Goed verhaal wel!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:17 schreef massy het volgende:
Het is dat ik het topic toevallig voorbij zag komen, anders wist ik ook van niets. Nou ga ik morgen pas, en vooralsnog gaat het door. Morgen nog maar even goed de site in de gaten houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef Blumchen het volgende:
Nou wij zijn weer thuis hoor.. Er waren geen mensen in het muziekcentrum, alleen de mensen van de garderobe, met een consumptiebon en de mededeling dat het niet door ging![]()
![]()
![]()
dan maar 14 maart![]()
![]()
Hebben ze je niet gebeld?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef Blumchen het volgende:
Nou wij zijn weer thuis hoor.. Er waren geen mensen in het muziekcentrum, alleen de mensen van de garderobe, met een consumptiebon en de mededeling dat het niet door ging![]()
![]()
![]()
dan maar 14 maart![]()
![]()
Waarom hebben ze een koelkast vol met bier, als ze toch koffie drinken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:04 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden in het huis geweest waar Acda en de Munnik hun cd Lenny (?) hebben opgenomen. Gewoon een huisje, ergens op het platteland. Koelkast vol met bier. Koffie gedronken met Paul en Thomas, de studio gecheckt. Was erg tof.
Ja wel.. op mijn huisnummer, maar ik was al om 1 uur van huis weg gegaan, dusja.. Ik dacht nog toen we bijna weg wilde gaan van nou misschie nog even kijken, maar daarna dacht ik van.. t zal wel doorgaan... NIET DUS!quote:
Ze wilden waarschijnlijk niet als alcoholisten overkomen toen er gefilmd werd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:16 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Waarom hebben ze een koelkast vol met bier, als ze toch koffie drinken?
quote:Wij hebben zojuist de bevestiging gekregen dat het concert vanavond gewoon
doorgaat. Heel veel plezier met het concert.
Woei!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
Mooi![]()
Dan gaan we er maar een mooie avond van maken !!!!!!!!!!!
Bij mij duurde het (incl. toegiften) ongeveer 2 uur en 15 minuten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:04 schreef Biene het volgende:
[..]
Woei!![]()
Zometeen al richting Eindhoven. Nog even lekker winkelen en ergens een hapje eten!![]()
Heeft iemand een idee tot hoe laat het duurt?
Thanks!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bij mij duurde het (incl. toegiften) ongeveer 2 uur en 15 minuten.
Mwah daar stoorde ik me dan weer niet aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef Klingon het volgende:
Ik stoorde mij er verder niet echt aan trouwens. Vond het wel iritant dat er iedere keer van die malloten in de zaal zaten die op de meest stomme momenten foto's moesten schieten. Gelukkig speelde Thomas daar weer leuk op in, maar daarna gebeurde het ook nog regelmatig. Beetje irritant.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef Klingon het volgende:
Ik stoorde mij er verder niet echt aan trouwens. Vond het wel iritant dat er iedere keer van die malloten in de zaal zaten die op de meest stomme momenten foto's moesten schieten. Gelukkig speelde Thomas daar weer leuk op in, maar daarna gebeurde het ook nog regelmatig. Beetje irritant.
gelukkig niet veel voorkomende onderwerpen voor liedjesquote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef Archer_VC10 het volgende:
Haarlem afgelopen vrijdag was ook erg goed, maar weet iemand welk (voor mij) onbekend nummer ze halverwege de avond speelden? Het was iets met 'liefde' of 'lief' in het refrein en had wel iets van een Motown sound er in zitten. Het is zeker weten geen nummer dat op een van hun CD's staat.
Liefde of lief. Gelukkig spelen ze weinig liedjes met deze woorden.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef Archer_VC10 het volgende:
Haarlem afgelopen vrijdag was ook erg goed, maar weet iemand welk (voor mij) onbekend nummer ze halverwege de avond speelden? Het was iets met 'liefde' of 'lief' in het refrein en had wel iets van een Motown sound er in zitten. Het is zeker weten geen nummer dat op een van hun CD's staat.
Een lief die niet zo huilt? Staat niet op ADEM trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef Evertje het volgende:
[..]
gelukkig niet veel voorkomende onderwerpen voor liedjes
misschien één van die nieuwe nummers op ADEM? (die ik zelf nog niet heb)
Thanks voor de tip. Ik heb inmiddels gereserveerd!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:07 schreef massy het volgende:
Zondag 3 en maandag 4 september staan Thomas en Paul in Theater Caprera in Bloemendaal.
Kaarten zijn nu te reserveren via de site![]()
LeukKheb er zin an
![]()
Ik denk tussen de 15 en 20 euro.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef Erik het volgende:
Wat zal de prijs ongeveer zijn? Op de site dat de prijs nog onbekend is namelijk...
Laat de zomer maar beginnen!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef Erik het volgende:
[..]
Dank je
Heb zojuist ook gereserveerd![]()
Ze moeten gewoon in het Vondelpark spelen, het moet, het moet, het moet!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef massy het volgende:
Hou de 21e juli ook maar vast vrij![]()
www.acdaendemunnik.nl
Bloemendaal is veel leukerquote:Op maandag 13 februari 2006 17:52 schreef Biene het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon in het Vondelpark spelen, het moet, het moet, het moet!![]()
Ik heb om mijn site een setlist staan(niet in de goede volgorde,was al blij dat ik de liedjes kon onthoudenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ga ze morgen zien in de Vereeniging in Nijmegen..
Iemand een setlist o.i.d.? Of wat voor een nummers speelden ze, aangezien wordt vermeld dat ze de wat onbekendere nummers spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |