Oh ja, bij mij wilden ze Cas op de babyzaal leggen, zodat deze hypere verser babymoeder wat kon slapen, écht niet!! No way!! Als ze hem kwamen halen voor een schone luier huppelde ik er zelfs achteraan!! MIJN!!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat is wel waar ja!
Maar dan nog lijkt dat me prettiger dan in het ziekenhuis waar je gescheiden word van je kind omdat 'ze' dat nodig vinden...
Maar ja... Dat zeg ik nu...Als ik jouw verhaal zo lees denk ik daar dan wel anders over.
Aan de ene kant vond ik het heel fijn om lekker met z'n drietjes te zijn de 1e nacht maar ik vond het ook wel eng. Ben bevallen om 8.45, de kraam ging om 14.00 uur weg en dan sta je er toch echt helemaal alleen voor, best eng want dan moet je het helemaal alleen doen terwijl je eigenlijk nog helemaal niets weet, maar op de een of andere manier heb je een oerinstinct en gaat het hartstikke goed.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Idd!
Dat is ook waarom ik iig zelf graag thuis zou willen bevallen. Het lijkt me zo knus om dan 's nachts (ja, op de een of andere manier hoort bevallen 's nachts) als de VK en de kraamverzorgster weg zijn met z'n 3-tjes samen te zijn zonder pottekijkers enzo.
Of is dat een romantisch beeld dat ik beter maar gewoon kan vergeten? Zijn daar ook kleine lettertjes bij?
dat was mij wel verteld door de kraam... Ik had een grote maatbeker staan...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef E.T. het volgende:
Wat ook niemand je van te voren vertelt is dat je na de bevalling nog moet spoelen met water nadat je hebt geplast.
quote:Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (kraamafdeling), Amsterdam 2000
Universitair Medisch Centrum St. Radboud (kraamafdeling), Nijmegen 2002
Saxenburgh Groep, Ropcke Zweers Ziekenhuis (kraam- en kinderafdeling), Hardenberg 2002
Rijnstate Ziekenhuis (kraamafdeling), Arnhem 2002
lJsselland Ziekenhuis (kraam- en kinderafdeling), Capelle aan den lJssel 2004
Mesos Medisch Centrum, locatie Oudenrijn (kraam- en kinderafdeling), Utrecht 2004
Leids Universitair Medisch Centrum (kraamafdeling), Leiden 2004
Universitair Medisch Centrum Groningen (kraamafdeling), Groningen 2004
Ziekenhuis Zevenaar (kraamafdeling), Zevenaar 2005
En ik zou zweren dat jij toch wel de enige was die ALLE kleine lettertjes had gelezenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:05 schreef poemojn het volgende:
Myrthe moest naar de slaapzaal, helaas.Een evt volgende keer zoek ik dus wel een ziekenhuis uit waar ze gewoon de baby bij de moeder laten, en ook de moeder zelf dus de nachtvoedingen laten geven (nu hebben ze notabene een flesje gegeven 's nachts
). Er zijn alleen nog niet zoveel ziekenhuizen die dat gegarandeerd doen
In het ziekenhuis waar ik meehielp op de verloskamers mocht de moeder de eerste nacht sowieso de hele nacht bij haar kind blijven.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:50 schreef Moonah het volgende:
Ja logisch! Ik vind het ook echt suf dat dat niet mag.
Leuk verhaal trouwens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |