Toen ben ik gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Vanmiddag op school: Ik kom om kwart voor 12 op school, net terug van de tandarts. Ga rustig een beetje sudoku's maken met m'n matties
Zo hey, en nu ben je cool.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Toen ben ik gestopt met lezen.![]()
Vind je het erg raar als ik je niet geloof?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Vanmiddag op school: Ik kom om kwart voor 12 op school, net terug van de tandarts. Ga rustig een beetje sudoku's maken met m'n matties, kwart over 12, bel gaat, we besluiten even te blijven zitten in de klas en sudoku's te maken in de pauze. 2 Minuten later begint een van de 7/8 marokkanen die er zat marokkaanse muziek te spelen op zo'n box waardoor iedereen kan meegenieten. Gekrijs, dus wij besluiten op onze spot te gaan hangen.
Pauze voorbij. Wij komen terug de klas in. Staan er allemaal hakenkruizen op de muur (die we aan het begin van het jaar met de hele klas groen hebben geverfd), met Palestina ernaast, Hamas, Jihad en zelfs de tekst "Hitler heeft het begrepen". Dat deze dingen op het bord staan zijn we inmiddels wel gewend, maar op de muur...
Iedereen zit in de klas. Geschiedenisles gaat beginnen. Leraar ziet het en haalt een gast die wat te zeggen heeft. Hij zegt: "We gaan uitzoeken wie dit gedaan heeft en diegenen zullen gestraft worden. Vervolgens plakt hij een paar A4'tjes eroverheen. Leraar besluit geen les te geven, maar een discussie te houden over de situatie in Denemarken en met die ambassades en alles. Mensen houden hun verhaaltje. <"Nee, kan echt niet dit" >"Wij worden gediscrimineerd"
Mafkezen joh bij me in de klas. Misschien onverwacht, maar dit is dus een VWO-school. 5e klas. 1 Van die gasten heeft zelfs nog scheikunde 2 dus dan weet je het wel.
Reactiecheil misschienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:06 schreef Borkydude het volgende:
Dan niet.
Edit: Wat wil je zeggen? Dat ik een of andere racist ben die hier de boel loopt op te stoken? Dat gebeurt al goenoeg.
Zie je wel. Je opleiding zegt lang niet zo veel over je intelligentie.quote:Mafkezen joh bij me in de klas. Misschien onverwacht, maar dit is dus een VWO-school. 5e klas. 1 Van die gasten heeft zelfs nog scheikunde 2 dus dan weet je het wel.
* En toen verloor je mijn aandachtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Van die gasten heeft zelfs nog scheikunde 2 dus dan weet je het wel.
Complotquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef Forcefuzz het volgende:
Uhm, waarom zouden moslims hakenkruizen op de muur zetten? Is me niet geheel duidelijk...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Vanmiddag op school: Ik kom om kwart voor 12 op school, net terug van de tandarts. Ga rustig een beetje sudoku's maken met m'n matties.....
lekker kinderachtigmohammed boeit ons niks, hakenkruizen hun niet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef Forcefuzz het volgende:
Uhm, waarom zouden moslims hakenkruizen op de muur zetten? Is me niet geheel duidelijk...
Dude je hebt een hakenkruis in je avatarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar OT:
Zeer triest natuurlijk, op een vwo school nogwel, dat is nogwel het ergste....
Namen met een hoofdletterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
lekker kinderachtigMohammed boeit ons niks, hakenkruizen hun niet...
Nee, dat is een cover van een CD....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude je hebt een hakenkruis in je avatar![]()
![]()
![]()
![]()
!~!111
[afbeelding]
Sarcasme is ok...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee, dat is een cover van een CD....
Jij hebt een verbrande Deense-vlag staan, dat is ongeveer even erg vandaag de dag he....
Jij erkent het niet aan beide kantenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:57 schreef Maikuuul het volgende:
Achterlijk, verder geen woorden voor nodig
Waarschijnlijk omdat ze de holocaust een goed iets vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef Forcefuzz het volgende:
Ze?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze de holocaust een goed iets vinden.
Je mag er wel wat over zeggen. Je leeft in een heel mooi vrij land, maar jij neemt geeneens het fatsoen om je burgerlijke vrijheden te verkennenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:12 schreef JosvG het volgende:
Dit is wel heel erg extreem eigenlijk, het is dat je er niks over mag zeggen omdat er dan demonstraties komen, maar wat zijn moslims eigenlijk achterlijk...
quote:Ga rustig een beetje sudoku's maken met m'n matties, kwart over 12, bel gaat, we besluiten even te blijven zitten in de klas en sudoku's te maken in de pauze. 2 Minuten later begint een van de 7/8 marokkanen die er zat marokkaanse muziek te spelen op zo'n box waardoor iedereen kan meegenieten. Gekrijs, dus wij besluiten op onze spot te gaan hangen.
En je geeft ze niet aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
. 1 Van die gasten heeft zelfs nog scheikunde 2 dus dan weet je het wel.
De Deense ambassade is bij mijn weten niet Joods hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:06 schreef mcDavid het volgende:
ik wil niemand beledigen of wat dan ook, maar het valt me toch wel op dat joden (naar mijn weten) nog nooit moskeeën e.d. in de fik hebben gezet nadat er weer eens ergens hakenkruizen en anti-joodse leuzen opdoken...
maar 1 spotprent over Mohammed, en de deense ambassade moet in de fik!
We zijn toch allemaal joden, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De Deense ambassade is bij mijn weten niet Joods hoor.
Ja, ongelovige joden nog welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal joden, dat weet je toch?
Ja, juist jou reacties. Kappen met dat onzinnig gebash.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef GertJanPeter het volgende:
Mens! mijn reacties...wat doe je!!!![]()
over joden gesproken, ik krijg ineens zin in jodenkoek.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal joden, dat weet je toch?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
over joden gesproken, ik krijg ineens zin in jodenkoek.![]()
ga maar eens bij de palestijnen kijken, genoeg die de hitler groet doen en huizen vol getekend met hakenkruizenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:06 schreef Chanandler het volgende:
Geloof er geen zak van.
omdat ze Joodse mensen haten, vaak werken nazi's ook samen met ze, de haat tegen Joodse mensen is zo groot dat ze elkaars vrienden wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef Forcefuzz het volgende:
je wilt toch niet zeggen dat Amerika kwa mensenrechten net zo erg is als iran heh ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef MYND het volgende:
Iran is helemaal dom bezig, en het volgende slachtoffer van Amerika. Maar dat zijn dan ook geen moslims te noemen. Ze zijn daar nog dommer dan het achtereind van een varken! . Zoals ik al eerder zei doen ze daar niks anders dan de Joden haten, terwijl ze geen enkele kans maken. Israel maakt gehakt van ze.
Ze misbruiken daar de islam en niet zo'n beetje ook. De islam schrijft tolerantie voor tegenover alle mensen en dat ontbreekt bij die mongolen. Bovendien hebben vrouwen daar geen rechten en worden zwaar onderdrukt, en dan heb ik het alleen nog over de vrouwen.
Het regime van Iran deugt niet, maar dat van Amerika deugt evenmin.
Nou nee. Kleine incidenten daargelaten zijn het wel degelijk de moslims die veel vaker en erger extremistisch gedrag vertonen of zwaar overdreven reageren op spotprenten. Zoals eerder gezegd is er geen enkele Jood geweest die in reactie op een hakenkruis brand heeft gesticht. 1 spotprent van de profeet en de ambassade staat in de fik. Nogal een verschil.quote:Beide kanten maken zich schuldig, zowel de moslims als de 'beschaafde westerlingen'.
Ja wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
1 Van die gasten heeft zelfs nog scheikunde 2 dus dan weet je het wel.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef MrDrako het volgende:
om even lekker de bevooroordeelde kaaskop uit te hangen:
whaha marokanen in 5 vwo, en toen werd je wakker zeker?
verrek nou je dat zegt!...quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:58 schreef MrDrako het volgende:
om even lekker de bevooroordeelde kaaskop uit te hangen:
whaha marokanen in 5 vwo, en toen werd je wakker zeker?
Maar volgens hun is de holocaust toch nooit gebeurt? Eerst ontkennen zeker, en als het hun uitkomt het wel gebruiken. Make up your mindquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:54 schreef Castlevania het volgende:
[..]
omdat ze Joodse mensen haten, vaak werken nazi's ook samen met ze, de haat tegen Joodse mensen is zo groot dat ze elkaars vrienden worden
arafat was opgeleid door de grootste moslim nazi die er bestaat (zijn oom), die gast had contact met hitler en had in de jaren 40 een islamitisch hoofdkwartier in Berlijn
www.tellthechildrenthetruth.com
Ik begin me af te vragen of ts geen vmbo-er is, zelfs daar heb je er niet zoveelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:46 schreef Timmehhh het volgende:
Jij hebt 7 marokanen in de klas terwijl je op VWO zit?
De meeste zitten volgens mij niet eens op school, de zogenaamde vroegtijdige schoolverlaters, je ziet ze veelal in steegjes hangen als je op straat loopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:52 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of ts geen vmbo-er is, zelfs daar heb je er niet zoveel![]()
Nee, stuk of 12.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:46 schreef Timmehhh het volgende:
Jij hebt 7 marokanen in de klas terwijl je op VWO zit?
Hoe groot is je klas dan? En waar zit je op school, Rotterdam zuid?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |