Goed verhaal wel!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:17 schreef massy het volgende:
Het is dat ik het topic toevallig voorbij zag komen, anders wist ik ook van niets. Nou ga ik morgen pas, en vooralsnog gaat het door. Morgen nog maar even goed de site in de gaten houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef Blumchen het volgende:
Nou wij zijn weer thuis hoor.. Er waren geen mensen in het muziekcentrum, alleen de mensen van de garderobe, met een consumptiebon en de mededeling dat het niet door ging![]()
![]()
![]()
dan maar 14 maart![]()
![]()
Hebben ze je niet gebeld?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef Blumchen het volgende:
Nou wij zijn weer thuis hoor.. Er waren geen mensen in het muziekcentrum, alleen de mensen van de garderobe, met een consumptiebon en de mededeling dat het niet door ging![]()
![]()
![]()
dan maar 14 maart![]()
![]()
Waarom hebben ze een koelkast vol met bier, als ze toch koffie drinken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:04 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden in het huis geweest waar Acda en de Munnik hun cd Lenny (?) hebben opgenomen. Gewoon een huisje, ergens op het platteland. Koelkast vol met bier. Koffie gedronken met Paul en Thomas, de studio gecheckt. Was erg tof.
Ja wel.. op mijn huisnummer, maar ik was al om 1 uur van huis weg gegaan, dusja.. Ik dacht nog toen we bijna weg wilde gaan van nou misschie nog even kijken, maar daarna dacht ik van.. t zal wel doorgaan... NIET DUS!quote:
Ze wilden waarschijnlijk niet als alcoholisten overkomen toen er gefilmd werd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:16 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Waarom hebben ze een koelkast vol met bier, als ze toch koffie drinken?
quote:Wij hebben zojuist de bevestiging gekregen dat het concert vanavond gewoon
doorgaat. Heel veel plezier met het concert.
Woei!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:58 schreef vanBoeschoten het volgende:
Mooi![]()
Dan gaan we er maar een mooie avond van maken !!!!!!!!!!!
Bij mij duurde het (incl. toegiften) ongeveer 2 uur en 15 minuten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:04 schreef Biene het volgende:
[..]
Woei!![]()
Zometeen al richting Eindhoven. Nog even lekker winkelen en ergens een hapje eten!![]()
Heeft iemand een idee tot hoe laat het duurt?
Thanks!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bij mij duurde het (incl. toegiften) ongeveer 2 uur en 15 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |