het e-mail adres maar, wordt het tenminste weer leuk![]()
Je weet dat op uitlokking trollen en zuigen ook een ban staat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:20 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
snoekiesnoek@gmail.com
krijg ik nu zeker een ban omdat ik mijn eigen emailadres post![]()
Ik gebruik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:23 schreef UZN het volgende:
Als er iemand is die trollt en uitdaagt ben jij het wel Nikky! Denk je dat je beter bent dan een gewone gebruiker ofzo?
nee tuurlijk.. ze lokt het zelf uit.. ze geilt er op om mannetjes zoals jij te kunnen bannen! daarom heeft ze die machteging gekregen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:23 schreef UZN het volgende:
Als er iemand is die trollt en uitdaagt ben jij het wel Nikky! Denk je dat je beter bent dan een gewone gebruiker ofzo?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:30 schreef dutchmage het volgende:
[..]
nee tuurlijk.. ze lokt het zelf uit.. ze geilt er op om mannetjes zoals jij te kunnen bannen! daarom heeft ze die machteging gekregen...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:23 schreef UZN het volgende:
was al opzoek idd.... is erg stil in dat topic...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef nikky het volgende:
[..]
De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo) ik zal de link maargeven aangezien men het misschien niet kan vinden..
o ja.. dat vergat ik nog.. ze is beter dan de rest van de users.. ze heeft niet voor niets een kleurtjequote:
Hallo! Dit is mijn post niet! Zal ik jouw post eens ff aanpassen? Doe normaal zeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:29 schreef UZN het volgende:
Jawel hoor in het FB topic van klaagbaak waar hij voor is bedoeld.
Je quote mijn post dus je hebt gelezen waar je terecht kan.. en dan nog hier plaatsten.
Mja het lijkt er een beetje op dat mensen nogal vaak vrij veel moeite hebben om dat specifieke topic te vinden helaas.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:34 schreef dutchmage het volgende:
was al opzoek idd.... is erg stil in dat topic...
dit:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef UZN het volgende:
[..]
Hallo! Dit is mijn post niet! Zal ik jouw post eens ff aanpassen? Doe normaal zeg.
MIJN post was "Kan je niet tegen kritiek"!!!
is jouw post.. ze kan m niet aanpassen want dan krijg je dat te zienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:23 schreef UZN het volgende:
hij staat toch echt bijna helemaal bovenaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef HighLander het volgende:
[..]
Mja het lijkt er een beetje op dat mensen nogal vaak vrij veel moeite hebben om dat specifieke topic te vinden helaas.
Ik begin zo langzamerhand steeds meer te vermoeden dat dat te maken heeft met het niet in staat zijn van begrijpend lezen....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef HighLander het volgende:
Mja het lijkt er een beetje op dat mensen nogal vaak vrij veel moeite hebben om dat specifieke topic te vinden helaas.
jah stoer joh! doen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef UZN het volgende:
Hahahaha. Sukkels staan in het telefoonboek
Ik bel ze binnenkort midden in de nacht wel evenNet zoals totdat ze hun verplichting nakomen
weet je .. je eigen quoten is zoooquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik begin zo langzamerhand steeds meer te vermoeden dat dat te maken heeft met het niet in staat zijn van begrijpend lezen....
Ik ben van voor '95, dan mag dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:43 schreef dutchmage het volgende:
weet je .. je eigen quoten is zooo1995
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef avdbree het volgende:
Lekker ontopic allemaal....
Kun je niet klagen bij Marktplaats of zo? Zeker als het een structureel probleem is (zelfde koper en zo) lijkt me dat toch wel mogelijk?
*phew* dan is het voor mij ook toegestaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik ben van voor '95, dan mag dat.
Dat gaat over de verkoper, niet de koper.....je kunt toch vast wel ergens klagen (ook over kopers)?quote:
en voor denen die moslim zijn... of was dat een ander topique.?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef alsem het volgende:
[..]
zelfspot is voor duitsers en lelijke mensen![]()
Je bent echt van voor '95 he?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik begin zo langzamerhand steeds meer te vermoeden dat dat te maken heeft met het niet in staat zijn van begrijpend lezen....
Ik pis in mijn broek.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef UZN het volgende:
[..]
Hallo! Dit is mijn post niet! Zal ik jouw post eens ff aanpassen? Doe normaal zeg.
MIJN post was "Kan je niet tegen kritiek"!!!
quote:
Ik ben geen duitser....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef alsem het volgende:
[..]
zelfquoten is voor duitsers en lelijke mensen![]()
Zeg dat nou niehietquote:
dan blijft er maar 1 ding overquote:
Geen onaardig topicquote:
er mist nog 1 ding...quote:
quote:
quote:
1. Maakt me niet uit, ga graag uit van de andere sexe (=vrouw)quote:
Ahh toeeee, het is net zo gezellig hierquote:
bier.?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Ahh toeeee, het is net zo gezellig hier
Neuh, ik drink alleen sterke wijvendrank...quote:
Mwoh, als het nou een topic van een paar maand oud was, okquote:
Breezah?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Neuh, ik drink alleen sterke wijvendrank...
tss. je mist wat als je een leven naast fok hebt.. zie je wel...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, als het nou een topic van een paar maand oud was, ok
En ik heb de schepping van dit topic niet eens mee mogen makenIk was aan het werk op dat moment
![]()
Ik ben ietsjes (quote:
Nieuwe mods gezocht voor PUB en SES.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
Goed topic
Ik wil ook posts kunnen aanpassen
Dan denk ik weer aan die campagne......"Ben jij sterker dan drank?"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben ietsjes () ouder dan 16. Dan is dat niet sterk meer
uuhm uuhmm ik weet het.. mag ik het zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben ietsjes () ouder dan 16. Dan is dat niet sterk meer
OEH OEH ik weet het ook!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef dutchmage het volgende:
[..]
uuhm uuhmm ik weet het.. mag ik het zeggen![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef nikky het volgende:
[..]
Nieuwe mods gezocht voor PUB en SES.
SESquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik m'n draai kan vinden in dat subforum
ja ik wil me opgeven! waar kan ik dat doen.?quote:woensdag 8 februari 2006 23:23 schreef Dutchmage ( moderator SES ) het volgende:
nee topics over spieken is not done! ( niet gedaan ) en nu naar je kamer!!!
zolang die extra kosten voor jouw rekening zijn vind ik het prima.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef roedeledokie het volgende:
ik verstuur altijd alles onder rembours, en krijg altijd mijn centen.
Marktplaats werkt voor mij perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |