Me baby,,,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef Mr-Z het volgende:
vorige topic: Wat voor auto heb jij ?
[..]
Verder gewoon standaard VTi: klikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:35 schreef -pinguin- het volgende:
mooie del sol, die spoiler heb ik in een autoblad is op een prelude gezien, is volgens mij de standaard spoiler van een integra
verdere specs?
ik vind je auto zelf niet lelijk hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:44 schreef G-string het volgende:
[..]
Verder gewoon standaard VTi: klik
Maar bedankt, dat er toch nog iemand is, die mijn tuutje mooi vindt!![]()
Spoiler is trouwens geen Integra spoiler, maar gewoon standaard shogun-style spoilertje.
Als je 'm net zo lelijk zou vinden als het is dan zou je 'm er allang af hebben gehaaldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef G-string het volgende:
Hehehe, zat er al op toen ik 'm kocht. Was ook niet echt mijn ding.
Heb 'm d'r maar op laten zitten, anders zit ik met gaten in mijn kofferdeksel...
![]()
maar niet in de positieve zinquote:Ach je wordt er wel mee nagekeken zullen we maar zeggen...![]()
wel on-topic blijven hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:47 schreef Rekkie het volgende:
Nu een Leon TDI (2001) + tijdelijk een Audi A6 TDI (2005)
A6 zal vervangen worden door een A4 of een VW Passat
vind je model auto ook mooi hoor , maar dat ding alleen nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:44 schreef G-string het volgende:
[..]
Verder gewoon standaard VTi: klik
Maar bedankt, dat er toch nog iemand is, die mijn tuutje mooi vindt!![]()
Spoiler is trouwens geen Integra spoiler, maar gewoon standaard shogun-style spoilertje.
No way dat ik er zolang mee rond blijf rijdenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet die nog 200k erbij kunnen. Ik heb mijn oude auto bij 340.000 weg gedaan. Een golfje uit '89.
Dan moet je nu dus gaan sparen voor een Audi.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:00 schreef killerb het volgende:
[..]
No way dat ik er zolang mee rond blijf rijden
er staat tijdelijk, dus ik gok er op dat ie niet op jouw naam staatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus heb ik een Leon TDI en een Audi A6![]()
Klopt, op naam van de zaak..... mijn eigen zaak.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er staat tijdelijk, dus ik gok er op dat ie niet op jouw naam staat
Godverdullekke wat een mooie bakquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:40 schreef Clubdelsol het volgende:
[afbeelding]
He luitjes dit is mijn Sol uit 1992![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:58 schreef Clubdelsol het volgende:
mooie velgjes heb jij
Hejje geen foto van de achterkant dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:07 schreef Clubdelsol het volgende:
Maar mijne is nie verlaagt die van jou wel
voor alleenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:08 schreef Clubdelsol het volgende:
voor+8ter? naam aap bedrijf punt land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |