Ja, dat lijkt me ook superquote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef Biene het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon in het Vondelpark spelen, het moet, het moet, het moet!![]()
Lekker in het zonnetje, biertje erbij!quote:
Ik was er ook, en ben het helemaal met je eens. Niks voor mij zo'n theater. Snap niet dat ze voor pure concerten als deze niet gewoon een echt concertzaaltje kiezen. Beetje zitten..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben gisteren in de Vereeniging geweest. Voor de eerste keer, want m'n favo theaters waren uitverkocht. Ik zat helemaal achterin/bovenin op het balkon en ik vond het geluid daar echt bagger.En de sfeer in het publiek vond ik slaapverwekkend.
Maar voor de rest was het wel leuk.
Komt de sfeer niet echt ten goede.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:06 schreef Xilantof het volgende:
Ze kiezen bewust voor theaterzalen (hoofdzakelijk dan).
Omdat ze graag de aandacht willen houden ,en niet dat men wegloopt om een biertje te halen. (zoiets gaven ze als reden)
Dat ligt imo helemaal aan het publiek.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Komt de sfeer niet echt ten goede.
Ik ben eerder naar hun in het theater geweest en dat waren betere zalen. Dit is toch een soort van concertzaal? De schouwburg zit er toch naast? Zoiets heb ik tenminste vernomen, ik kom er niet uit de buurt dus hoe dat precies zit weet ik niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik was er ook, en ben het helemaal met je eens. Niks voor mij zo'n theater. Snap niet dat ze voor pure concerten als deze niet gewoon een echt concertzaaltje kiezen. Beetje zitten..
Acda en de Munnik zelf waren wel gewoon leuk.
Oh leuk, ik zal eens een keer kijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:53 schreef Shadowwriter het volgende:
De Vereeniging was inderdaad een saai publiek.. Ik heb inmiddels genoeg vergelijkingsmateriaal..hihi..Trouwens, ik mocht in Rotterdam op het podium komen, daar staan leuke foto's van op mijn site:
www.thomasenpaul.nl
Hoi, aangenaam!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Stefkuh het volgende:
Maandenlang kijk je uit naar A&DM... een Vlaamse vriend van mij een jaar terug in aanraking laten komen met A&DM en hij was direct fan. Sprak ongeveer elke dag over morgen... en nu kan hij niet (gegronde reden) en heb verder barweinig mensen die het IETS vinden...
khad mijn "night before" toch anders voorgesteld.![]()
Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 27.03.2006quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef massy het volgende:
Nieuws over de dvd Ren Lenny Ren.
Zou dit dan de langverwachte dvd zijn![]()
I'll keep the hint in mindquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:07 schreef massy het volgende:
Zondag 3 en maandag 4 september staan Thomas en Paul in Theater Caprera in Bloemendaal.
Kaarten zijn nu te reserveren via de site![]()
LeukKheb er zin an
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef Biene het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ik heb inmiddels gereserveerd!
Ik ben er twee jaar geleden ook geweest. Ik vond het wel zo iets moois. Lekker in de buitenlucht! Mooie omgeving ook.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef Erik het volgende:
Wat zal de prijs ongeveer zijn? Op de site dat de prijs nog onbekend is namelijk...
24,50 euro per kaartje is het geworden, vandaag is het afgeschreven bij mij....quote:
Anders ik wel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:54 schreef Blumchen het volgende:Het is nu eindelijk bijna disndag!! Ik heb er zin in
Ik ken het jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:48 schreef Evertje het volgende:
[..]
Anders ik wel!
Hebben nu er wel erg lang op moeten wachten
wauw, doe mij ook zo'n avond!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:16 schreef mark_03 het volgende:
Geweldig gisteravond in de Oosterpoort. Blof in het voorprogramma. Blof speelde namelijk op het zelfde moment in de kleine zaal. Dus de beide "bands" hebben elkaars zaal omgeruild... kregen we Blof
.
-->niets te danken!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
Overzichtje
In haarlem geweest![]()
Zondag Paradiso![]()
2 dagen in bloemendaal![]()
En Java Eiland![]()
Je zou bijna denken dat ik fan ben![]()
Thomas zag er gezond uit hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 12:11 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik juich niet meer te vroeg haha
Maar heb er wel heel veel zin in morgen
I wishquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:14 schreef Crudus het volgende:
Hey. Gaan er meer mensen vanavond naar het muziekcentrum?
Jaja, over half uur vertrekken wequote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:14 schreef Crudus het volgende:
JA, hier ook!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:14 schreef Crudus het volgende:
Dan vertrek je eerder dan ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |