abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34839392
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef Jett het volgende:
Mag ik even tussen door wat vragen want ik heb niet echt bepaalt de behoefte om 21 delen door te lezen.

Staat er niet in de Koran, dat men die uitspraken doet over de Islam die niet kloppen vergeven moeten worden omdat zij ontwetend zijn?
Vast wel, dat boekkie is zo dik, dat er vast wel iets over in moet staan
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:08:21 #77
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_34839454
Ik heb hoe dan ook het gevoel dat we met zijn allen in onze kont genomen worden door een of andere persoon of groep personen die er belang bij heeft / hebben dat de rellen van de laatste tijd zouden ontstaan. Het is gewoon TE raar allemaal.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:10:56 #78
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_34839554
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:53 schreef calvobbes het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel duidelijk dat een foto wel wat anders is dan een cartoon
Volgens mij is van de oorspronkelijke foto een krantenfoto gemaakt die dan voor tekening moest doorgaan.

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_34839567
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Rasmussen wordt hard gedist met het volgende bericht:

In Denemarken krijgt de imam veel kritiek omdat de delegaties die naar het Midden-Oosten reisden behalve de twaalf gepubliceerde cartoons, ook andere exemplaren meenamen. Om de boel aan te dikken, luidt het verwijt. „We hebben een uitgebreide documentatie meegenomen, met ook andere cartoons inderdaad. Dat waren plaatjes die sommige imams als dreigbrief hadden ontvangen. We hebben dat er in onze notitie nadrukkelijk bij vermeldt.”
Geweldig geloofwaardig die imam, echt een geestelijke vertrouwensman die je onvoorwaardelijk serieus moet nemen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:11:58 #80
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_34839601
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef TheMarco het volgende:
Ik heb hoe dan ook het gevoel dat we met zijn allen in onze kont genomen worden door een of andere persoon of groep personen die er belang bij heeft / hebben dat de rellen van de laatste tijd zouden ontstaan. Het is gewoon TE raar allemaal.
Hopelijk krijgen steeds meer moslims dat zelf ook in de gaten.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:13:47 #81
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34839673
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef Jett het volgende:
Mag ik even tussen door wat vragen want ik heb niet echt bepaalt de behoefte om 21 delen door te lezen.

Staat er niet in de Koran, dat men die uitspraken doet over de Islam die niet kloppen vergeven moeten worden omdat zij ontwetend zijn?
Was het maar bij uitspraken gebleven, maar men heeft de Profeet beledigd en mensen vergeven zoiets niet echt
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:14:15 #82
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34839696
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Geweldig geloofwaardig die politici, echt een geestelijke vertrouwensman die je onvoorwaardelijk serieus moet nemen.
Ja, heb jij wel eens met een Imam gepraat.

Ik zeg niet ALLE Imams, maar de meesten wel
pi_34839787
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef stukovich het volgende:

[..]

Was het maar bij uitspraken gebleven, maar men heeft de Profeet beledigd en mensen vergeven zoiets niet echt
Nee dat snap ik, en ik vind het gewoon achterlijk dat mensen in deze tijd de profeet van een geloof belachelijk gaat maken wat zoveel mensen ''vrezen''. Persoonlijk vind ik het gewoon uitlokken.
Maar het verbaasd me dat ik nog geeneen Imam ( zover ik weet.. ) zijn volk heeft toegesproken en dat geeft gezegt.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_34839818
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:10 schreef Akkersloot het volgende:

Volgens mij is van de oorspronkelijke foto een krantenfoto gemaakt die dan voor tekening moest doorgaan.
En wie heeft dat dan gedaan?
Diegene die de dreigbrief stuurde, of de Imam?
pi_34839938
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:14 schreef stukovich het volgende:

[..]

Ja, heb jij wel eens met een Imam gepraat.

Ik zeg niet ALLE Imams, maar de meeste wel
Geen ogenblik behoefte aan ook, ik heb voldoende gezond verstand om zelfstandig te denken en dat wil ik zo houden ook.
Van mij mogen ze zelfs die gasten voor eeuwig aan hun geripte lul aan de hoogste boom hangen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:19:31 #86
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_34839939
calvobbes zet die oogkleppen eens af man. 99,9% van de wereld heeft zoiets van 'waar gaat dit over?' inclusief heel veel moslims. Dreigbrieven-stuurders zijn sowieso mongolen, net als idioten die ambassades in de hens steken.

Dit hele gebeuren stinkt gewoon aan alle kanten.
pi_34839976
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet sceptisch zijn hoor, maar wie zegt dat er zo'n dreigbrief geweest is? Dit riekt me iets teveel naar voorbedachten rade, en dit kwam wel lekker uit natuurlijk.
pi_34839982
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja, whats your point?
Ik vroeg me alleen af waarom ik nog geen Imam die uitspraak heb horen zeggen. ( zover ik weet dan )
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:21:06 #89
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34840001
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Geen ogenblik behoefte aan ook, ik heb voldoende gezond verstand om zelfstandig te denken en dat wil ik zo houden ook.
Van mij mogen ze zelfs die gasten voor eeuwig aan hun geripte lul aan de hoogste boom hangen.
Daar vallen de meeste vrouwen op, jammer dat er ook nog gothics bij lopen.

Anyway, als jij je ergens niet in wilt verdiepen, waarom zou ik dan moeite doen om met jou in discussie te gaan.
ONZ is een paar treden verder
pi_34840005
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef TheMarco het volgende:
calvobbes zet die oogkleppen eens af man. 99,9% van de wereld heeft zoiets van 'waar gaat dit over?' inclusief heel veel moslims. Dreigbrieven-stuurders zijn sowieso mongolen, net als idioten die ambassades in de hens steken.

Dit hele gebeuren stinkt gewoon aan alle kanten.
En waarom zou ik dan oogkleppen op hebben
Omdat ik duidelijk durf te maken dat die Imam helemaal niet heeft gedaan alsof die foto's bij de cartoons hoorde?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 februari 2006 @ 20:21:28 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34840021
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat vertelt het verhaal niet.
Feit blijft dat de hele ophef misplaatst en ge-enscenceerd is
pi_34840031
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Jett het volgende:

[..]

Ik vroeg me alleen af waarom ik nog geen Imam die uitspraak heb horen zeggen. ( zover ik weet dan )
dat de meerderheid zich koest houdt, zegt toch al genoeg
pi_34840069
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

Ik wil helemaal niet sceptisch zijn hoor, maar wie zegt dat er zo'n dreigbrief geweest is?
Jij denkt dat Imams in Denemarken nog nooit een dreigbrief hebben ontvangen?

Dit riekt niet naar voorbedachte rade, maar na een paar Moslims die allerlei dreigementen e.d. hebben verzameld.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:22:48 #94
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34840077
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef stukovich het volgende:
Door die fanatici niet nee, maar door de normale mensen wel. Echter is iedereen bezig om die fanatici in de gaten te houden, en iemand die gematigd is zie ik niet in beeld
Klopt maar daar zit ook het hele probleem ook niet.
Als D.Rumsfeld/Sharon ligt de kwekken op TV, dan verwacht ik toch ook geen reaktie van Kofi A. Annan.

Het is goed dat die raddraaiers in beeld komen. Zodat iedereen eens beseft welke normen deze mensen meedragen uit naam van hun geloof. Daar zou eens een keer tegen opgetreden moeten worden. Maar je raad het al.. de betreffende landen waar deze mensen zitten doen niets of veel te weinig. En ze maken de klassieke denkfout door intollerante gedragingen toe te staan, van een (schijnbaar) tollerant (?!?) regime.

Hoe denk je dat Hitler vroeger aan de macht is gekomen...
pi_34840093
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dat de meerderheid zich koest houdt, zegt toch al genoeg
Ja, maar vaak let men niet zo snel op de positieve meerderheid, maar richt zich vooral op de negatieve minderheid.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:23:51 #96
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34840129
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Jett het volgende:

[..]

Er zijn in Nederland al meer dan 500 moskeeën, 1 imam per moskee. Er zijn heus wel die tegen geweld predikken, alleen zoals ik al eerder zei tegen andere users worden alleen de radicalen in beeld gebracht.

Als er iets in Nederland aan de hand is, zie je bij het NOS-journaal alleen maar weer de Imam van de As soennah moskee.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 februari 2006 @ 20:24:27 #97
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34840161
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dit riekt niet naar voorbedachte rade, maar na een paar Moslims die allerlei dreigementen e.d. hebben verzameld.
En nu zijn een aantal miljoenen pislinke Moslims de weegschaal recht aan het trekken ofzo? Of moet er dan nog een ambassade of 4 in de brand vliegen, een paar ongelovigen de strot afgesneden en een paar zelfmoordterroristen opgeblazen in een deense bus?
pi_34840171
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor, ik denk dat ze best dreigbrieven ontvangen, maar het is maar zeer de vraag of dat deze geweest is. Verder heeft zo'n brief natuurlijk niets te maken met spotprenten over Mohammed.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:26:30 #99
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_34840260
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat vertelt het verhaal niet.
Feit blijft dat de hele ophef misplaatst en ge-enscenceerd is
Amen. Ik heb met verbazing toegekeken naar de ontwikkelingen van de laatste week tot ik concludeerde dat sommige dingen niet 'vanzelf' gebeuren. Iets als dit bijvoorbeeld.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:27:11 #100
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34840298
Het is actueel nieuws, dus ik verplaats hem even naar NWS.

WFL >>> NWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')