Met veel glijmiddel inbrengenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef NJ het volgende:
Wat wil je met zo'n latex-tampon doen?
Hoe wil je met een vibo een latex-tampon inbrengen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon een vibo gebruiken?
idd.. wie doet dat nou.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hoe wil je met een vibo een latex-tampon inbrengen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hoe wil je met een vibo een latex-tampon inbrengen?
En van gewone?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Van gebruikte latex tampons kan je geen thee zetten.
Als dat een criterium is voordat je iets in je kut stopt dan zou er nog maar weinig geneukt worden...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Van gebruikte latex tampons kan je geen thee zetten.
Het is spannender om een condoom met gaten te gebruiken!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
Mijn vriend en ik zijn aan iets spannenders toe. Bestaan er latex-tampons?
Ja? ik heb daar dus geen ervaringen mee maar ik ben dus niet de enige die er de geilheid van inziet. Zo maak je die paar dagen in de maand toch leuker he.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef Molluck het volgende:
Ja die zwellen zo op als een waterballon wanneer je ze in hebt
Daar kan je wel lekkere thee van zetten. Of je gebruikt ze als kauwgom, maar dan moeten ze wel vers gebruikt zijn en het touwtje moet je er af knippen, want dat gaat tussen je tanden zitten.quote:
En je ijzergehalte is weer op peil!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar kan je wel lekkere thee van zetten. Of je gebruikt ze als kauwgom, maar dan moeten ze wel vers gebruikt zijn en het touwtje moet je er af knippen, want dat gaat tussen je tanden zitten.
Of in je neusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als dat een criterium is voordat je iets in je kut stopt dan zou er nog maar weinig geneukt worden...
Dan zou ik wederom die touwtjes afknippen, anders worden ze zo uit je oren getrokken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Als je wijf nou ongesteld is, dan hoef je dat gezeik ook niet de hele tijd aan te horen.
[afbeelding]
quote:[20:51:48] <&Bioslock> Sjezus, wat een verzopen kop.
dus nu zie je er nog beroerder uit?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was een jaar geleden of zo, toen was ik nog jong.
Dit topic was al vernield toen jij op 'invoeren' klikte.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jullie vernielen mijn topic.
sorryquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nee hoor. Als het ontopic was doorgegaan, was er allang een slotje gezet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Als het ontopic was doorgegaan, was er allang een slotje gezet.
Ja, wat dat betreft kan het Dirk wel zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
1 Lekker wijf tussen 3 lelijke nerds en een lelijk wijf.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Als het ontopic was doorgegaan, was er allang een slotje gezet.
Ik ben die in het midden. De foto is genomen in het weekend en dan verkleed ik me altijd als vrouw. Vandaar ook de interesse voor tampons.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft kan het Dirk wel zijn
Maar ik dacht dat hij die tweede van links was...?
hoe zit t trouwens met dat topic?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben die in het midden. De foto is genomen in het weekend en dan verkleed ik me altijd als vrouw. Vandaar ook de interesse voor tampons.
Ik weet niet meer wat de laatste dare was, maar als het iets met bevredigen van een paard te maken heeft, heb ik alle reden om te wachten tot iemand anders zich daar voor zou aanmelden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoe zit t trouwens met dat topic?
laatste dare te heftig?![]()
*inkopt met naam van een zekere ex-mod*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat de laatste dare was, maar als het iets met bevredigen van een paard te maken heeft, heb ik alle reden om te wachten tot iemand anders zich daar voor zou aanmelden.
Was niet in me op gekomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:05 schreef NJ het volgende:
[..]
*inkopt met naam van een zekere ex-mod*
hele topic is pleitequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat de laatste dare was, maar als het iets met bevredigen van een paard te maken heeft, heb ik alle reden om te wachten tot iemand anders zich daar voor zou aanmelden.
Ik heb nogal wat cafeïne op vandaag. Daar wordt ik altijd druk, hyper en scherp van.quote:
Welnee, ze zijn er allemaal nog. De laatste was niks meer waard zag ik net. Truth or Dare deel LI (weer open?)quote:
thx hoef ik niet te zoekenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee, ze zijn er allemaal nog. De laatste was niks meer waard zag ik net. Truth or Dare deel LI (weer open?)
Wat dus betekent dat je een jaar geleden die dingen in je oren en neus hebt gestopt. Nou is mijn vraag: Was daar een aanleiding voor ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was een jaar geleden of zo, toen was ik nog jong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |