Een stel voorbeelden van geschifte ToD'ers:quote:Basis regels voor het meespelen in Truth of Dare
Meespelen in Truth of Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de 'hoe, wat, waarom en wanneer' vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principes:
# De uitgedaagde mag niet zeggen waarom hij/zij de opdracht uitvoert.
# De uitgedaagde mag niet zeggen wie de opdracht gegeven heeft.
# De uitgedaagde moet het onderwerp op een manier gestalte geven alsof het een serieuze aangelegenheid betreft.
# Indien er sprake is van een zgn. 'Internet Dare' moet er als bewijs een link naar de betreffende pagina worden geplaatst.
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T' s of D's dan kan een algemene T of D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topics en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
versie 2.01 28/03/2005
[ Bericht 0% gewijzigd door killswitch op 28-03-2005 13:21 ]
Met veel haar likken we jullie niet klaar (© GnAgn)
LJ
Boböcop heerscht
Ooit gevoelige info gelekt (fok related) waar je achteraf spijt van had?quote:
wat is het ergste wat je een familielid ooit aan gedaan hebt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef livEliveD het volgende:
Schop
[..]
Ooit gevoelige info gelekt (fok related) waar je achteraf spijt van had?![]()
T graag
Wow dan moet ik wel heel goed nadenken. Toen ik klein was (jaar of 8) heb ik me achterneef (toen ook iets van 8) een kuil in zijn hoofd geslagen (wat normaal een buil wordt werd bij hem echt een kuilquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:03 schreef killswitch het volgende:
wat is het ergste wat je een familielid ooit aan gedaan hebt?
ik wacht in spanning afquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow dan moet ik wel heel goed nadenken. Toen ik klein was (jaar of 8) heb ik me achterneef (toen ook iets van 8) een kuil in zijn hoofd geslagen (wat normaal een buil wordt werd bij hem echt een kuil). Een klein deel van de oogst van me opa om zeep geholpen door zijn een van zijn schuren te gebruiken als speeltuin. Verder ben ik best braaf opgevoed eigenlijk. Als me nog iets te binnenschiet dan post ik het wel
![]()
Edit: Even nadenken over een dare. Misschien weet iemand anders een leuke
Nee nooit iets bijzonders, echt niet. Ik heb wel eens globaal aan Ripley verteld dat ik bv gezeik achter de schermen zat was of dat ik iets niet meer zag zitten ofzo. Baalperiode, hebben alle mods.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef livEliveD het volgende:
Schop
[..]
Ooit gevoelige info gelekt (fok related) waar je achteraf spijt van had?![]()
T graag
*bij gebrek aan inspiratie*quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:22 schreef Krisso het volgende:
doe mij maar n T
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:30 schreef MUUS het volgende:
Nee nooit iets bijzonders, echt niet.
ik heb geen hekel aan crew leden zonder ze was dit alles niet mogelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
*bij gebrek aan inspiratie*
Aan welke crewleden heb je een tyfushekel en waarom?
heb je dikkn tietn en zo ja hoe zijn ze ontstaan natuurlijk of plasticquote:
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:46 schreef Krisso het volgende:
[..]
heb je dikkn tietn en zo ja hoe zijn ze ontstaan natuurlijk of plastic
en zo nee waar blijven ze dan
geen eens n d? ook geen dubbel d?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijknatuurlijk
En je kan er donder op zeggen dat ik nu geen D plaats he
geen Dare plaats..quote:
valt me beetje van je tegen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb niet echt inspiratie voor een D killswitchOpen anders een topic in WFL over iets heel knulligs en blijf volhouden bv hoe een pincet werkt ofzo
![]()
Hoeveel Fok!-users heb je al genueckt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:56 schreef Krisso het volgende:
dan doek maar weer ns n T
geen maar dat hoeft ook niet want ben al voorzienquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!-users heb je al genueckt?
Maak een topic aan in R&P. Plaats een foto van jezelf en zeg dat dit de reden is van je trauma...quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!-users heb je al genueckt?
Do me a D!
Met welke fokker zou je wel eens een beschuitje willen eten?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:36 schreef Brilaap het volgende:
T svp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |