kan niemand Frans' genoeg om te googlen op mijn liedjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:37 schreef Ewaldus het volgende:
Vorige zomervakantie hoorde ik vaak een nummer en het is mij gelukt om een stukje eruit op te nemen met mijn mp3 speler...
Op google heb ik niets kunnen vinden...
Dit is wat ik heb op kunnen nemen: http://ewald.5gigs.com/fok/ENC003.MP3
Fatman Scoop - Be Faithful (Put Ya Hands Up)quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef Jett het volgende:
Een best oud nummer ik hoor het zowat altijd als ik uitga, en ik WIST hoe het heette maar nu niet meer..
'' engine engine number 9 on the new york trams and lines if my beat goes of the track pick it up pick it up... en dan daarna who's fucking tonight... stop playin keep it movin''
Engine, engine Number 9 On the New York Transit Line If my train goes off the track Pick it up! Pick it up! Pick it up!
leek er opquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:20 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Fatman Scoop - Be Faithful (Put Ya Hands Up)
Dezil - San Ou (la rivière) met Tunatic gevonden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:19 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
kan niemand Frans' genoeg om te googlen op mijn liedje![]()
tunatic vond bij mij nietsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dezil - San Ou (la rivière) met Tunatic gevonden.![]()
SL2 - On A Ragga Tipquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef Zhenar het volgende:
Okee, ik zoek een liedje dat volgens mij geen echte tekst heeft, maar meer een soort Jamaicaans aandoende uitroepen. Het komt (volgens mij) uit begin jaren 90 en gaat iets als:
"Ba-dehya. Ba-dehya. Ba-whatladai-deeya IHM-ba-dehya. Ba-dehya. Ba-whatladai-deeya QUAN!"Niet echt duidelijk, maar misschien dat iemand dit herkent. Ik MOET weten welk liedje het is
![]()
Oh, en mijn kleine neefje herkende het toen ik het voorzong en zei dat het ook in zijn Fifa voetbal computerspel zat. Misschien dat dat helpt?![]()
nee dat zijn ze niet, het is wel een lekker vlot nummer...helaas heb ik nu even niet meer detailsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
het is wel een vage omschrijving fcoim.. ken je niet meer uit het nummer?
DJ Galaga - The Game (Bubbling) zal we fout zijn..![]()
DJ Felix Project - On the floor ook wel fout denk ik..![]()
OMG kan dat hem zijn?!?!?!?!??quote:
Oh yeah, that's the one!!!!quote:
Dezil' - San Ou (La Rivière) volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:19 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
kan niemand Frans' genoeg om te googlen op mijn liedje![]()
Spargo - You en me [1980]quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:32 schreef Leer2eK het volgende:
Hallo,
Ik zoek de naam en artiest van een nummer en het refrein gaat zo iets:
Vrouw: Baby can't you see
Man: We should talk it over
Vrouw Baby you and me
Beetje hoog stemmetje van die vrouw.
Help!? Iemand?!
spargo - you and mequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:32 schreef Leer2eK het volgende:
Hallo,
Ik zoek de naam en artiest van een nummer en het refrein gaat zo iets:
Vrouw: Baby can't you see
Man: We should talk it over
Vrouw Baby you and me
Beetje hoog stemmetje van die vrouw.
Help!? Iemand?!
Klinkt erg Enya-achtig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:22 schreef Ultralaser het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer wat op deze site gebruikt wordt.
http://mighty.robert.blake.youaremylove.com/
Chris Isaak - Blue Hotel?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:58 schreef _Yapser_ het volgende:
nr. met een gedeelte text 'lonely highway', was gisteravond op de radio en geen idee welke zender meer tussen ca. 11 en 12 uur. Er zat ook behoorlijk wat gitaargejengel in.
Liquido - Narcotic?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:14 schreef Mr_Single het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje waar ik alleen nog het het deuntje en de videoclip van herinner.
Volgens mij is het van eind jaren negentig en de videoclip ilet de band zien in een binnentuintje van een flatgebouw.
De band bestond uit vier gasten denk ik.
Als ik het me nog herinner gingen ze, de band, op het einde zweven en zweefde ze uit het beeld en was het liedje toen afgelopen.
Het flatgebouw was zeer zeer nep en spierwit.
Het flatgebouw had open ramen waar mensen naar buiten keken, die wat deden, alleen ben ik vergeten wat.
De keyboard was heel duidelijk aanwezig in de clip en het liedje.
Het heeft tekst wat ergens over ging, maar ik ben het totaal vergeten. Het had in ieder geval meer tekst dan "It's all right, it's all fine, I won' let you go ho ho. It's all fine. It's all fiiiii hiiiii hine", waarna het keyboard deuntje volgde.
Dichterbij dan dit kom ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |