Psstquote:Op maandag 13 februari 2006 01:26 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje zou Mamma Dublin aanbevelen*
Temple Bar schijnt heerlijk te zijn.....
(Disclaimer: Elke suggestie als zou er een JD te vinden zou zijn, is fantasie!)
Bestaat de Bulldog nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
Net zoals de Grasshopper in Amsterdam
Helaas, ja. Meerdere. En allemaal even kut.quote:
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het een normale hond is: prima(dus geen Jack Russels e.d.) Die kan daar trouwens ook gelijk trouwen. Dat voltrekt MoppenTapper Jeroen Smits(nee, geen geintje)
Ja, dat meen ik welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat meen je niet!Nee, onze boxer is overtuigd vrijgezel, die moet geen kerels!
Ha, ik zie nou pas dat je er weer bentquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:48 schreef karper het volgende:
zo groot gedeelte van recepten van me werk uitgetypt zitten nu mooi in een mapje,
nu alleen nog netjes bijhouden me planning is elke week minimaal 2 recepten er bij![]()
Sorry, das niet het soort eten waar ik me mee bezig houquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:43 schreef Bluezz het volgende:
Piet of iemand anders, hoe maak ik op een zo simpel mogelijk snelle manier een klein beetje sinaasappelschuim? (als laagje op een worteltjes spoom soepje? )
Pastamachine is dat net zo iets al een broodbakmachinequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik heb een pastamachine...!
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Pastamachine is dat net zo iets al een broodbakmachine![]()
Of bedoel je een pastamolen?
probleem is dat ik een contract heb getekend met geheimhoud plichtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ha, ik zie nou pas dat je er weer bent![]()
We verwachten wel dat je je recepten met ons deelt!![]()
Klint goedquote:
Cul vind niemand johquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef karper het volgende:
probleem is dat ik een contract heb getekend met geheimhoud plicht![]()
Zo een alu slagroomspuit met gaspatronenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |