Dan reageer je toch lekker niet op mij. Ik begrijp alleen niet hoe je iemand kan steunen die zonder enig gevoel in zijn godverdomme doden op zijn geweten heeft en bijna een complete wereldoorlog ontketent.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Daar vallen de meeste vrouwen op, jammer dat er ook nog gothics bij lopen.
Anyway, als jij je ergens niet in wilt verdiepen, waarom zou ik dan moeite doen om met jou in discussie te gaan.
ONZ is een paar treden verder
Waarom twijfel je daar aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nee hoor, ik denk dat ze best dreigbrieven ontvangen, maar het is maar zeer de vraag of dat deze geweest is.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom twijfel je daar aan
En of het te maken heeft met de spotprenten over Mohammed is niet duidelijk. We weten de exacte inhoud van die dreigbrieven niet. Maar het was waarschijnlijk gewoon een verzameling van dreigbrieven en andere ellende die Imam's over zich heen hebben gekregen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Feit blijft dat de hele ophef misplaatst en ge-enscenceerd is
Ja je hebt gelijk, ik ga mijn moslimbuurman er maar even op aanspreken, want dit kan toch écht niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:28 schreef Super7fighter het volgende:
De topictitel is misleidend en klopt niet.
Ik heb geen idee wat de bedoeling is van pislinke Moslims. Daar heb ik ook weinig boodschap aan, want op die manier bereik je niks en het is ook totale onzin om je over zoiets zo kwaad te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
En nu zijn een aantal miljoenen pislinke Moslims de weegschaal recht aan het trekken ofzo? Of moet er dan nog een ambassade of 4 in de brand vliegen, een paar ongelovigen de strot afgesneden en een paar zelfmoordterroristen opgeblazen in een deense bus?
Die imams interesseren je niet, maar je hebt het wel constant over hun geripte lulquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Geen ogenblik behoefte aan ook, ik heb voldoende gezond verstand om zelfstandig te denken en dat wil ik zo houden ook.
Van mij mogen ze zelfs die gasten voor eeuwig aan hun geripte lul aan de hoogste boom hangen.
Je hebt er een universitaire studie voor nodigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:28 schreef dancemacabre het volgende:
Imam Abu Mazen spreekt niettemin zijn volk in klare taal toe.
Imam worden is blijkbaar éénvoudig.
Conclusie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de bedoeling is van pislinke Moslims. Daar heb ik ook weinig boodschap aan, want op die manier bereik je niks en het is ook totale onzin om je over zoiets zo kwaad te maken.
Dat jij vind dat het misplaatst en ge-ensceneerd is, wil nog niet zeggen dat Imams in Denemarken nooit zo'n driegbrief hebben ontvangen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Nu insinueer je dat ik het eens ben met die Imam, geen woorden in mijn mond leggen svpquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan reageer je toch lekker niet op mij. Ik begrijp alleen niet hoe je iemand kan steunen die zonder enig gevoel in zijn godverdomme doden op zijn geweten heeft en bijna een complete wereldoorlog ontketent.
Geweld is zinloos.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Conclusie?
Nee, maar volgens mij gaat dit topic niet over het al dan niet ontvangen van een dreigbrief door een Imam, maar over het feit dat een Imam blijkbaar doelbewust een enorme hetze heeft gecreeerd door een 'fatwah' tripje te houden langs een aantal molsimfundies.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat jij vind dat het misplaatst en ge-ensceneerd is, wil nog niet zeggen dat Imams in Denemarken nooit zo'n driegbrief hebben ontvangen.
Wat doet een Palestijnse leider in deze discussie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:32 schreef dancemacabre het volgende:
Hoe heeft Abu Mazen het dan tot Imam geschopt?
In de titel staat dat Imams zelf spotprenten hebben gemaakt en dat is onzin.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, maar volgens mij gaat dit topic niet over het al dan niet ontvangen van een dreigbrief door een Imam, maar over het feit dat een Imam blijkbaar doelbewust een enorme hetze heeft gecreeerd door een 'fatwah' tripje te houden langs een aantal molsimfundies.
Pardon?quote:Al je posts in dit topic zijn derhalve ook volledig offtopic en doen er sterk aan denken dat je maar vooral de aandacht van het schandalige feit wil afleiden:
Wat heeft de Holocaust en de joden te maken met de spotprent tekenaars? Wat hebben alle denen te maken met de krant en tekenaar van de spotprents?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:34 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wat doet een Palestijnse leider in deze discussie?![]()
Ik denk dat hij Abu Hamza bedoelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:36 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat heeft de Holocaust en de joden te maken met de spotprent tekenaars? Wat hebben alle denen te maken met de krant en tekenaar van de spotprents?![]()
wat heb jij met betreffende prents te makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:36 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat heeft de Holocaust en de joden te maken met de spotprent tekenaars? Wat hebben alle denen te maken met de krant en tekenaar van de spotprents?![]()
Ik dacht nog wel dat je bij de hysterische massa was om vreedzaam mee te demonstreren. Vort, doe je nickname eer aan en ga super vechten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:30 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Die imams interesseren je niet, maar je hebt het wel constant over hun geripte lul![]()
Wat doe je dan eigenlijk in deze discussie?![]()
Schijnbaar alles moslims geven iedereen de schuld. Zij proberen groepen tegen elkaar op te zetten door dat stront geloof. Zonder religies was het zoveel gezelliger op aarde.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat heb jij met betreffende prents te maken![]()
als je tegenwoordig iedereen al moet beoordelen van hun nickquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik dacht nog wel dat je bij de hysterische massa was om vreedzaam mee te demonstreren. Vort, doe je nickname eer aan en ga super vechten.
Extremisten rellen om prentjes, of zie je mij ook als een extremistquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel gezellig en ik zal nooit gaan rellen om een paar spotprentjes.![]()
Kennelijk vond ie het niet de moeite om ze in SA te laten weten dat die afbeeldingen geen onderdeel van de 12 spotprenten waren.quote:Maar wat men er in Saoedi-Arabië mee doet, is niet zijn verantwoordelijkheid, vindt Abu Laban. Hij heeft de Deense regering wel een brief gestuurd om uitleg te geven: „Wij zijn ook Denen, wij zijn ook bezorgd om wat er gebeurt.” Maar een oproep van hem aan de Arabische wereld om de escalatie te stoppen, ziet Abu Laban niet zitten: „Dat gelooft niemand.” Hij hoopt dat de crisis overwaait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |