Vast wel, dat boekkie is zo dik, dat er vast wel iets over in moet staanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef Jett het volgende:
Mag ik even tussen door wat vragen want ik heb niet echt bepaalt de behoefte om 21 delen door te lezen.
Staat er niet in de Koran, dat men die uitspraken doet over de Islam die niet kloppen vergeven moeten worden omdat zij ontwetend zijn?
Volgens mij is van de oorspronkelijke foto een krantenfoto gemaakt die dan voor tekening moest doorgaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:53 schreef calvobbes het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel duidelijk dat een foto wel wat anders is dan een cartoon
Geweldig geloofwaardig die imam, echt een geestelijke vertrouwensman die je onvoorwaardelijk serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Rasmussen wordt hard gedist met het volgende bericht:
In Denemarken krijgt de imam veel kritiek omdat de delegaties die naar het Midden-Oosten reisden behalve de twaalf gepubliceerde cartoons, ook andere exemplaren meenamen. Om de boel aan te dikken, luidt het verwijt. „We hebben een uitgebreide documentatie meegenomen, met ook andere cartoons inderdaad. Dat waren plaatjes die sommige imams als dreigbrief hadden ontvangen. We hebben dat er in onze notitie nadrukkelijk bij vermeldt.”
Hopelijk krijgen steeds meer moslims dat zelf ook in de gaten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:08 schreef TheMarco het volgende:
Ik heb hoe dan ook het gevoel dat we met zijn allen in onze kont genomen worden door een of andere persoon of groep personen die er belang bij heeft / hebben dat de rellen van de laatste tijd zouden ontstaan. Het is gewoon TE raar allemaal.
Was het maar bij uitspraken gebleven, maar men heeft de Profeet beledigd en mensen vergeven zoiets niet echtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:05 schreef Jett het volgende:
Mag ik even tussen door wat vragen want ik heb niet echt bepaalt de behoefte om 21 delen door te lezen.
Staat er niet in de Koran, dat men die uitspraken doet over de Islam die niet kloppen vergeven moeten worden omdat zij ontwetend zijn?
Ja, heb jij wel eens met een Imam gepraat.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Geweldig geloofwaardig die politici, echt een geestelijke vertrouwensman die je onvoorwaardelijk serieus moet nemen.
Nee dat snap ik, en ik vind het gewoon achterlijk dat mensen in deze tijd de profeet van een geloof belachelijk gaat maken wat zoveel mensen ''vrezen''. Persoonlijk vind ik het gewoon uitlokken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:13 schreef stukovich het volgende:
[..]
Was het maar bij uitspraken gebleven, maar men heeft de Profeet beledigd en mensen vergeven zoiets niet echt
En wie heeft dat dan gedaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:10 schreef Akkersloot het volgende:
Volgens mij is van de oorspronkelijke foto een krantenfoto gemaakt die dan voor tekening moest doorgaan.
Geen ogenblik behoefte aan ook, ik heb voldoende gezond verstand om zelfstandig te denken en dat wil ik zo houden ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ja, heb jij wel eens met een Imam gepraat.
Ik zeg niet ALLE Imams, maar de meeste wel
Ik wil helemaal niet sceptisch zijn hoor, maar wie zegt dat er zo'n dreigbrief geweest is? Dit riekt me iets teveel naar voorbedachten rade, en dit kwam wel lekker uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En wie heeft dat dan gedaan?
Diegene die de dreigbrief stuurde, of de Imam?
Ik vroeg me alleen af waarom ik nog geen Imam die uitspraak heb horen zeggen. ( zover ik weet dan )quote:
Daar vallen de meeste vrouwen op, jammer dat er ook nog gothics bij lopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Geen ogenblik behoefte aan ook, ik heb voldoende gezond verstand om zelfstandig te denken en dat wil ik zo houden ook.
Van mij mogen ze zelfs die gasten voor eeuwig aan hun geripte lul aan de hoogste boom hangen.
En waarom zou ik dan oogkleppen op hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:19 schreef TheMarco het volgende:
calvobbes zet die oogkleppen eens af man. 99,9% van de wereld heeft zoiets van 'waar gaat dit over?' inclusief heel veel moslims. Dreigbrieven-stuurders zijn sowieso mongolen, net als idioten die ambassades in de hens steken.
Dit hele gebeuren stinkt gewoon aan alle kanten.
Dat vertelt het verhaal niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En wie heeft dat dan gedaan?
Diegene die de dreigbrief stuurde, of de Imam?
dat de meerderheid zich koest houdt, zegt toch al genoegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af waarom ik nog geen Imam die uitspraak heb horen zeggen. ( zover ik weet dan )
Jij denkt dat Imams in Denemarken nog nooit een dreigbrief hebben ontvangen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik wil helemaal niet sceptisch zijn hoor, maar wie zegt dat er zo'n dreigbrief geweest is?
Klopt maar daar zit ook het hele probleem ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:34 schreef stukovich het volgende:
Door die fanatici niet nee, maar door de normale mensen wel. Echter is iedereen bezig om die fanatici in de gaten te houden, en iemand die gematigd is zie ik niet in beeld
Ja, maar vaak let men niet zo snel op de positieve meerderheid, maar richt zich vooral op de negatieve minderheid.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat de meerderheid zich koest houdt, zegt toch al genoeg
Er zijn in Nederland al meer dan 500 moskeeën, 1 imam per moskee. Er zijn heus wel die tegen geweld predikken, alleen zoals ik al eerder zei tegen andere users worden alleen de radicalen in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:20 schreef Jett het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af waarom ik nog geen Imam die uitspraak heb horen zeggen. ( zover ik weet dan )
En nu zijn een aantal miljoenen pislinke Moslims de weegschaal recht aan het trekken ofzo? Of moet er dan nog een ambassade of 4 in de brand vliegen, een paar ongelovigen de strot afgesneden en een paar zelfmoordterroristen opgeblazen in een deense bus?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij denkt dat Imams in Denemarken nog nooit een dreigbrief hebben ontvangen?
Dit riekt niet naar voorbedachte rade, maar na een paar Moslims die allerlei dreigementen e.d. hebben verzameld.
Nee hoor, ik denk dat ze best dreigbrieven ontvangen, maar het is maar zeer de vraag of dat deze geweest is. Verder heeft zo'n brief natuurlijk niets te maken met spotprenten over Mohammed.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij denkt dat Imams in Denemarken nog nooit een dreigbrief hebben ontvangen?
Dit riekt niet naar voorbedachte rade, maar na een paar Moslims die allerlei dreigementen e.d. hebben verzameld.
Amen. Ik heb met verbazing toegekeken naar de ontwikkelingen van de laatste week tot ik concludeerde dat sommige dingen niet 'vanzelf' gebeuren. Iets als dit bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vertelt het verhaal niet.
Feit blijft dat de hele ophef misplaatst en ge-enscenceerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |