*pakt Visjh weer van Gollum af en geeft dit half afgekloven kadaver aan PdHoog*quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof ik het liever op zou eten hoorZonde om dat naar HM2 te gooien
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof ik het liever op zou eten hoorZonde om dat naar HM2 te gooien
En of dat interessant is! Maar ja, dat zal wel aan mijn zwak voor oude zooi liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
owjah en ik weet niet of jullie deze kennen
ik vind t erg interessant, op school alYns vond kunstgeschiedenis altijd een heerlijk vak, de fylosofie van de techniek ook overigens
De geschiedenis van de fotografie
Donder op met die vis manquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*pakt Visjh weer van Gollum af en geeft dit half afgekloven kadaver aan PdHoog*![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
En of dat interessant is! Maar ja, dat zal wel aan mijn zwak voor oude zooi liggen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Donder op met die vis manIk had het over die tomaat van VV
Dat je het over TNT had, had ik al begrepenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk ook foto;s van de tractie met die 13 locs voor de rijtuigen?
ik heb er wel gemaakt, maar ben er uiteindelijk niet tevreden over, en was benieuwd hoe jij ze (als je ze ) geschoten hebt
ow ik had t natuurlijk over TNT
Oh ja.....wie ga je daarvoor meebrengenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nu zal je die vis ook opvreten ook
![]()
Het hele leger van Liechtenstein.. Dus we komen met z'n tweeënquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh ja.....wie ga je daarvoor meebrengen
Whahahahahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het hele leger van Liechtenstein.. Dus we komen met z'n tweeën![]()
Die andere zit bij de marine toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het hele leger van Liechtenstein.. Dus we komen met z'n tweeën![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef Vliegvrager het volgende:
*hogedrukspuit met bouillabaisse over de menigte leegspuit.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat je het over TNT had, had ik al begrepenMaar nee....dat was zaterdag en ik ben zondag geweest
Volgende keer scoor ik een logeeradresje in Eerbeek en ga ik het hele weeken denk ik
Je zou ff op de site van Rubberduck moeten kijkenhttp://www.freddehooge.nl Die is daar wel het hele weekend geweest volgens mij
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
Komt er eigenlijk nog iemand foto's makenzo....zijn we ook nog even ontopic bezig
Wat een luchtvervuiling zeg...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.freddehooge.nl(...)/normal_IMG_2410.JPG
de 5e loc van voren is ons dametje
Ik heb bij Gatso gekeken of nog wat leuke camera's hadden, maar de kosten werden te hoog om er eentje te huren..quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]ik kan niet
t word tijd om weer eens naar het kanaal te vertrekken na het werk
quote:
wie of wat is gatso?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb bij Gatso gekeken of nog wat leuke camera's hadden, maar de kosten werden te hoog om er eentje te huren..![]()
klopt, maar daar raak je ook op uitgekeken, dus zit nu in Utrecht, maar mijn ouders wonen er wel nogquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef AltamirA het volgende:
[..]
nee ik kom zelf uit kerkrade..dus wel redelijk in de buurt maar zeker geen buren.
Maarre..aerdige woonomgeving heb je wel dan![]()
flitspaal dingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.gatso.nl/
dure camera's zijn dat![]()
Paar tientjes per foto.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.gatso.nl/
dure camera's zijn dat![]()
Er staat wel zo'n body voor de deur thuis, maar dat is een showmodel (leeg dus)quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
flitspaal dingen
daar kun je toch ook goedkoper aankomen
Ligt er aan hoe snel je het food door de lucht gooit tijdens een fight..quote:
Ik werk thuis deze week. Hoezo luchtvervuiling?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]zeg waar krijg jjij nu ineens last van
dat is beter voor t milieu als alle uitlaatgassen die jullie de lucht in sturen
mehnik trek me vandaag alles veel te persoonlijk aan
en jah had de pi gezien
deze week jah,quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik werk thuis deze week. Hoezo luchtvervuiling?
Ik ga nu compleet off topic: Ik bouw onder andere oplossingen waarmee werknemers op afstand (lees: thuis) kunnen werken op de kantoorongeving. Voor elke keer dat ik heen en weer rijd om zoiets te bouwen kunnen tientallen of zelfs honderden medewerkers thuis blijven. Ik ben dus ZEER milieubewust aan het werk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze week jah,
maar normaal
kunt nog beter strontfabrieken op de wereld zetten, kun je mest voor in de tuin van maken
je bent geweldigquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga nu compleet off topic: Ik bouw onder andere oplossingen waarmee werknemers op afstand (lees: thuis) kunnen werken op de kantoorongeving. Voor elke keer dat ik heen en weer rijd om zoiets te bouwen kunnen tientallen of zelfs honderden medewerkers thuis blijven. Ik ben dus ZEER milieubewust aan het werk!
nu nog een oplossing voor de stroom die dat kost![]()
hometrainer, dynamo, voila.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef RonaldV het volgende:
nu nog een oplossing voor de stroom die dat kost![]()
Foto idee!quote:
Kijk ook even op m`n andere website http://www.treinspotters.nl, daar staan 32 foto`s meer van dat weekend, volgens mij staat de 1220 (toch?) daar vaker op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.freddehooge.nl(...)/normal_IMG_2410.JPG
de 5e loc van voren is ons dametje
ik ken die site al langer jahquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Kijk ook even op m`n andere website http://www.treinspotters.nl, daar staan 32 foto`s meer van dat weekend, volgens mij staat de 1220 (toch?) daar vaker op.
Die zijn afgelopen najaar geweest dacht ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ynkse, heeft de ZLSM ook open dagen oidTreintjes fotograferen is altijd leuk
En k wilde toch al een keer naar Limburg om Margraten te gaan fotograferen
Wat is er niet fijn aan dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken die site al langer jah
vind m alleen totaal niet fijn in gebruik, sorry
yepz dat was de laatste keer dat de 1220 in zijn babyblauwe kleur rondreed
die zijn ieder jaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ynkse, heeft de ZLSM ook open dagen oidTreintjes fotograferen is altijd leuk
En k wilde toch al een keer naar Limburg om Margraten te gaan fotograferen
t is een gevoel, voor mij zit hij neit logisch in elkaar, en persoonlijk haat ik t als ik een foto groter wil zien dat hij dan in een pop up komtquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Wat is er niet fijn aan dan?
Is bij freddehooge.nl ook zo, zelfde systeem voor het fotoalbum. Maarja smaken verschillenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is een gevoel, voor mij zit hij neit logisch in elkaar, en persoonlijk haat ik t als ik een foto groter wil zien dat hij dan in een pop up komt
en treas is... ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef Kleintje het volgende:
Treas is eindelijk een keer echt mooi op de foto gezet...
Sja, je maakt afspraken met fotografen.... en opeens is er iemand voor
Foto's volgen nog... mag de fotograaf zelf plaatsen.
dr paard?quote:
dat vermoeden had ik al, maar ik dacht toch maar ff vragen voordat straks iemand voor paard uitmaakquote:
Ik zei al: ben ook nog aan het werk, en een of andere insectenknuffelaar die ja had het natuurlijk weer dubbel gedaan omdat het zo lang duurde voor het geopend werdquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef Ynske het volgende:
Ben je nu eindelijk klaar Ronald?
deed je wel lang over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |