Hoe laat?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Schiphol kunnen we deze week trouwen, Vegas stijl. Heb je tijd?
Krijg je wel een jurk met pofmouwtjes aan en satijnen strikken... Zoals onderstaand, maar dan in zuurstokjesrozequote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:23 schreef NoSigar het volgende:
Leuk. Kun je meteen healings in geven.
Echt wel...!quote:
Uurtje of 15:00, dan kan ik nog even uitkateren van mijn vrijgezellenfeest op donderdagquote:
Je weet wat er met bruidsmeisjes gebeurt he?quote:
Check mijn profielquote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Hebben jullie nog een fotograaf nodig?
Wel een bijzondere invals hoekquote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Check mijn profiel
Dat doe ik allemaal zelf. De eerste bruidsreportage geschoten uit eigen hand
Lijkt me wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 21:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wel een bijzondere invals hoek![]()
Maar dan krijg je het nog drukkerquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig eigenlijk
We passen geweldig bij elkaar...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Check mijn profiel
Dat doe ik allemaal zelf. De eerste bruidsreportage geschoten uit eigen hand
Sh*t, ben ik net de kinders van school halen...!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uurtje of 15:00, dan kan ik nog even uitkateren van mijn vrijgezellenfeest op donderdag![]()
Die krijgen vrij voor een bruiloft hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Sh*t, ben ik net de kinders van school halen...!
Oh ja, da's waar...!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die krijgen vrij voor een bruiloft hoor![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Sh*t, ben ik net de kinders van school halen...!
Piet?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil ook bruidsmeisje zijn!![]()
Ik heb een mooie rooie jurk die prachtig bij roze vloekt (mompelt iets als: past vast wel met veiligheidsspelden)
Wie bakt de taart?![]()
![]()
quote:
Jij bent ook bruidsmeisje...! Enne... de taart... *nadenkt...*quote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil ook bruidsmeisje zijn!![]()
Ik heb een mooie rooie jurk die prachtig bij roze vloekt (mompelt iets als: past vast wel met veiligheidsspelden)
Wie bakt de taart?![]()
![]()
Als het een normale hond is: prima(dus geen Jack Russels e.d.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mag ik wel de hond meenemen? Ze kan niet te lang alleen zijn!
Psstquote:Op maandag 13 februari 2006 01:26 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje zou Mamma Dublin aanbevelen*
Temple Bar schijnt heerlijk te zijn.....
(Disclaimer: Elke suggestie als zou er een JD te vinden zou zijn, is fantasie!)
Bestaat de Bulldog nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:17 schreef Nembrionic het volgende:
Net zoals de Grasshopper in Amsterdam
Helaas, ja. Meerdere. En allemaal even kut.quote:
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het een normale hond is: prima(dus geen Jack Russels e.d.) Die kan daar trouwens ook gelijk trouwen. Dat voltrekt MoppenTapper Jeroen Smits(nee, geen geintje)
Ja, dat meen ik welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat meen je niet!Nee, onze boxer is overtuigd vrijgezel, die moet geen kerels!
Ha, ik zie nou pas dat je er weer bentquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:48 schreef karper het volgende:
zo groot gedeelte van recepten van me werk uitgetypt zitten nu mooi in een mapje,
nu alleen nog netjes bijhouden me planning is elke week minimaal 2 recepten er bij![]()
Sorry, das niet het soort eten waar ik me mee bezig houquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:43 schreef Bluezz het volgende:
Piet of iemand anders, hoe maak ik op een zo simpel mogelijk snelle manier een klein beetje sinaasappelschuim? (als laagje op een worteltjes spoom soepje? )
Pastamachine is dat net zo iets al een broodbakmachinequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik heb een pastamachine...!
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Pastamachine is dat net zo iets al een broodbakmachine![]()
Of bedoel je een pastamolen?
probleem is dat ik een contract heb getekend met geheimhoud plichtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ha, ik zie nou pas dat je er weer bent![]()
We verwachten wel dat je je recepten met ons deelt!![]()
Klint goedquote:
Cul vind niemand johquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef karper het volgende:
probleem is dat ik een contract heb getekend met geheimhoud plicht![]()
Zo een alu slagroomspuit met gaspatronenquote:
Ow aha, heb ik nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo een alu slagroomspuit met gaspatronen
Oh, ik dacht dat het een foutje was in de Fok database. Hij is inmiddels terug zien ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:47 schreef Oblivion het volgende:
PIEHIET!!!
Doet eens je icoon terug zetten!![]()
[afbeelding]
Gekke ijsbeer....![]()
Hey Obli, klopt het dat ik jou een tijdje heb gemist, of ben ik aan het dementeren...?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:21 schreef Oblivion het volgende:
Nee piet, even de url overnemen en in je profieltje plakken.
Het icoon komt niet vanzelf terug.
Er is wat gecrasched. Een HD.
Dus..
Ik zwerf overal rond, d-m...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hey Obli, klopt het dat ik jou een tijdje heb gemist, of ben ik aan het dementeren...?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef NoSigar het volgende:
HAd ik nou al eens gezegd, D-M, dat ik al jaren een site van jou met recepten bij mijn (IE) favorieten had staan, Uit de nieuwsgroep. Vnd het grappig dat ik erachter kwam dat jij dat was, weet niet meer hoe ik daarachter kwam trouwens.
Over de 15.000 receptenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:00 schreef NoSigar het volgende:
Heb je ze allemaal ooit ook gemaakt?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zwerf overal rond, d-m...Heb ik het trouwens goed gezien...?
Heb jij een hele leuke web-log? Ja he?![]()
Oh, ik heb ze nooit geteld. Zo'n pasta molen (molen?) is dat leuk? Lekker? Denk je echt dat je die veel gaat gebruiken en kun je de goede meelsoorten daarvoor krijgen of maakt je dat niet zoveel uit?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:05 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Over de 15.000 recepten![]()
Nee, maar ik haal er wel veel inspiratie uit! Heb gisteren een pastamachine pastamolen gekocht en dan is het wel weer erg prettig om een uit de hand gelopen verzameling te hebben![]()
pasta is tegenwoordig bij mij vooral voor snel koken, en dan ga ik ook niet zelf pasta maken. Ik zou hem idd ook na 2 x in een achterafkastje neerzetten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Oh, ik heb ze nooit geteld. Zo'n pasta molen (molen?) is dat leuk? Lekker? Denk je echt dat je die veel gaat gebruiken en kun je de goede meelsoorten daarvoor krijgen of maakt je dat niet zoveel uit?
Ik heb er zelf ook wel eens naar gekeken maar het leek me typisch zo'n ding dat ik een a twee keer zou gebruiken.
Voor een tientje durf ik het risico wel te nemenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Oh, ik heb ze nooit geteld. Zo'n pasta molen (molen?) is dat leuk? Lekker? Denk je echt dat je die veel gaat gebruiken en kun je de goede meelsoorten daarvoor krijgen of maakt je dat niet zoveel uit?
Ik heb er zelf ook wel eens naar gekeken maar het leek me typisch zo'n ding dat ik een a twee keer zou gebruiken.
Whow....is dat teveel gevraagd?quote:
Jaa, Heb E la nave va, Ginger e Fred, la vita et bella, Malena en Pinnoccio op DVD gekocht, en wat italopop op cdquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:45 schreef NoSigar het volgende:
O ja, het is Italiaanse week bij de Aldi..
Sta ik net mijn zuurstokroze kleedje te passenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
Dat huwelijk gaat mooi niet door![]()
Ah, mag ik die dan hebben?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sta ik net mijn zuurstokroze kleedje te passen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whow....is dat teveel gevraagd?![]()
Dat huwelijk gaat mooi niet door![]()
Ik weet het! Ik heb La vita e bella, Ginger e Fred, Pinoccio en Asterix daar namelijk gísteren gehaald!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaa, Heb E la nave va, Ginger e Fred, la vita et bella, Malena en Pinnoccio op DVD gekocht, en wat italopop op cd
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, mag ik die dan hebben?
Moet nog wat voor de Rocky Horror Picture Show hebben, en dat lijkt me wel wat, samen met witte pumps en netkousen aan een Jarretel
Sorry, ik wil wel, maar hij niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sta ik net mijn zuurstokroze kleedje te passen
Merciquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef kabouter.muts het volgende:
Fijne site trouwens d-mamma.
Is het nog een beetje te doen die pasta zelf maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |