quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:57 schreef PabloLopez het volgende:
Hausen, Oostereich
Nee, en ook dat is niet het juiste continent.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:16 schreef EagleJ het volgende:
Geen idee... Frankenmuth, MI, USA?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:10 schreef pvv1967 het volgende:
willemstad ... de antillen
Nee, maar het land is wel goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef Zephyrus het volgende:
ik roep maar even wat... Porto Alegre, Brazilië??
Dat heb je in Brazilie dus ook. Neem bijvoorbeeld Blumenau, hier al eerder langs geweest. Nee, die is het dus nietquote:in de eerste instantie zat ik te denken aan Argentinië. Ik meen ergens gehoord te hebben dat daar veel Duitsers woonzaam zijn en dat men er zelfs hele dorpen in Duitse kan vinden.![]()
En dat is natuurlijk helemaal goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:37 schreef ETA het volgende:
Joinville, Brazilie!!!!![]()
![]()
http://www.martinus.com.b(...)brasil_alemanha.html
Lees de openingspost eens rustig door, zo ver weg staat ie nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:51 schreef Dandilion het volgende:
Moet je wachten tot iemand de foto heeft geraden ? of kan ik al een andere posten?
Laat de USA nu net niet nog niet genoemd zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:25 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
Miami, USA ?
Dat deden ze in Fortaleza en Recife.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:33 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #4:
Nederlanders stichtte er een fort.
quote:Op maandag 13 februari 2006 00:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ok ok ik ben weer terug van weg geweest....
Katka, Finland?
1117 km volgens de CIA.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef DutchTrain het volgende:
HINT #1 - Het land telt 1100 km kustlijn
Je mág de volgende plaatsenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef DonJames het volgende:
Torshavn, Faroe eilanden?
Ga je gang, ik kan er nu geen neerzettenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:45 schreef Thegeronimo het volgende:
Waar is de volgende? Heb weer eens tijd om mee te raden, maar geen foto helaas.
Laat ik het spel dan voortzetten:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:45 schreef Thegeronimo het volgende:
Waar is de volgende? Heb weer eens tijd om mee te raden, maar geen foto helaas.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:03 schreef Thegeronimo het volgende:
Thanks de Hertog
Wilde gok:
De kerk van Middelburg.
In het oostblok zit je in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:22 schreef Thegeronimo het volgende:
Tot nu toe heeft mijn speurwerk niks opgeleverd. Alleen dat ik denk dat het een oostblok kerk is. Maar ik kan het ook helemaal mis hebben.
En dat is natuurlijk goed. Overigens zie je hier de Königsberger dom, een van de weinige gebouwen die nog resten van het oude Königsberg. Vanwaar dequote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:51 schreef ETA het volgende:
Kaliningrad, Rusland
http://studyrussian.com/kaliningrad/church.jpg
Ja, ziet er naar uit dat je het goed hebtquote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef Skande het volgende:
Dit plaatje uit Minsk, Wit-Rusland lijkt er verdacht veel op, maar dan is het wel gerenoveerd...
Maar wel het noorden van Italie?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:49 schreef Skande het volgende:
Bolzano is fout.
Nee, ook geen Parma. Je komt wel dichter in de buurt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Vava het volgende:
Is het Parma?
Ik zit al te zoeken op google naar iets wat er op lijkt, vooralsnog blijft het bij radenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:19 schreef Skande het volgende:
[..]
Nee, ook geen Parma. Je komt wel dichter in de buurt.
Ook geen Bergamo...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zit al te zoeken op google naar iets wat er op lijkt, vooralsnog blijft het bij radenis het Bergamo?
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:44 schreef Vava het volgende:
Bologna?
Allebei fout, zoek een kleinere stad.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:44 schreef Lortnoc het volgende:
Is het Perugia?
Ook fout.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef fanneke het volgende:
Reggio Emilia?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:29 schreef sivado het volgende:
Turijn ;-)
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:52 schreef Skande het volgende:
Allebei fout, zoek een kleinere stad.
Ook niet. Zoek het in Piemonte...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef Thegeronimo het volgende:
Savona, Italië
quote:Pinerolo: la città del curling
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:18 schreef Thegeronimo het volgende:
Pinerola Italië
En Curling wordt er in die hal gespeeld.![]()
Rovinj, Koratiëquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef Thegeronimo het volgende:
Nieuw plaatje, waar ligt dit straatje:
[afbeelding]
Yup, vandaar de keuze voor het steegje: Kan overal zijn. Goede gok dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:40 schreef De_Hertog het volgende:
Ik was er geweest, en zei tegen iemand dat zo'n steegje overal kan zijn. Bijvoorbeeld in Rovinj. Toen googlde ik daar naar en kwam ik dezelfde foto tegen
Dat is het inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:41 schreef Vava het volgende:
Dat is het klooster Melk in Oostenrijk
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is het inderdaadAan jou de eer voor een nieuwe opgave.
Ja goedzo!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dat is Carcassonne. We houden het tempo wel hoog zo
Dank je, komt iequote:
Thun in Zwitserland?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:34 schreef PhatBastard het volgende:
letz continue:
[afbeelding]
cheerz
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:52 schreef De_Hertog het volgende:
Rheinfelden, in dit geval het Zwitserse deel?
go rosstek! go rosstek!quote:
Dan houden we nog een kleine 100 Italiaanse steden over...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:30 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #1:
De stad is de hoofdstad van de gelijknamige provincie.
Zeker niet:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef rosstek het volgende:
Nee, dit is niet de Winterefteling...
gewoon het plaatje kopieeren en in google pasten en normaal gesproken moet ie dan verschijnen....quote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef Poepoog het volgende:
Even een vraagje, hoe zoeken jullie altijd
tja, dit gebouw heeft ook zuilen......quote:Op maandag 27 februari 2006 21:28 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
montevideo, uruguay..
http://images.google.co.uk/imgres?....................
Dat was dus die stad met die smerige haven, die je vanuit de auto-snel-weg ziet liggen. Liggen dicht bij mekaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:29 schreef De_Hertog het volgende:
Rijeka, Kroatie? Het doet wel aan die buurt denken..
Vertel mij wat, wij konden er niet eens een leuk restaurant vindenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:35 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
Dat was dus die stad met die smerige haven, die je vanuit de auto-snel-weg ziet liggen. Liggen dicht bij mekaar.
Dat krijg je met zo'n, vind ik persoonlijk, nogal nietszeggende foto...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:33 schreef Thegeronimo het volgende:
Vaart is er een beetje uit?
Maar ik heb nog steeds geen idee. Miami Beach of zo?
De foto lijkt me niet heel duidelijke herkenningspunten hebben en we hebben ook al zeker langer dan 24 uur geen reactie gehad. Wie is er voor een nieuwe foto?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:14 schreef De_Hertog het volgende:
Welkom bij Raad de stad!
In het spel Raad de stad worden de volgende regels gehanteerd:
De foto moet minimale herkenningspunten hebben (dit naar ieders gezond verstand).
- HINTS: Post een hint na minimaal 2 uur en maximaal 24 uur zonder reactie
nee, da's ergquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef DutchTrain het volgende:
Rio de Janeiro, Brazilië ?
nee, Bethlehem is niet goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:41 schreef JimmyJames het volgende:
Belem, Brazilië.
ja, gezellig hier hè !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik deed alleen meer deze zoekopdracht![]()
ook niet goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef JimmyJames het volgende:
Paramaribo, Suriname.
Jij bent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:36 schreef Thegeronimo het volgende:
Beetje lichtere versie van dezelfde foto:
Carcassonne, Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |